Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1494
Yo, its quicki.. Kan noen som er på freak skryteplassen gi noe kritikk til nyeste låta mi ? =),

https://www.youtube.com/watch?v=_8vSJBUvcDk

- Takk =)
Du presser for mye inn i sangen og det blir dårlig flyt overall, høres ut som du prater way fort bare.. Rima er heller ikke bra.. Samtidig så er refrenget dårlig..

Er ikke musikk ekspert men det er ivertfall min ærlige mening.. :-)
Jævlig fet beat, men du må dempe beaten så selve stemmen øker Hørte nesten bare beata å ikke stemmen din c: Hørtes rimelig okay ut sånn egentlig
Trådstarter
24 2
Sitat av AnonFreak Vis innlegg
Jævlig fet beat, men du må dempe beaten så selve stemmen øker Hørte nesten bare beata å ikke stemmen din c: Hørtes rimelig okay ut sånn egentlig
Vis hele sitatet...
yo , ja kansje beaten var for høy, skal sette den ned neste gang , thanks budd !

Sitat av Chicag0 Vis innlegg
Du presser for mye inn i sangen og det blir dårlig flyt overall, høres ut som du prater way fort bare.. Rima er heller ikke bra.. Samtidig så er refrenget dårlig..

Er ikke musikk ekspert men det er ivertfall min ærlige mening.. :-)
Vis hele sitatet...
hmm, skjønte ikke helt hva du mente, men rima ja kansje jeg skulle hatt litt mer ? takk skal du ha ! =)
Sist endret av Quicki; 23. juli 2014 kl. 12:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.