Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  514 101391
ok Det er ikke 85 kilo med fett men med muskler, har dette noe å si?
Hehe,jeg har heller ikke fett..Det er ikke det som gjelder..Kroppsmasse generellt.
jeg veier ca 75kg og har spist 25g muskat uten no særlig effekt. bare muskat rap i flere dager.
så 10g er en mini dose.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det har blitt nevnt gang på gang, men dere ser da aldri ut til å lese hele posten, Erowid Nutmeg Vault har mye informasjon som dere kunne trenge, dosering, historien av bruk, virkninger osv..
READ IT!
Husk, dette er Te. Den tilberedes akkurat som vanlig te, varianten som ikke kommer i små poser, that is. Kok, la trekke, add sukker etter smak (honning skal også fungere bra!), Drikk. Spis pulveret som er igjenn, hvis du føler for det. Tolleranse - som sagt av Nøørd, spiller en meget stor faktor i dette lille "forsøket".

Får man ikke en eneste side-effect av dette, vanligvis cottonmouth, kan du bare begynne å belage deg på meget mild rus.

Som jeg har sagt tidligere, er dette noe som skal bygges opp. Med mindre du får "Lucky Strike", og treffer blink med en gang. Tåler du mer enn 20-25g, er det liten vits i å teste dette, ettersom nedturene antakeligvis bare blir værre, desto mer du tar. Men dette er min mening.

Sitat av Dodecha
Det har blitt nevnt gang på gang, men dere ser da aldri ut til å lese hele posten, Erowid Nutmeg Vault har mye informasjon som dere kunne trenge, dosering, historien av bruk, virkninger osv..
READ IT!
Vis hele sitatet...

Takk, Dodecha
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Safrol er svært giftig, så overdreven bruk av muskattnøtter over lengre perioder kan gi leverskader... Har ikke sett noen indikasjoner på nøyaktig hvor overdreven bruk det er snakk om, og hvor lange perioder, men det er vel bedre å være føre var... Ikke overdriv.
Sitat av Tias
Safrol er svært giftig, så overdreven bruk av muskattnøtter over lengre perioder kan gi leverskader... Har ikke sett noen indikasjoner på nøyaktig hvor overdreven bruk det er snakk om, og hvor lange perioder, men det er vel bedre å være føre var... Ikke overdriv.
Vis hele sitatet...

Helt enig. Vær forsiktige.. Vil ikke ha et par nyrer og en lever eller 10 på samvittigheten, for å lage denne rapporten.
Viste virkelig ikke at du kunne få noen effekt av et vanlig, lovlig krydder som muskat! Men står det noe om dette på posen? Kan jo være farlig! Et lite barn kan sikkert finne på å tylle i seg mangfoldige gram muskatpulver!

Men halliser av kaninen i Donnie Darko?! Får frysninger bare av tanken, den filmen er sykt creepy (og sinnsykt bra!). Tror jeg hadde freaka ut helt om jeg hadde fått det.
Heisann, jeg og en kompis prøvde detta her.
Jeg blanda ut ca. 7-8g (veier ca 68kg ellerno), kompisen min blanda noe rundt 13g mener jeg... Uansett fikk vi detta i oss rundt 19:30, og til nå har jeg ikke merka en dritt
Kompisen min sier han ble svimmel og litt kvalm

