Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 4464
Hei,

Sliter med hyppig urinering hvert 15 min ca ved oralt inntak. sjeldnere ved nasalt

Noen som har noe tips om tilskudd / mat som kan redusere dette? Er veldig plagsomt. Føler en trang for urinering og må sitte hver gang. (Bruker ca 0,2-0,3 nesten hver dag)

Alle tips og råd tas imot med stor takk
Amfetamin er vanndrivende, så det eneste tipset jeg kan gi deg er å slutte med amfetamin.

Om du ikke er villig til å gjøre det, så må du bare leve tissetrengt.
Å få i seg litt mer salt gjør vel kanskje at kroppen holder bedre på vannet...?
Sitt deg ned å piss. Evt ta på springen. Da slapper du mer av.. Jeg har urinretensjon og jeg sitter å pisser... Kall meg jente, men vil heller pisse enn å sprenge blæren. Har og alltid sittet på amf. Og på knips bare fordi jeg er så på bæret at jeg ikke klarer å stå! Så prøv det! Sitt å piss og ta på springen. Lås døren og, det kan hjelpe psykisk :-) GL
Har aldri helt skjønt det voldsomme hatet mot men som sitter når de pisser. Herregud, vi kan velge, det er jo det som er så flott, hvis jeg vil stå så kan jeg gjøre det, hvis jeg rett og slett vil sitte på dass å ta et pust i bakken så gjør jeg for faen det?

We have been blessed with choice, not doomed by restrictions.
Jeg fatter ikke de som gidder å stå... Altså.. man må sikte og konsentrere seg om å ikke søle.

Når man sitter kan man bare slappe av i sin egen verden...

Sittepissere, foren dere!
GeneralBake
DustMan's Avatar
det er vell det å gidde å dra buksa helt ned og sette seg ned som er den eneste grunnen til at jeg ikke sitter. så er det også bare veldig uvant å sitte og pisse, med mindre jeg driter i tilegg.
Jeg pleier å bare legge meg ned i badekaret å pisse jeg.. smak og behag folkens.
Trådstarter
5 8
Nå var vell ikke problemet mitt at jeg synes det er kjipt å sitte å tisse.

Spurte vell heller om råd som kanskje kunne redusere trangen til å tisse hele tiden når jeg dropper amfen. Får ikke på langt nær så trang nasalt. Jeg er fullt klar over at amfetamin er vanndrivende, men kan jo ikke være sunt for blære at etter 1 time etter et oral inntak på ca 0,2 så må jeg pisse hvert 10-15 min i 6-8 timer før det roer seg?

hvorfor får jeg mye større problemer ved oralt inntak enn nasalt på ca samme dose?
noen som har tips om tilskudd/mat/drikke som kan hindre følelsen av sprengt blære hvert 10 min og trangen til å tisse/holde litt bedre på veska?
Hmm eneste jeg kan komme på er å spise mer, men det er vel enklere sagt en gjort på makka. Ellers kan du jo spørre legen, er ikke farlig det.
På noen typer kvepp må jeg pisse i ett sett.
Aldri tenkt noe videre over det og alltid ridd det ut.
Ikke farlig for meg iallfall.
Beste tips:spis salt og drikk vann.
0.5 liter i timen i seks timer og 3000 kalorier.
Sist endret av eyecandy654; 13. juni 2014 kl. 23:27.
Er ikke noe av greia at man ikke klarer å pisse noe særlig på makka? Det kommer bare noen usle dråper som ikke tømmer blæra liksom? Tror det er derfor du kjenner deg pissatrengt hele tiden.

Eneste jeg kan tenke meg er å få tømt blæra skikkelig i forkant, samt spise godt før du pepper. Gjerne salt som gorillaen sier men kanskje ikke pøse på med drikke. Ikke i starten allefall.
Vel, å sitte gjør at du klarer å tømme blæra helt, noe du ikke klarer når du står. Å sitte å pisse for menn er absolutt anbefalt, spesielt på morningen da det reduserer faren for prostatakreft.
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Vel, å sitte gjør at du klarer å tømme blæra helt, noe du ikke klarer når du står. Å sitte å pisse for menn er absolutt anbefalt, spesielt på morningen da det reduserer faren for prostatakreft.
Vis hele sitatet...
Har du noen kilder på det?
Lærte det av en mannlig kollega som hadde fått dette forklart av legen sin når han fikk sjekka sin egen prostata, så nei. Men er vel bare å Google så finner du nok.

Sitat av Molly90 Vis innlegg
Lærte det av en mannlig kollega som hadde fått dette forklart av legen sin når han fikk sjekka sin egen prostata, så nei. Men er vel bare å Google så finner du nok.
Vis hele sitatet...
Er ikke mann selv så har aldri tatt meg bryet med å sjekke det opp, men gjorde det nå. Det var visst tull og det var ikke noe forskjell egentlig. Man kunne visst bare få Urinveisinfeksjon lettere eller noe sånt. (Men så vidt jeg vet er ikke menn veldig plaget med nettopp dette)
My bad!
Sist endret av Molly90; 14. juni 2014 kl. 20:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.