Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 969
Om noen med god erfaring med cannabis kunne løst dette mysteriet så hadde det vert ganske flott! Jeg får aldri høy toleranse, det er ikke noe som plager meg veldig mye, siden å røyke er noe jeg liker og gleder meg til når jeg får sjansen. Men jeg har svært lav toleranse når det kommer til akkurat cannabis, men pussig nok ikke andre stoffer. Når jeg sier lav toleranse, så mener jeg virkelig lav, kan godt sitte i ett rom hvor andre røyker og bli greit stein.

Om jeg røyker en reel mengde, det er da de interessante opplevelsene kommer, verden rundt meg slakker ned, om det er noen av dere som har vert borti noe dataspill, så føles det ut som jeg "lagger ut", kan oppleve at alt jeg ser får en slags slideshow effekt. Jeg får og ett helt annet tankesett og det mer som jeg sitter på og følger med på hva som skjer videre. Lukker jeg øynene så kan jeg se enkle former, de er ganske klare og tydlige å se, men de er ikke så veldig spennende eller sære.

Venner jeg røyker med syns jo det her er veldig interessant, og av og til er de ikke sikker på om jeg tripper eller ikke, for å være begynner jeg å lure på om jeg gjør, men det er jo ikke syre dette her! Stoffer fungerer ulikt på alle, men det her er ikke normalt. Ikke at jeg tror jeg oppnår ego-død eller lignende om jeg skulle spist en hasj klump.

Har tatt syre en gang, ikke en stor dose. Tatt/tar mye opiater for legitime grunner.
Anonym bruker
"Stum Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fult mulig. Opplever det samme selv av og til hvis det blir litt mye.
Jeg og har ekstremt lav toleranse for thc. Og det har ikke noe med hvor lenge/ofte jeg har røyket. Har røyka tjall i 15år men blir fortsatt stein som en liten drittunge når jeg røyker. Jeg har også et langvarig opiatproblem der toleransen for opiater er rimelig høy, skulle ønske det var motsatt med toleransen.
Anonym bruker
"Sprudlende Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så det du lurer på er egentlig hvorfor du blir skækk som faen når du røyker en sjelden gang?

THC..
Sitat av Sondre Vis innlegg
Jeg og har ekstremt lav toleranse for thc. Og det har ikke noe med hvor lenge/ofte jeg har røyket. Har røyka tjall i 15år men blir fortsatt stein som en liten drittunge når jeg røyker. Jeg har også et langvarig opiatproblem der toleransen for opiater er rimelig høy, skulle ønske det var motsatt med toleransen.
Vis hele sitatet...
Så hvis du røyker daglig i 1-2 måneder, så vil du fortsatt være like fjern av samme mengde bønne som dagen du startet? Hvis det er sant, så er du en vitenskapelig/medisinsk vidunder.

Til TS - cannabis nå til dags er en god del sterkere, mer THC dominant. Og hvis man røyker sporadisk, så er det ikke uvanlig å ture litt av den.