Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1446
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Skal legge inn en bestilling på noe MXE, men har også lyst til å legge til litt 2C-C i samme varekurv. Er dette noe jeg kan kombinere? Har alltid hatt lyst til å kombinere MXE med psykadelika, men har aldri hatt noe slikt tilgjengelig når jeg har sittet på MXE. Har også vært inne på tanken på sopp eller LSD, men syre er vanskelig å få tak i og soppen kommer ikke før til høsten.

Hadde vært flott å høre erfaringer fra medfreaks

Har forresten mye erfaring med MXE og psilocybin, hver for seg. LSD har jeg kun prøvd 1 gang. 2C-C og lignende har jeg aldri prøvd, men har lest mye.
Har prøvd MXE kombinert med 4-HO-MET. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men det var langt ifra en negativ opplevelse. Skal se om jeg får skrevet ned en trip-rapport i løpet av de nermeste dagene
Har ikke testa MXE med psykedelia, men har gjort det med ketamin, å jeg synes det ødlegger hele opplevelsen, man blir bare forvirra å skjønner ingen ting.
En kamerat av meg har gjort det (med 2C-E) og elsket det. Slik jeg har forstått det er 2C-C et litt annerledes psykedelika, du bør prøve det aleine før du kombinerer du med MXE.

Doser lavere på begge stoffene enn du vanligvis ville gjort.

Sitat av Navnl0s Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Og hvis du overdoserer kraftig på begge stoffene skjer det der.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Stratops Vis innlegg
Doser lavere på begge stoffene enn du vanligvis ville gjort.

http://freak.no/forum/showthread.php?t=222526

Og hvis du overdoserer kraftig på begge stoffene skjer det der.
Vis hele sitatet...
*Nærmsest ukjente doser med psykadeliske papirlapper.
*Dårlig erfaring hos den ene.
*Alkohol inne i bildet.
*Dårlige omgivelser og dårlig måte å håndtere denne "badtrippen".

Tror dette hadde veldig mye å si.
Sist endret av Mexxy; 20. juni 2012 kl. 13:40.