Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 786
Nå har det seg sånn at når jeg sto opp idag så la jeg merke til at: (i) knappen på tastaturet er klikk.

Dette er det som skjer når jeg trykker (i) på tastaturet nå: [}9

Det jeg har prøvd til nå er: Restarte Pc, koble ut tastatur, koble ut datamus, kjørt ccleaner på pcen og virusskann.

Hvis det er noen som har NOE i det hele tatt som kan hjelpe så bare kom med det helst så fort som mulig, fordi dette er virkelig irriterende.

Den eneste måten jeg har klart og skrivd (i) i denne tråden til nå er og kopiere og lime inn en i ifra noe annet.

Trenger virkelig hjelp med dette her
Okei. Jeg kan muligens hjelpe Det blir lettere hvis jeg får vite hva slags OS du har først.
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Okei. Jeg kan muligens hjelpe Det blir lettere hvis jeg får vite hva slags OS du har først.
Vis hele sitatet...
Windows 7 Home Premium 64-bit
Kan du prøve å trykke alt+shift?
Sitat av Kriis Vis innlegg
Kan du prøve å trykke alt+shift?
Vis hele sitatet...
hjelp ikke stort
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Har du sølt cola i tastaturet? Har du knust det? For i ligg rimeleg nær [}9, så eg tenker i retning av skade på tastaturet...
Sitat av slashdot Vis innlegg
Har du sølt cola i tastaturet? Har du knust det? For i ligg rimeleg nær [}9, så eg tenker i retning av skade på tastaturet...
Vis hele sitatet...
Har ikke sølt er skadet det nå i de siste, sølte saft i det for et år sia men tror ikke det har noe og si nå siden jeg hadde tastaturet under en hårføner eller hva det nå enn var i flere timer etter det skjedde da
Etter litt tenking så kom jeg til samme svar som slashdot. Tastaturet ditt er nok ødelagt. Du kan prøve å fikse det ved å ta av "i" samt de andre tastene og sjekke om noe ligger i veien. (for så å ta dem på igjen ofc)
Sitat av Likyhane Vis innlegg
Etter litt tenking så kom jeg til samme svar som slashdot. Tastaturet ditt er nok ødelagt. Du kan prøve å fikse det ved å ta av "i" samt de andre tastene og sjekke om noe ligger i veien. (for så å ta dem på igjen ofc)
Vis hele sitatet...
Fikk faktisk nesten akk fikset det, måtte bare reinstallere og tastatur driver program greie og restarte pcen ett par ganger, vet ikke om dette er noe som kommer til og være noe som varer men vi får se.

Takk for all hjelpen og forslagene