Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1014
Halla, har lagt en ny låt som er kalt Skal komme meg opp. Kunne trengt noen tilbakemeldinger om hva dere syntes og tenker jeg burde jobbe mer med.

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=31aV...ature=youtu.be

- Takk skal dere ha =)
Sist endret av Quicki; 3. oktober 2014 kl. 22:22.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Flowen passer ikke beaten, og i første vers avslutter du på ett "unaturlig" sted, og andre vers slutter også brått.
Veeel, som allerede nevnt så har du en svært unaturlig flow og det gjør at hele låta bare blir tungvindt å høre på.. Du blir nødt til å jobbe med flowen din mann, noe jeg mener at du har fått tilbakemlding om også på tidligere låter du har lagt ut her..

Jeg kunne sikkert nevnt en hel del rundt produksjon og tekst, men jeg tenker at det er noe du kan ta når flowen din sitter for det er definitivt det som ødelegger mest for låta.. Jeg holder selv på med rap og har holdt på med det i snart 4 år, og jeg er langt fra der jeg vil være, men som meg blir du pent nødt til å jobbe, jobbe, jobbe og med tid vil du bli bedre, både når det gjelder tekst, flow og stemmebruk...

Men hey det er alltid kult med folk som utrykker seg og jeg som er såpass glad i musikk syns alltid det er spennende å se hvordan mennesker utrykker seg forskjellig, så om du står inne for teksten din så får du fortsette med musikk og komme deg opp
Sist endret av Kloakk; 4. oktober 2014 kl. 11:53.