Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1390
Dette gjelder ihverfall Dagbladet men kanskje også ellers. Jeg har registrert at når jeg leser i avisa på nettet og det henviser til et videoklipp, så er det umulig å spille av klippet. Noen som vet hvorfor ?
Hvem nettleser har du, og har du innstallert noe adblock?
Jeg har firefox og adblock og må deaktivere det for hver gang jeg skal se et klipp på dagbladet.
Sist endret av SanderKulen; 1. mai 2013 kl. 12:05.
Trådstarter
92 0
Jeg har også Firefox og Adblock innstallert, men hvordan deaktiverer du når du skal se Dagbladet ? er det infokapsler under personvern ??
Trykk på firefox oppe i venstre hjørne -> Utvidelser -> Finn adblock og trykk "Slå av"
Trådstarter
92 0
Takker, det funker
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
92 0
nå funker det ikke å spille av video i Dagbladet selv om jeg slår av Adblock, vet ikke hva som er skjedd jeg.
Har du installert noen nye utvidelser?
Sitat av Rolsen Royce Vis innlegg
Hvem nettleser?
Vis hele sitatet...
hvilken* argggg...

Sitat av ed19so24 Vis innlegg
nå funker det ikke å spille av video i Dagbladet selv om jeg slår av Adblock, vet ikke hva som er skjedd jeg.
Vis hele sitatet...
sikker på at du har slått den av helt?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
92 0
Nei nå virker det ikke å se video i Dagbladet heller selv om jeg slår av Adblock, men det gjelder bare i Dagbladet, og har nå ingen aning hva som gjør det ?