Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3082
Hei!
Jeg har inntatt 25mg sobril som jeg fant hin dagen. Jeg har også drukket en 0,33 pilsner. Jeg har cirka 0,15 liter vodka ståendes. Jeg har ikke planer om å ta noe mer benzo, men jeg vurderer å prøve meg på vodkaen.

Med tanke på at jeg bare har tatt en pille, hvor gale kan det bli med det lille av drikke jeg har? Jeg tar en shot nå, så venter jeg på svarene deres :-)

Jeg er svært lite interessert i å blacke ut.
Ellers relevante opplysninger: Prøvd 50mg sobril uten alkohol en gang. Bortsett fra det bare cannabis som ruserfaring. Stødig psykisk gutt i 20-årene. Tar Sobril fordi jeg tilfeldigvis har det og det er en grei mulighet til å teste ut.

Moralpreken er fullt lovlig, bare dere tar i betraktning at 0,15 liter vodka er alt jeg har, jeg kommer ikke til å ta 15 piller til og ringe en kar for noe hjemmebrent
Jeg hadde latt dette her ligge, du går en farlig vei, som ikke mange klarer å komme av. Drikke sprit å knaske piller på en mandag, høres virkerlig ikke bra ut, ikke bare med tanke på avhengighet, men tenk hvor mye du skader leveren.
Hva gjør du når pillene og spriten ikke holder mer? Det kan du spørre en heroinist på plata om. Spør også hva de hadde gjort om de kunne spolt tilbake i tid, og ikke tatt denne pillen.
Sist endret av DrOctagon; 9. juni 2014 kl. 22:42.
Hehe.

Jeg er en universitetsstudent som nettopp har ferie etter å ha nailet 3 eksamener og tilbrakt en edru dag i solen med gode venner, familie og kjæreste. Når jeg tenkte moralpreken så mente jeg bare den konkrete virkningen av droget :-)

Ellers er ikke bensodiazepiner noe særlig giftige, Doktor, det er naturligvis verre med spriten og kombinasjonen mellom disse to rusmidlene og den effekten det gir - men vi snakker om små kvanta av begge deler. Ellers takker jeg for rådene dine, jeg bare ser etter personer som har erfaring :-) Du kan legge deg med god samvittighet idag, jeg har kontroll (jada, til jeg mister den) over situasjonen ikveld. Jeg bare søker informasjon som kan gi meg mer kontroll.

Foreløbig har jeg tatt to shots og føler meg litt beruset og små-merkelig. Setter på Game of Thrones nå :-)
Virker ikke som om du har serlig kontroll, hvordan kan du ha kontroll over rusmiddler du putter i kroppen.. du aner ikke hvordan du vill reagere på dette, du aner ikke om pillen du har i det hele tatt er sobril eller hvor sterk den er du er allerede beruset, og bedømmelsen din er svekket.

Siste Game Of Thrones, sugde foresten pung, bare John Snow som spreller på veggen i 55 minutter.
Det vil nok ikke være noe problem, DoctorGreen. Små doser av alt.

Personlig tror jeg ikke du er en beskidt narkoman fordi du tar en pille mandag istedenfor fredag eller at det vil føre til problemer.

DrOctagon har dog rett om Game of Thrones, men det er jo en temmelig dårlig serie rent generelt.
Sist endret av Saksen; 9. juni 2014 kl. 23:18.
Sitat av DrOctagon Vis innlegg
Virker ikke som om du har serlig kontroll, hvordan kan du ha kontroll over rusmiddler du putter i kroppen.. du aner ikke hvordan du vill reagere på dette, du aner ikke om pillen du har i det hele tatt er sobril eller hvor sterk den er du er allerede beruset, og bedømmelsen din er svekket.

Siste Game Of Thrones, sugde foresten pung, bare John Snow som spreller på veggen i 55 minutter.
Vis hele sitatet...
Jeg har et pillebrett som jeg vet kommer ifra en lege. Det er et legemiddelfirma som heter Pfizer, som er anerkjent, og det står nøyaktig hvor sterkt virkestoffet er på pakken. Så jo, jeg vet jo hvor mye jeg får i meg og hva det er :-)

Sitat av Saksen Vis innlegg
Det vil nok ikke være noe problem, DoctorGreen. Små doser av alt.

Personlig tror jeg ikke du er en beskidt narkoman fordi du tar en pille mandag istedenfor fredag eller at det vil føre til problemer.

DrOctagon har dog rett om Game of Thrones, men det er jo en temmelig dårlig serie rent generelt.
Vis hele sitatet...
Takk for tips.
GoT: Ja, men noe må man bare lide seg igjennom
Sist endret av DoctorGreen; 9. juni 2014 kl. 23:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et helt pillebrett ja? Kast det, vær så snill! før det er for sent, når du tar en mister du alle hemninger, og kan godt svelge hele brettet, uten å tenke over det.
Du vil spare deg svært mange timer hvor du er bekymret for andre om du bytter til kvinneguiden.no eller andre forumer istedetfor freak.no :-)

Slapp av. Jeg skal ikke ta noe mer.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg synes sobril bare funker til rus med litt alkohol innabords. Selvfølgelig er det greit å begrense inntaket. Oksazepam er vel også det tryggeste benzodiazepinet man kan kombinere med alkohol mtp. leveren, siden det ikke gjennomgår metabolisme via CYP 450-systemet, men "glukuronideres".
Yeah.

Det gikk helt fint igår. Har null benzo-toleranse. Drakk opp all vodkaen, rundt 5 shots + en øl. Følte meg ruset, men egentlig bare en litt sløv alkoholrus. Jeg røykte også cannabis, så det ble mye forskjellig - som er veldig ulikt meg.

Røykte egentlig bare cannabis fordi jeg savnet det 'gode og vanlige'.

Ferdig med Sobril nå, får gi det til en kompis
Håper du bare gjor dette èn dag. Det var slik det begynte med meg, teste litt forsjellig, og før jeg viste ordet av det så var jeg hooked. Men det virker som du har kontroll =)
Sitat av rullgardin Vis innlegg
Håper du bare gjor dette èn dag. Det var slik det begynte med meg, teste litt forsjellig, og før jeg viste ordet av det så var jeg hooked. Men det virker som du har kontroll =)
Vis hele sitatet...
Ja, jeg forstår det. For min del så fristet det ikke til gjentakelse heller. Litt for mye lok for min del. Kvitter meg med de nå.