Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10075
Hei!

Hvordan kan man tilbake stille PC'en? Har skjedd noe alvorlige greier her også vil jeg ha det slik innstillingene det var i går.
Sist endret av macgyver1958; 25. desember 2008 kl. 13:38.
Start->programmer->tilbehør->system verktøy->gjenoppretting
Sitat av danielsk Vis innlegg
Start->programmer->tilbehør->system verktøy->gjenoppretting
Vis hele sitatet...
Når jeg har valgt gjennoppretningstidspunkt så starter maskinen seg på nytt. Etter det velger jeg min brukerkonto, men etter det kommer gjennoppretning bildet opp igjen. Det samma har skjedd 3 ganger, den kommer ikke tilbake til det tidspunktet jeg valgte. Tips?

Er det ingen som vet hva jeg skal gjøre?
Sist endret av macgyver1958; 25. desember 2008 kl. 15:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hvis du har Windows Vista (med egen recovery partisjon, hvis ikke; bruk Windows CD'n for å komme til samme meny):

Du kan trykke F11 (eller F9) under oppstart, når du ser BIOS bildet. Da kommer du til en meny som du blant annet kan velge mellom å sette datamaskinen tilbake til sin opprinnelige tilstand, eller velge å bruke system gjennoppretning til å sette datamaskinen tilbake til et tidligere tidspunk. Du kan også velge å feilsøke maskinen hvis det skulle være behov for det.

Når det gjelder system gjennoppretning, så skal det være en enkel sak. Du kan velge å gjøre det fra inne i Vista, eller du kan gjøre det fra "avanserte valg" under oppstarten. Start system gjennoppretning, velg hvilken dato du vil gjennopprette til, trykk ok, vent til programmet har gjort jobben sin, ferdig...

Når det gjelder problemet over så må du forklare litt bedre hva som står på "gjennomppretnings bildet" som kommer opp etter at du har logget deg inn. Det skal vanligvis ikke være noen problemer ved å utføre denne oppgaven..
Jeg kjører windows xp, når jeg trykker start gjennoppretning, så blir PC'en restartet. Etter det velger jeg brukerkontoen min, så kommmer det opp: kunne ikke gjennopprette til 11.04, gjenoppretning ikke vellyket. (Eller noe i den duren)

Tips?

Er det virkelig ingen som har noen gode tips til meg?
Sist endret av macgyver1958; 2. januar 2009 kl. 23:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
det har oppstått et problem: når jeg tar kopi av et eller annet og åpner en ny mail for å sende denne kopien så får jeg ikke limt denne inn på mailarket, men hvis jeg først åpner en ny mail-tar en kopi da kan jeg lime den rett inn, er det bare en bitte liten innstilling som skal til ?