Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3868
Hei Jeg har lenge planlagt å lage en nettbutikk da jeg selger brukte sokker osv, og jeg har tjent såpass på det at dette hadde vært en lurere løsning for meg. Dette er en hobbyvirksomhet så jeg trenger ikke noe super fancy. Det finnes så mange aktører på markedet og jeg trenger tips til hvem jeg skal velge. Jeg har hørt om wix, godaddy og shopify men de virker like alle sammen. Er det noen som har tips og ideer til hva som ville lønnet seg så gjerne kommenter ! Jeg trenger bare en enkel nettbutikk til rimelig pris, helst månedlig betaling (eller ingenting!). Jeg setter stor pris på svar og takk på forhånd
Anonym bruker
"Nervøs Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du funnet deg en betalingsløsning nå da?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kunne lagd en til deg på betaling om ønskelig.
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snus litt på woocommerce hvis du er bittelitt teknisk anlagt. Hvis ikke så finnes det jo løsninger som mystore, men den koster jo litt per mnd.
Trådstarter
9 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har du funnet deg en betalingsløsning nå da?
Vis hele sitatet...
Hvis jeg betaler for nettbutikk hos f.eks Wix så følger det med div betalingsformer
Anonym bruker
"Nervøs Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sarahli92 Vis innlegg
Hvis jeg betaler for nettbutikk hos f.eks Wix så følger det med div betalingsformer
Vis hele sitatet...
Ja, men anonym er du jo ikke
Trådstarter
9 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kunne lagd en til deg på betaling om ønskelig.
Vis hele sitatet...
send meg en melding

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, men anonym er du jo ikke
Vis hele sitatet...
Men vil mitt navn og adresse komme opp forde ?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snus litt på woocommerce hvis du er bittelitt teknisk anlagt. Hvis ikke så finnes det jo løsninger som mystore, men den koster jo litt per mnd.
Vis hele sitatet...
Takk for tips Er dette med html koder ?
Sist endret av Sarahli92; 15. mars 2017 kl. 23:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Nervøs Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sarahli92 Vis innlegg
Men vil mitt navn og adresse komme opp forde ?
Vis hele sitatet...
Nå vet jeg ikke hvordan disse sidene fungerer, samt hvordan betalingsløsninger fungerer. Hvordan selger du saker nå til dags da?
Trådstarter
9 0
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nå vet jeg ikke hvordan disse sidene fungerer, samt hvordan betalingsløsninger fungerer. Hvordan selger du saker nå til dags da?
Vis hele sitatet...
Jeg har paypal i fake navn også overfører jeg til min personlige paypal. Men i og med at paypal kan holde pengene mine hvis de finner ut at det er fetish relatert så er jeg ikke så keen på å bruke det lengre.
Anonym bruker
"Urolig Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vær også obs på at Paypal plutselig kan låse kontoen og kreve ID tilsendt.