Har vi gjort noe gærent? Eneste jeg merka var at jeg ble trøtt en del tidligere enn vanlig...
Sitat av Überadri
Viste virkelig ikke at du kunne få noen effekt av et vanlig, lovlig krydder som muskat! Men står det noe om dette på posen? Kan jo være farlig! Et lite barn kan sikkert finne på å tylle i seg mangfoldige gram muskatpulver!
Vis hele sitatet...
Hehe. Det finnes INGEN fornuftig grunn til i tølle i seg mengder av dette krydderet. Bivirkningene er potensielt farlige, og smaken er ikke noe å trakte etter. Dessuten er ikke rusen spesielt fantastisk. Prøv en teskje, og se for deg en liten unge som spiser større mengder av det uten å begynne å grine og spy. Det skjer ikke.
Den mest fornuftige bruken av dette krydderet er kaka "Tropisk Aroma"
Sitat av Archj
Heisann, jeg og en kompis prøvde detta her.
Jeg blanda ut ca. 7-8g (veier ca 68kg ellerno), kompisen min blanda noe rundt 13g mener jeg... Uansett fikk vi detta i oss rundt 19:30, og til nå har jeg ikke merka en dritt
Kompisen min sier han ble svimmel og litt kvalm

Har vi gjort noe gærent? Eneste jeg merka var at jeg ble trøtt en del tidligere enn vanlig...
Vis hele sitatet...



Var det te dere lagde ? isåfall, hvor mye vann i forhold til muskatt brukte dere ?
Aner meg at vannmengde kan være en viss faktor her ..
Lille Nikotin: Hvordan er det med hodepine nå?
Hodepinen har kommet tilbake. Uheldigvis

Men jeg akter å drikke mer tê, for å bli kvitt den i en liten periode igjenn.
Dere aner ikke hvor dyrebart selv bare et par timer .. minutter for dens saks skyld, uten hodepine er for meg :/
Sitat av essss
jeg tok 15g i en kopp med ca 3dl vann og drakk det på styrten.
ingen bivirkninger og er helt fin idag!
Vis hele sitatet...
Fikk du noe rus da?
Høres bra ut tror jeg tester de greiene her i morra for fun jeg..
Sitat av Lille Nikotin
Var det te dere lagde ? isåfall, hvor mye vann i forhold til muskatt brukte dere ?
Aner meg at vannmengde kan være en viss faktor her ..
Vis hele sitatet...
Rart om vannmengde skal ha noe å si, så lenge man drikker opp alt sammen...
Har nå prøvd med en kompis, vi tok 15 gram hver.

Jeg ble ikke særlig imponert. Kompisen min spydde etter 10 min (tard) så han kjente ikke noe.
Etter en time hadde gått merket jeg at jeg ble noe jævlig slapp, og sluknet foran tven en halvtime senere. Våknet igjen og dro så hjem for å sove i 11 tiden, følte meg så jævlig slapp. Når jeg våknet i dag var jeg JÆVLIG dehydrert, kjeften min var helt fukka. Ellers ingen bivirkninger.

Konklusjonen er at muskat funker som sovemedisin. :P
Detta skulle visst jeg teste neste fredag ^^
hmm. jeg heiv i meg 10g muskat (te) forrige torsdag og fikk ingen funk.. ble bare litt "lam" i tunga og kripling i ryggen og har følt meg litt fjern i det siste..

Har akkurat mekka meg 15g muskatt-te nå, og ser i tråden at man bør/må vente en hel uke før man prøver igjen, hvis man ikke hadde funk forrige gang..

bør jeg drikke eller bør jeg kaste teen?

hva kan skje med meg?
Sitat av Silhouette
hmm. jeg heiv i meg 10g muskat (te) forrige torsdag og fikk ingen funk.. ble bare litt "lam" i tunga og kripling i ryggen og har følt meg litt fjern i det siste..

Har akkurat mekka meg 15g muskatt-te nå, og ser i tråden at man bør/må vente en hel uke før man prøver igjen, hvis man ikke hadde funk forrige gang..

bør jeg drikke eller bør jeg kaste teen?

hva kan skje med meg?
Vis hele sitatet...
1. ingenting
2. pumping
3. døden
4. hallusinasjoner
I helgen, altså på fredag tok jeg og en kamerat og lagde 20gram te, 10gram vær altså. Drakk dette i en kopp og spiste resten av den malte muskatten.

3 timer seinere gikk det ned 8cider og litt sprit, og formen har aldri vært bedre Tror muskatten forsterket effekten av alkohol ganske mye!

