Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  167 20881
Seriøst funker dette? Ta med kvittering på øl som er drukket opp/mat som er spist opp (hovedsakelig øl), å si at man ikke er fornøyd - for så å få igjen pengene? FUNKER dette HELT seriøst uten at dem stusser å sier at jeg foreksempel måtte hatt med resten av drikka/maten tilbake igjen?
Er jo ganske lættis om man bare kan spise/drikke så mye man orker "gratis"!
Jeg synes det er naturlig at man legger igjen navn når man får pengene. Husk at det utbetales penger fra kassen og derfor trenger de et utbetalingsbilag med signert/registrert mottaker. Skulle egentlig bare mangle. Men den behandlingen du fikk var drøy, om du sier at et produkt ikke var som forventet, så skal du få ny vare eller pengene tilbake. Embalasjen krevde de i starten, nå har de gått over til å kreve kvittering, vanskeligere å hente fra naboens søppel tenker jeg.
Sitat av Chubby
Embalasjen krevde de i starten, nå har de gått over til å kreve kvittering, vanskeligere å hente fra naboens søppel tenker jeg.
Vis hele sitatet...
Jeg handler fast på en prix-butikk og spurte dama i kassa om hvor mange kunder som tar med seg kvitteringen , prosentvis. "Mindre enn 5 %" , svarte hun.
Jeg var litt overrasket. Det kan godt hende de tjener på dette.
Sitat av drrogern
var faktisk å prøvde dette for en time siden :P med kamera å mic ^^, Funka fint. Vi gjorde dette med øl.
Vis hele sitatet...
hvor i rogaland?
Har prøvd dette. Kjøpte en brus og 6 boller til lunch en dag i vinter..
Så fikk jeg lyst på røyk senere på dagen, så jeg gikk tilbake og klaga på at bollene var pussig smak på (var en og en halv bolle igjen da), og pengene fikk jeg tilbake uten noen som helst diskusjon eller spørsmål.
jeg kjøpte en 1 og halv liter med rignes, sånn plast flaske. å så drakk jeg den opp men lot det være litt igjen.. så tok jeg litt grus oppi. å ba om å få en ny flaske. det fikk jeg
Greit nok at Coop har et tilbud som folk vet å utnytte, men neste gang du tenker å klage over at butikkprisene er høye så kan du jo begynne å tenke litt tilbake..
Jobber selv på coop mega i nordland.
Er ikke alt for mange som klager her, men de som klager får enten ny vare eller pengene tilbake uten diskusjon. Har ikke hørt om noen som er missfornøyd med garantien her.
Men at folk utnytter det er bare idiotiskt!.
Folk har tydeligvis ikke altfor stor moral her. Sikkert samme personene som klager på høye priser. Jaja.
▼ ... over en uke senere ... ▼
merker jeg fikk lyst til å dra inn til byen og få meg no gratis chips og brus. mmm
Vil bare si at jo yngre du er, jo mer skeptisk er de. Det er min erfaring.
Tviler på at det funker med øl, røyk eller legemidler, ettersom norsk lov hindrer dem i å selge disse produkter for lavere en innkjøpspris, og det er vel det dette er.
Prøvde det i dag. Kjøpte en coop sjokolade, spiste 80% av den og ventet litt. Gikk tilbake til sløvingen i kassen. "Ehm, denne her smakte isje godt, kan eg få pengene tilbake?" Han så litt rart på meg, men han var av den irriterende stygge typen Han tok varen i retur og ba meg skrive under på en kvittering. skrev bare noe shitt uten betydning, men det gjorde visst ikke noe Hva er problemet til coop ansatte da? Det er jo ikke deres penger
har de fortsatt dette "tilbudet(?)", hvis de har det, kan noen av dere linke til siden på nettet som sier dette? jeg fant den ikke
Sist endret av olli408; 6. august 2008 kl. 22:05.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mallekiller
Prøvde det i dag. Kjøpte en coop sjokolade, spiste 80% av den og ventet litt. Gikk tilbake til sløvingen i kassen. "Ehm, denne her smakte isje godt, kan eg få pengene tilbake?" Han så litt rart på meg, men han var av den irriterende stygge typen Han tok varen i retur og ba meg skrive under på en kvittering. skrev bare noe shitt uten betydning, men det gjorde visst ikke noe Hva er problemet til coop ansatte da? Det er jo ikke deres penger
Vis hele sitatet...
Jeg har prøvd samme metoden, og måtte også skrive under på en kvitering :S

På coop sin nettside så står det forklart att vi ikke trenger å opplyse noe visst vi er missfornøyd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
gjort det 100 ganger.. kan leve en uke på en 10'er
Heilt canooon
Sitat av SayWhat
Jeg har prøvd samme metoden, og måtte også skrive under på en kvitering :S

På coop sin nettside så står det forklart att vi ikke trenger å opplyse noe visst vi er missfornøyd.
Vis hele sitatet...
Du skal bare minne dem på hva som står på nettsiden, og de skal ikke si noe imot deg/begynne å diskutere.