Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1259
Yo, la ut en ny låt trenger kritikk (tilbakemeldinger)


http://youtu.be/AJgzbjmWy2w
hvor er meg sjæl
alltidvandrer's Avatar
Teksten er en klisjé og mangler sammenheng. Ikke så veldig bra, dessverre.

Akkurat nå er det meste bare dritt, men jeg har det bra, det er en varm sommerdag... Men kjipt at du ville dra, du ville ikke høre på det jeg sa.
Vis hele sitatet...
Jeg er ikke sånn superfan av rap, men syns den var ganske bra (y)
Jeg er ikke så veldig stor fan selv av Norsk rap, men når det er sakt. Produksjonen høres helt OK ut. Kanskje prøve å endre mere på velocity på pianoet som går i bakgrunn. Kicken din høres veldig flat ut. Ville kanskje prøvd å brukt en eq å justert rundt 100-150 hz, pass på så du ikke roter for plassen til snaren din. å comp for å få opp den litt. Du har ett godt utgangspunkt å du er absolutt inne på noe. Fortsett med det du gjør. Øvelse gjør mester
Trådstarter
24 2
Sitat av alltidvandrer Vis innlegg
Teksten er en klisjé og mangler sammenheng. Ikke så veldig bra, dessverre.



Vis hele sitatet...
Klisje har vel ikke så mye å si? Men takk !

Sitat av 11elikri Vis innlegg
Jeg er ikke sånn superfan av rap, men syns den var ganske bra (y)
Vis hele sitatet...
Tusen takk !

Sitat av EspenaJ Vis innlegg
Jeg er ikke så veldig stor fan selv av Norsk rap, men når det er sakt. Produksjonen høres helt OK ut. Kanskje prøve å endre mere på velocity på pianoet som går i bakgrunn. Kicken din høres veldig flat ut. Ville kanskje prøvd å brukt en eq å justert rundt 100-150 hz, pass på så du ikke roter for plassen til snaren din. å comp for å få opp den litt. Du har ett godt utgangspunkt å du er absolutt inne på noe. Fortsett med det du gjør. Øvelse gjør mester
Vis hele sitatet...
Er ikke jeg som har laget beaten, men takk for du tilbakemelding!!
Sist endret av Quicki; 29. juli 2014 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er ingen ekspert på området, men alt jeg hørte var enderim på enderim. Prøv å få litt variasjon.