Og ja,jeg ble dehydrert,men det var ikke så ille, det fikk bare spriten til å smake bedre
Jeg anksaffet nylig noen muskat-nøtter, hele that is.
Gikk rundt å knaska på dem en liten stund, ingenting skjedde, bortsett fra en viss bedøvelse i munnen.
4 timer senere, begynnte jeg å knaske på nr.3, og plutselig ble jeg ganske fjern. Liksom.. sånn skikkelig deilig-fjern! Minnte ikke så mye om te'en, men det var digg.. også fikk jeg ikke cottonmouth, hode-pinen forsvant! Igjen! Skal herved knaske på en nøtt eller 2 hver uke for å se om dette kan hjelpe på hodepinen. Skal *prøve* å oppdatere litt nå og da.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bare sånn nesten OT: Er det ikke muskat-te som onkel Skrue digger?

Blei nesten litt keen på å prøve dette!
OT: Fælt så stor tråden min ble da

Men som sagt mange mange ganger tidligere; Forsiktighet anbefales på det sterkeste om du skal teste dette.
Ok dette må prøves Skal prøve å få tak i "ikke behandlet" nøtter så di er så friske som mulig. Har digital vekt med 0,1 treff sikkerhet. Kommer til å bruke 8 gram i te
Ok siden denne tråden er så fin tenkte jeg at jeg skulle bare fortsette.

Ansakaffet meg 2 hele muskatt nøtter (merket er hindu) raspet nøttene opp på en oste fil.
Veide opp 7 gram (kroppsvekten min er cirka 63 kilo). Har hevet raspet oppi en gryte med 4-5 dl vann og platen står nå på 3. Håper dette går greit siden det er julaften i morgen Min historie med rusmidler har vel vart siden jeg var 13 er 17 nå siden den gangen har jeg røykt utrolig mye hasj og drukket en del alkohol. Jeg har også fåt takk i en skrive blokk og en penn. Skal se om jeg kan oppdatere litt underveis ønsk meg lykke til

Ok har nesten drukket opp alt føler meg veldig varm og klam. Det er fortsatt en del "te" i glasset mitt men får ikke ned mere uten at noe kommer opp igjen. Smaken var egentlig ikke så ille har smakt værre ting (hasj kakao )
Sist endret av Corrupt; 23. desember 2006 kl. 16:47.
Bland ut med honning. Det funker

Lykke til, Og vær forsiktig.
Ok så har omtrent gumla ned 10 gram noe te og noe hel nøtt. Eneste er at jeg har blitt litt varm er omtrent 3 timer siden te'n gikk ned og resten av nøttene gikk ned nå. Håper jo at dette funker men det ser dårlig ut så langt.
Ok så konklusjonen min er at jeg har tatt en mild dose. Effekter vel jeg føler meg litt rar tung i kroppen lett i hodet. Å jeg følte en stund at det var noe "rart" med rommet akkurat som om det var levende. Har fortsatt en merkelig følelse litt vanskelig å beskrive det er liksom noe "rart" som foregår hehe Dette burde prøves bare for å prøves. Skal gjøre dete minst en gang til med større doser. Neste gang prøver jeg 15gram som jeg bare tygger rett ned. over og ut
Først og frems skjønner jeg ikke hvorfor den andre muskatt tråden ble stengt. men, men.

Før jeg fant ut at jeg skulle teste dette leste jeg en del på freakforum (takktakk dette var til stor hjelp ang mengde

21:00
en kompis kommer over til meg med den dålige nyheten om at byen var helt tom for røykings. så da kom jeg på den brilliante ideen om å teste muskatt (begge var ganske hypp på å bli høy) så leser vi en del på freakforum for å være helt sikker

21:15
så drar vi ned på butikken for å kjøpe muskat. vi kjøper to pakker med pulver muskat med 39g i hver. kostet 26 spenn eller noe.

