Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  514 99995
Vent til foreldrene(eller hvem som kan buste dere) er ute av huset. Noia og rumidler er ikke bra sammen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Drakk 12g i "te". Merket ingenting etter 3 timer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Klarte å få ned 10g med appelsinjuice. Er ikke så ikke som alle skal ha det til, hvis du har tatt kanel i munnen er det samme følelsen på tunga, men med appelsinjuice går det lett ned.
Inntatt ~16:30
kan muskat sniffes eller røykes?



troololololol, måtte le kraftig når de spørsmålene kom opp sånn ca. 1 gang pr. side på dette innlegget xD
Er en liten ting jeg ikke har fått helt for meg enda..
Hvor lenge varer egentlig effektene av muskat-tè? Har lest alt fra fire timer til flere dager... Noen som har peil på dette?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Bluish Vis innlegg
Er en liten ting jeg ikke har fått helt for meg enda..
Hvor lenge varer egentlig effektene av muskat-tè? Har lest alt fra fire timer til flere dager... Noen som har peil på dette?
Vis hele sitatet...
Alt fra fire timer til flere dager
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg og en vennine drakk 40g i te, ingen herlig følelse.. Jeg ble Sinnssykt dehydrert og kvalm, så jeg tenkte jeg skulle drikke en flaske champagne. Dette gjorde ikke situasjonen bedre. Effekten var veldig kjip og ubehaget desto høyere. Jeg opplevde ingen hallusinasjoner selvom det står på wiki at 8g skulle holde. Meste parten av effekten var dehydrasjon så Jeg anbefaler alle som tenker å prøve dette ikke å gjøre det.
Sitat av detter0 Vis innlegg
Jeg og en vennine drakk 40g i te, ingen herlig følelse.. Jeg ble Sinnssykt dehydrert og kvalm, så jeg tenkte jeg skulle drikke en flaske champagne. Dette gjorde ikke situasjonen bedre. Effekten var veldig kjip og ubehaget desto høyere. Jeg opplevde ingen hallusinasjoner selvom det står på wiki at 8g skulle holde. Meste parten av effekten var dehydrasjon så Jeg anbefaler alle som tenker å prøve dette ikke å gjøre det.
Vis hele sitatet...


Det sier seg selv at det gikk til helvete når dere drakk té laget på 40gram muskat. Det er virkelig lov å gjøre litt research før man prøver. Vær glad du bare ble dehydrert, dette kunne endt ILLE.

Og igjen: Muskat kan ikke røykes / sniffes om man vil oppnå en ruseffekt.


Hvor lenge effekten varer er individuelt, men rusen i seg selv kan vare i opp til 14 timer på det lengste. Side-effektene kan derimot vare i opp til 4 dager.
Sist endret av Lille Nikotin; 21. mai 2010 kl. 10:11.
Er enig i at vi burde gjort mer research, men det skal sies at dette var en del år siden.. Ren nysgjerrighet: På Hvilken måte kunne dette gått dårlig? Eller mer bestemt: Hva kan skadevirkningene av muskat være?
Sitat av detter0 Vis innlegg
Er enig i at vi burde gjort mer research, men det skal sies at dette var en del år siden.. Ren nysgjerrighet: På Hvilken måte kunne dette gått dårlig? Eller mer bestemt: Hva kan skadevirkningene av muskat være?
Vis hele sitatet...
Død.

http://www.theepicentre.com/Spices/nutmeg.html
▼ ... over en måned senere ... ▼
Når det blir snakk om muskattpsykose, er det da snakk om psykose som et resultat av gjentatt bruk eller en effekt av høye muskattdoser og som er regnet som en del av rusen?
Er bekymra for dette fordi enkelte andre stoffer er kjent for å skape psykose over tid (for eks Cannabis)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fant ut at jeg skulle prøve å lage meg en slik muskat-te. Lagde meg en te ut av ca 8-9 gram, men drakk ikke opp allt av kornene som ble igjen nederst i kopppen. Derfor fikk jeg ikke en så altfor sterk rus, men kjente den det gjorde jeg iallefall. Merka at jeg ble litt vekke av den et par timer etter at jeg hadde tatt den, og hadde en litt deilig avslappet følelse. Fikk ikke noe hallusinasjoner, men jeg kunne føle meg litt rar til tider og forestille meg ting visst jeg prøvde. Men det jeg også merka var at jeg merket lite til de litt rare effektene når jeg var med venner, noe som jeg gjorde store deler av dagen. Satte på en måte fokuset vekk fra rus effekten. Det mest interresange var hjemturen ganske sent på kvelden, hadde sett inception og ble en smule paranoid etterpå og sjekka om jeg drømte eller ikke ganske ofte x) Følte jeg ble litt paranoid på samme måte som jeg har blitt av cannabis, snudde meg og glodde bak meg minst 1 gang hvert 30 sekund, spesielt om biler kjørte forbi. Var på et tidspunkt jeg stoppet vedsiden av en busk var helt stille fordi jeg fikk en ide om at det kansje var bier i den... det var midt på natten... Det som også var interresangt var at jeg fikk mest effekt lenge etter at jeg trodde muskatt effekten var helt borte..

