Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1444
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hei,

Jeg har virkelig misbrukt 4-MEC de siste 2 dagene. Har snortet (kun snortet) 3 gram med 4-MEC i løpet av 2 dager. 2 gram i går, litt i morges, og litt på mandagen.

Hals, munn, mage og nese er ganske sår. Kvalm er jeg også. Våknet idag med skikkelig tåkesyn, og har hatt det siden 9 tiden i morges. Er helt tom for 4-MEC nå (Heldigvis).

Noen som har opplevd lignende på 4-MEC etter å ha vært en korttenkt, hobbynarkoman?
Tåkesyn kan komme av høyt blodtrykk. Høyt blodtrykk kan være konsekvens av stimulans bruk.

Selvsagt umulig å si noe sikkert. Jeg har forøvrig ingen erfaring med substansen.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Tåkensynet var borte når jeg våknet i 6-7 tiden imorges. Hadde fremdeles ubehag og svie i mage, hals, munn og nese. Og heller ingen matlyst. Det har bedret seg etterhvert utover dagen. Har ordnet meg en apodorm og noen trekk ikveld også, så jeg får i meg litt mat og en god natt søvn. Regner med at jeg er sånn høvelig frisk imorgen.
Anbefaler deg å være litt forsiktig med bruk av RC i fremtiden. Dette vet du nok selv, men det er så lett å tenke at "det skjer ikke meg!". En venn av meg fra dette forumet døde nå nylig, og de mistenker at dødsfallet har sammenheng med bruk av et slikt stoff. Det er så utrolig trist når så unge mennesker dør. Han var bare nitten år, faktisk. Når jeg fikk vite hva som hadde skjedd følte jeg meg utrolig heldig som faktisk lever enda.

Take care!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Anbefaler deg å være litt forsiktig med bruk av RC i fremtiden. Dette vet du nok selv, men det er så lett å tenke at "det skjer ikke meg!". En venn av meg fra dette forumet døde nå nylig, og de mistenker at dødsfallet har sammenheng med bruk av et slikt stoff. Det er så utrolig trist når så unge mennesker dør. Han var bare nitten år, faktisk. Når jeg fikk vite hva som hadde skjedd følte jeg meg utrolig heldig som faktisk lever enda.

Take care!
Vis hele sitatet...

Jeg skal være ganske forsiktig fremover. Fikk en skikkelig lærepenge. 4-MEC har aldri gjort meg noe negativt, så lenge jeg begrenser inntaket. Er nesten helt frisk idag, dog enda litt sår i hals og munn. Leste om vennen din i innlegget ditt og i avisen. Kondolorer virkelig. Bare helt tåpelig at de skal løse slike problemer ved å ulovliggjøre stoffene. Kommer bare 10 nye stoffer for hvert stoff som blir oppført på narkotikalisten.