21:30
er vi hjemme og setter oss rett ned og heller en hel boks på bordet (vi hadde ikke vekt så vi måtte gjøre dette på øye måten) av hele boksen lagde jeg 8 like store dunger som skulle tilsvare 5g i hver.

21:50
vi sikker en stund å funderer med om dette krydderet faktisk er vannløselig. Vi konkluderte med at det var det, så vi helte bare 5g oppi en kopp med kokende vann. MUSKAT KRYDDER ER IKKE VANNLØSELIG. så vi ble sittene igjen med masse "groms" i bunn. vi ble ferdig med koppen 22:10 og bestemmte oss for å vente litt for å se om vi fikk noen effekt.

22:45
og null effekt. vi bestemmer oss for å lage teen på en annen måte denne gang, og bruker te poser som vi klippte hull i å hadde muskat krydderet oppi. (smakte faktisk jævli godt med den teen som alerede var oppi)

23:15
nå kjenner jeg effekten begynne å komme. men kunne trenge en stor kopp til. så vi mekka opp en 10g kopp til (som ble siste koppen for natten)

00:00
jeg er helt i svime. jeg synns alt er morsoms, ler av alt, synker sammen og har det digg.. dette ser skikkeli domt ut for kompisen min som ikke kjenner en dritt av rus. han ble rett og slett drit sur at han ikke fikk noen effekt. (jeg tror dette funker fra persjon til persjon)

morgen etter er jeg helt fucked. kjennes ut som jeg skulle spy.. hadde en helt fucked hangover. dagen etter det (som faktisk er i dag) er helt fin

So remember kids! dont do drugs! you will get stupid and die!
Haha ja jeg er helt treig i hodet nå og føler meg sjenerelt trøtt og slapp. Hangoveren er ekkel
For ca 2 måneder siden spiste jeg 60-65g knust muskat nøtter blanda med en bolle pistasjis.
Tokk litt tid å få det ned. Men etter 3 timer kjente jeg noe. Og den 5 timen var jeg så dratt ned i gulvet at jeg ikke kunne reise meg, bare krabbe rundt som en dum unge.
Fikk ingen tegn til annerledes syn eller hallusinasjoner.
Er hallisene jeg er ute etter. Jeg veier bare 50 kg ca. og etter 5 timer så tokk jeg ett trekk så spøy jeg og sovna og våkna opp helt vanlig dagen etter.

Har lest om flest som får halliser av teen, så må te til for at hallisene skal komme?
Jeg fikk en b post av en på forumet idag som skrev dette.

Lille Nikotin:
Vet ikke om du allerede har funnet en oppskrift på dette, men her har du en rask en: Anskaff ønsket mengde muskatt. ( pulver eller nøtter, spiller nesten ingen rolle, bortsett fra at nøtter vanligvis har bedre effekt)

Hvis du bruker nøtter: Kvern nøttene i små små biter.

Kok opp en kjele med vann, la koke en stund. Deretter heller du muskatten oppi. Dette kan du la koke i 1 minutt, dereter lar du det stå å sive på høy varme, uten at det koker. Rør rundt i ny og ne. Etter Ca. 30 minutter + -, Burde vannmengden ha minsket betraktelig, og du skal sitte igjenn med en "brun-sort" gugge på bunnen av kjelen. ( NB: Vannet SKAL ha samme farge som muskatten!) Filtrer over i et glass eller lignende, tilsett honning (Min favoritt) Rør rundt, Nyt! Hvis du ønsker det, kan du spise pulveret som ligger igjenn i kjelen etter koking.

Hvor lang tid det tar før effekten setter inn, varierer fra person til person. På meg intreffer det etter Ca. 3 timer Noen har visstnok fått effekt etter bare 30 minutter.

Sikkerhets-regler: Veldig mye det samme som sopp og lsd.
Søerg for å ha mye tid til rådighet, vær et sted du føler deg komfortabel og trygg. Om du skulle få panikk; Legg deg ned øyeblikkelig, og prøv så gpdt du kan å slappe av. Prøv å "Gå inn i deg selv" og finn grunnen til at du er så hysterisk.

