Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1224
Skal dit snart med familien min og dama, så lurte jeg på om det er noen som vet om noen kule sjapper der de selger ting som er litt på kanten av det ulovlige, eller rett og slett bare kule. Om noen vet om noen tobakkssjapper/vanlige sjapper som selger Skruf Stark (helst løs). Har hatt noen kompiser til sverige de siste 2ukene, men kun 1 av dem fikk skaffa Skruf stark, og det var portion.

Ble litt hastverk skriving, håper det er lesbart.
General <3<3<3
Trådstarter
Tulling.. Har du testa den nye skruf?

Edit: Smak og behag..
Jeg har testa den nye skruf stark, og jeg kan ikke si annet enn at jeg ikke synes noe særlig om den.

Merka liksom ikke at den var så mye sterkere, og jeg har som regel grei størrelse på prisene mine, så jeg hadde nok forventa noe litt mer.

Selve smaken på skruf er jeg ikke fan av, uansett om den er ekstra sterk eller ikke.

Nei, holder meg til general.


Edit: Så du ville ha ting som var "på kanten" der nede. Du kan jo kjøpe salvia? Er ikke det lovlig i sverige, da? Jeg var nylig i sverige selv, men jeg holder meg unna slikt, men bare et tips liksom, siden du ville litt ut på kanten :P
Sist endret av flames; 21. juli 2005 kl. 04:01.
Trådstarter
Heh, kunne jo det, men holder meg unna slikt egentlig. Tenkte på sjapper med kniver, bonger eller ting som jeg kan selge videre for en god penge her i norge. Har tenkt å kjøpe spirt og snus da, om jeg for det til. Skal være der noen dager, så jeg finner sikkert noen heftige sjapper etterhvert.