Fikk ikke så sterk effekt som jeg trodde, hadde håpet på hallusinasjoner, men fikk heller litt svake vrangforestillinger. Tror nokk det hadde funka bedre om jeg hadde fått i meg mer. Alt i allt var det ganske greit å prøve, men ganske stress å gå rundt hele dagen å lure på om jeg hadde drukket nokk eller ikke. Var litt dårlig dagen etterpå, men ellers har jeg ikke hatt så mange bi effekter. Jeg kommer nokk til å prøve det igjen en gang med en større dose.
streifet forbi her at neon sa at dette ikke kunne røykes. dette er feil. jeg får iverfall stoner rus a det på bøtte men litt vond surring i toppen eneste å kjempe svak effekt..har nubbe kjangs å kjenne noe om du er innrøyka på thc om du ikke venter et par dager. men te høres bra ut det . snakkes. coop here i come hehe
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei.

har lest en del nå, men vil ikke gjøre noe feil, siden forrige gang gomlet jeg i meg noen hele nøtter, rundt 15g uten å merke noe, bare sovnet og hadde ikke hangover, akkurat det samme skjedde med vennen min, c.a litt mindre på han, men ingen effekt.

Har 2 hele nøtter (hindu, 14g) liggende, med en osteraspertinggreie, vil helst bruke vannkoker og ikke kjele, kan ikke akkurat si jeg lager te hvis folka våkner siden de vet at jeg ikke liker te i det hele tatt, men men, finnes jo andre unnskyldninger.

leste noe om å spise det med is og litt forskjellig, har jo is tilgjengelig, vet det er forskjellig fra person til person, men det er jo alltid en metode flertallet merker de fikk mest rus av da, er vel stort sett den jeg er ute etter da 14g ikke er mye.

hadde vert fint om du på en måte satte deg i min possisjon, så det var du som skulle lage te og forklarte derifra, ganske død tråd la jeg merke til, håper på svar så fort som mulig.

og trenger ingen kjennepreken her, har lest gjennom 10 sider med minst en detaljert advarsel på hver side, så jeg er klar over farene

liten ting til, fint hvis noen har erfaring med dette, men jeg sovner vanligvis kl 9-10 på kvelden, så skal ta ritalin denne kvelden for å holde meg våken, depot, bare lurte på om dette vill ødelegge for muskaten, eller kanskje gi en bedre opplevelse hvis jeg tar litt ekstra når muskaten kicker inn?
Sist endret av jegeroveralt; 31. oktober 2012 kl. 23:48.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Her er hvordan du lager muskatt-te

Du trenger
- 0.5l vann
- Raspe/kaffekverner eller lignende
- varme til å koke vannet.


PS!! JEG HAR I TILFELLER FÅTT NØTTER SOM HAR VÆRT RÅTTENE. PASS PÅ Å SJEKK AT DE FAEN IKKE ER RÅTTENE, FORBANNA KJIPT.

Ta 0.5l vann i kjele og kok opp. Rasp opp nøttene på hvilken som helst måte så lenge det er pulver lignende form.
kok opp vannet, heller over pulveret og sett ned varmen til det punktet hvor vannet ikke lenger bobbler men er fortsatt veldig varmt.
altså la det sive på høy varme, uten at det koker.
Det er lurt å røre inni mellom sånn at det evt ikke setter seg fast på bunn. Dette lar du sive i alt fra 45min til 1 time.
Da har vannmengden minsket til det punktet hvor det er nok til en vanlig/medium kopp (NB: Vannet SKAL ha samme farge som muskatten!)
Du filterer muskatten over i koppen eller hva du skal drikke fra. Det kan være lurt å filterer flere ganger. Tilsett whatever smak du liker. Selvom det i seg selv faktisk er god.

Du kan ofc spise driten på bunn men da er jo hele poenget borte.

REGN MED AT DET TAR 3-6 TIMER FØR DET FUNGERER. DET KOMMER IKKE SIGENDE. tar 10 min fra da du kjenner det til da du er stein OG DA! stiger det.
Sist endret av SirSharth; 10. mai 2013 kl. 00:30.