Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2877
Anonym bruker
"Rik Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har sef lest det meste men det er vist store variabler

Jeg bruker ikke riv til vanlig men kom over ett par og dum som jeg var tok jeg ett par

Det er snakk om totalt 6 stk siden tirsdag

Er det noe håp for at disse er ute av f eks urin på 12 dager?

If hvor lenge kan de spores i blod? Er det korter påvisning tid?

Æsj son jeg angrer. Totalt unødvendig så kan det være jeg skal starte opp med prøver om 11-14 dager. Men redd jeg kan bli spurt om WB blodprøve allerede onsdag da vises de som jeg kan lese på nette

Har disse hjemme testene noe for seg forresten ? Om jeg tester selv vis WB slik er det sikkert? Altså så sikkert som farmakologi er de vel ikke

Den angsten jeg sitter med nå gjorde det hele til en tragisk opppevelse.
Ikke spørr hvorfor..har insomni og vet fra mange År tilbake at de skår meg ut så var vel litt desp. Men konsekvensen burde jeg virkelig tenk mer på. Sur på meg selv

Rakker for svar om noen har lignende erfaring
Det vises uansett ikke på blodprøve. Blodprøve viser bare det som er i blodet akkurat nå, altså hva du ER rusa på i det du tar blodprøven.
Når det gjelder urinprøve leter de etter avfallsstoffene som kroppen bruker lengre tid på å kvitte sporene av. Siden rivotril ikke binder seg til fettet vil du pisse det ut. Oppskriften her er trening og drikke vann. Morgenen du skal ta testen pisser du først det ferske morgenpisset i dass og så drikker du vann på ny som du skal pisse i testen. Går nok bra.
Takk foe svanen siden testen taes under tilsyn på farmakalogen så går det ikke og tisse først, så drikke vann desverre

Hører og at de ser om testene er manipulert , altså ved høyt inntak av f eks vann. Får krysse fingrene og håpe jeg får time om fjorten dagen. Da tror jeg det skal være ut? For mange år siden når jeg var innlagt tok de sånne sticks og de var rene etter bare ett par dager. Men dette er litt mer seriøse greier. Aldri hatt noe riv på meg og håper og slippe unna nå også. Men det er vare min egen feil . Tenkte bare høre om noen hadde noe kjennskap til akkurat denne problemstillingen.

Takk foe svar da
Du er ganske trygg uansett. Selv har jeg fått negativ test der jeg hadde tatt valium 10 dager før testen, og det er valium som kan spores lengst. Du er sikkert ren etter mindre enn en uke. Når det gjaldt å pisse om morgenen mente jeg å pisse hjemme med en gang du våkner fordi dette urinet har kroppen jobba med i lengst tid (hele natta), og derfor er det enklest å slå ut på narkotester på nettopp dette urinet. Urinet som du gir til narkotesten skal være gang nr 2 du pisser den dagen. Har ikke så veldig mye å si her fordi du er nok trygg uansett.