Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 5465
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Hei og god dag!

Før jeg i det hele tatt kan skryte av hva jeg har laget, må jeg først sette ideen ut i livet. Dog behøver jeg litt hjelp.

Jeg har forsøkt å finne tak i materialet jeg behøver rundt i hele bygda, men visstnok er folk ekstremt lei av monopol. Jeg spør ærbødigst derfor om hjelp her. Jeg behøver rett og slett å få vite hvor langt, bredt og omkretsen på et monopol-brett er. I tillegg behøver jeg å vite lengde, bredde og omkrets på rutene på brettet. Både de på langs og i hjørnene.
Etterfulgt av disse tingene behøver jeg rett og slett å vite størrelsen på firkanten i midten av brettet.

Jeg håper at noen kan hjelpe meg med dette. Når alt dette er på plass vil jeg etterhvert legge ut mitt prosjekt.

Ha en fin dag!
Kan gjøre det imorgen når jeg kommer hjem hvis ingen andre har gjort det før da.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Trådstarter
Jeg setter utrolig stor pris på engasjementet. Har funnet ut at lengde og bredde skal være 20". Dog hadde det vært fint om noen avkreftet eller bekreftet dette. 20" er 50,8 cm.
Del 1
Del 2
Kan dette hjelpe deg? Litt matematikk, men det bør gå fint=)
Er det et gulv du skal lage, har jeg målene på et brett på 5x5 meter et sted.
Kan også sjekke om jeg har originale mål på brettet i samme notat.
Har et rom på ca 40kvm, men for å kunne ha steder å sette møbler og greier ved spilling, var det greieste å ha brettet 5x5m

Har også vært i kontakt med Hasbro, angående å bruke logoer osv. Her er svaret jeg fikk:

Hej.

Så længe det er til privat brug, så bryder du ikke nogen copyright. Så du er frit stillet til at transformere stuen til et kæmpe brætspil .

Hvis du beslutter dig for at gøre det, vil vi meget gerne se slutresultatet.

God dag og god fornøjelse!
Vis hele sitatet...