Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1829
Uninstall_Pwd=!CRYPT!523E5E0D2108B9A63EB0862CD4B53F2048A08AC 8EDC15CF4FC57B37CF2A870481479F9939240725DDCB1F377D3B

det er linja jeg vil ha decryptert, det er ifra Trend Micro OfficeScan...

den er umulig å håndtere pc med...
Raskt søk på google viser hvordan du kan resette passordet, visstnok.

Sitat av http://www.jacksontechnical.com/article.htm?id=30
To remove / reset the uninstall password for Trend Micro OfficeScan

Edit Ofcscan.ini file.

On Windows.95/98 machines it is usually in CWindows\Ofcscan.ini

On Windows.NT/2K machines it is usually in CWINNT\Ofcscan.ini

May also be in CProgram Files\...

Open the Ofcscan.ini file using notepad search for the [INI_CLIENT_SECTION]

Find the line reading Uninstall_Pwd= and type a # at the beginning of the line to comment it out.

Insert a new line saying Uninstall_Pwd=70

Save the Ofcscan.ini file and retry the uninstall. When it prompts you for a password, enter a '1'.


Other search terms:

TrendMicro Office Scan AntiVirus Anti-Virus uninstall reset password default password remove
Vis hele sitatet...
Sikkerhetsklarert
Hør med Ranvik, han har tables i lange baner og kan sikkert knekke den der for deg.
tokk en rask titt på det og det ser ikke ut som det er md5, den må decodes først, så finner du md5 ut fra den. (rask google sa meg det)
Trådstarter
89 2
hmm, finner ikke så mye om hva det er da...

men er dette en krpytert md5 kode?
Sitat av Sierra1 Vis innlegg
hmm, finner ikke så mye om hva det er da...

men er dette en krpytert md5 kode?
Vis hele sitatet...
les det jeg skriver da, først så er koden du pasta kryptert ned med statisk key.
så koden du få ut fra det er md5.

http://freakforum.nu/forum/showthrea...ight=md5+trend
Trådstarter
89 2
hmm, OllyDbg funket ikke som beskrevet, og jeg kan ikke lagre over ofcscan filen, har begrenset bruker, som jeg jobber med å fjerne....
Sitat av Sierra1 Vis innlegg
hmm, OllyDbg funket ikke som beskrevet, og jeg kan ikke lagre over ofcscan filen, har begrenset bruker, som jeg jobber med å fjerne....
Vis hele sitatet...
skru ut disken av laptop'en, sett den i en stasjon nær pc, det er helt normale SATA kontakter, så har du FULL tilgang til å endre ting.
Trådstarter
89 2
der har du det, men det er så mye tull med det :P

men vi prøver da det tidligere prosjektet, admin rettigheter.
Sist endret av Sierra1; 17. juli 2009 kl. 15:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sierra1 Vis innlegg
der har du det, men det er så mye tull med det :P

men vi prøver da det tidligere prosjektet, admin rettigheter.
Vis hele sitatet...
ja funker helt gull det, bare passe på at du ikke boot'er på disken. som du bytter til annen pc.

HUSK ta FULL backup av disken før du starter og mekke for mye med den.

http://freakforum.nu/forum/showthread.php?t=118724 bruk første delen av den. for backup.
Trådstarter
89 2
skolen fikser problemer^^

du har vell ikke noe tips for å slette admin passord? prøvde hirens boot disk, men den ble korrupt, prøvde også active disk, men den måtte jeg kjøpe for å slette passordet... har to tråder i windows forumet her, men det er bare orphcrack, hirens og active som er nevnt, og orphcrack er ikke akkurat det som funket best for meg da :P
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Active boot disk fungerer knall, hvis ikke ERD-commander fungerer.

Active boot disk finner du også på bukta som alle andre programmer.
Trådstarter
89 2
vell, fant ikke noe direkte, men Emergency Boot CD skal vell fungere :P