Vent minnst 1 uke før du inntar dette stoffet igjenn.

Happy tripping Send meg en melding, om du lurer på noe.


Man kan forresten også bare knaske i seg nøttene, Spiser du mange nok (ikke for mange!) Blir du veldig veldig fjern. Men vær obs på at dette lukter tjall i laaaange baner.

¨å er det teen som funker på hallisene og knaskingen som får deg bare fjern?

Men jeg lager meg en 20 grams te imorra å ser om det funker på synet
Sist endret av Marokk; 24. desember 2006 kl. 21:32.
Hvilken type muskatt-krydder anbefales? (merke)
og hvilke nøtter?

Skal kjøpe meg begge deler imorra og teste dette
Haha, husker at muskattnøtt var det første jeg prøvde...Det og en seixpack med pils...Herlig kombinasjone, tar alltid nutmeg med alkohol ellers så blir det bare kjedelig! Ellers kan jeg vel nevne at nutmeg gjør deg fuckings loka i nesten 4 dager, cottonmouth i nesten 3...Jaja, litt pyserus kan man vel ha
Jeg har litt lyst til å prøve muskatnøtt. Nå i juleferien ville jo vært ypperlig å teste ut.
Min forrige erfaring med muskattnøtt var ingen stor suksess. Knaska 6 nøtter klokka 10 på kvelden, og etter noen timer uten effekt la jeg meg til å sove. Voknet så opp klokken 4 på natta og så at hele rommet bølget. Prøvde å krabbe meg på toalettet, noe som viste seg å være veldig vanskelig. Sjangla fra side til side, og bena kjentes utrolig svake ut, og i tillegg ble jeg kvalm av all bølginga i rommet.

Sovna ganske fort etterpå og våkna ca. 15 minutter før skolebussen gikk. Følte meg fryktelig desorientert, men fikk på meg klær og sekk, og la på vei. Husker ikke noe særlig av veien til bussholdeplassen, men det virket som om tida gikk fryktelig fort. Rakk ikke bussen, så jeg dro hjem, sa til mor at jeg ikke følte meg helt bra og la meg for å sove. Sovna med en gang, og våknet 2 døgn etterpå.

Har nå gått til innkjøp av 2 nøtter som jeg skal lage te på og innta om en time eller så. Håper det blir bedre denne gangen
Nightblade: Derfor jeg tenkte å muligens prøve det i juleferien.
Noen som har prøvd muskatt blandet med alkohol eller/og cannabis ?
Vi er temmelig klare for å kjøre i gang: 4 g med brunt, 30 g muskatt som skal lages te av og nok alkohol.
Dette er fordelt på 3 stykker.
Blir dette bare idioti?
Sitat av piuu
Blir dette bare idioti?
Vis hele sitatet...
Altså, inntak av muskatt som en form for rus er ikke så veldig skarpt til å begynne med, så å kombinere det med andre droger vil vel bare gjøre det enda mer tullball?
'Rusens' (hvis du kan kalle den det) effekter ligner på effektene jeg får etter å ha presset kroppen min fysisk til den ytterste grensen, ikke noe flyvende alver, syke opplevelser eller ego-knusere - bare dårlige følelser, ubehag og 'forandringer' i psyken som følge av at du har inntatt noe i visse mengder som kroppen ikke har noe godt av.

Muskatt er jo erke-eksempelet på 'ungdoms-rus'.
Billig, lovlig og enkelt - sånn at kidza kan ha det fett uten å ta noen risikoer.


Til slutt, mine kjemiske kunnskaper om muskatt er ikke så veldig brede, men utifra egen oppfatning burde det ikke være noe mer dritt å mikse muskatt med noe - Iallefall ikke noe mer dritt enn å gulpe det i seg for seg selv.
Men muskatt sin kjemiske oppsetning er ikke ett av mine spesialtfelt, så det må nok bli bekreftet av andre.

Men - vil du ikke høre om noe annet du kan ruse deg på?
Gode forslag er større mengder melk, salt, sukker, og friske bananer - men som så mange ting i verden er ikke dette det lureste du kan finne på.


R.
Sist endret av Ralith; 27. desember 2006 kl. 04:00.
Jeg og en kamerat testa dette for et par dager siden, det funka ikke på noen av oss...
Kan det være feil merke på muskatten, eller børde vi tatt mer?

Er ikke sikker på om at jeg tester det igjen da men..
Jeg gadd ikke lese hele tråden, og det kan hende dette er tatt opp før; kan jeg spise det uten å lage noe te ut av det?
Hvis du skal spise muskatnøtt hadde kanskje ikke vært så dumt å lese hele denne tråden.
Sitat av vitenskapelig
Hvis du skal spise muskatnøtt hadde kanskje ikke vært så dumt å lese hele denne tråden.
Vis hele sitatet...
Hehe, kanskje ikke, men jeg leste en annen tråd om dette.
bare så dere er klar over det så er muskatt ikke en hyggelig opplevelse. drakk litt og fikk i meg litt gugge. det smaker... harsk kvae, eselrompe, bestemor tåfis og dritt på en gang. jeg kasta opp hele dritten etter circa 20 min. du kan ta deg ei god næpe på at jeg aldrig kommer til og røre den faenskapen igjenn
Sitat av Nepsus
Jeg gadd ikke lese hele tråden, og det kan hende dette er tatt opp før; kan jeg spise det uten å lage noe te ut av det?
Vis hele sitatet...
Du burde kanskje lese NOE om slike ting - ikke det smarteste å bare hoppe rett ut i "rusmidler", uansett hvor lovlig de er.

Men jeg har inspirert til dumskap før, så ja - du kan spise muskat uten å lage te av det.
Knask ned noen titalls muskat-nøtter eller noe og se hvor du ender opp, eller bare spis noe deilig muskat-pulver uten å blande som te.

R.
Sitat av piuu
Noen som har prøvd muskatt blandet med alkohol eller/og cannabis ?
Vi er temmelig klare for å kjøre i gang: 4 g med brunt, 30 g muskatt som skal lages te av og nok alkohol.
Dette er fordelt på 3 stykker.
Blir dette bare idioti?
Vis hele sitatet...

ikke at jeg er no ekspert elns men etter som jeg har lest så går det nesten ikke an å spørr om dette pga at muskatt varierer så veldig ifra person til person...

prøv det å se
sats på at d blir jævla fett så går det nok bra..
har nok mye med hvordan du er innstilt på dette å gjøre ettersom jeg har fortått det(er jop sånn med di fleste rusmidler)
Det gikk greit det.
Vi sovnet bare, det verste som skjedde var at jeg mista kaffekoppen på låret og fikk et rødt merke.
Hei nå har jeg bare skummet gjennom første siden og de 2 siste sidene av denne tråden og ikke sikkert jeg fikk med meg alt der heller, men jeg fikk litt lyst til å prøve muskat te. Og så har jeg noen spørsmål da...

Det funker med sånn muskat krydder man får kjøpt på en vanlig butikk? 39g Santa Maria malt Muskat?

Og hvor mye vann bør jeg bruke til teen? Hvis jeg tar...la oss si, 10 gram krydder.
jeg tenkte jeg skulle prøve dette til helga
men skal hvor mye vann skal jeg ha sammen med muskatten??
har nå planer om å ha i 27g med muskatt til 3 dl vann.
er dette uhyre lite vann eller??
å hvor lenge skal dette stå å putre??

vil lissom ha minst muligt vann men den konsistensen virker til å bli NASTY!
bli som en mørk nasty grøt(prøvde å lage det idag bare for å se( )