Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 8964
Halla

Jeg lurer på om man på en eller anen måte kan få Nintendo DS spill fra pc til ds og motsatt!

Hadde vært veldig fint med noen svar
har prøvd google men der er det bare sånn såm du må ha brikke for å gjøre. ville helst hatt en annen løsning en brikke
Du må ha brikke ja. husker ikke navna i hodet tror den jeg har heter G4flash, og en annen som heter M3 eller no slikt.
Brikkene koster litt, men da har du tilgang på alle spill.
DealExtreme har det du trenger i massevis. Gratis frakt. Selv har jeg DSTT, og det kortet funker fett.
www.dealextreme.no

150 kroner så har du tusenvis av timer med spill

...det er grunnen til at jeg skal kjøpe meg ds...

og dealextreme er til å stole på, så der er det heller ikke problemer^^
De selger også kort på www.modnet.no kjøpte selv et itouch kort derifra og er godt fornøyd med det.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Noen som vet hvor man kan laste ned spill?
Finnes det Norske "backup" spill også eller
er det kun engelske?
http://www.nds-roms.com/ har alle spill du måtte trenge. Antakeligvis alle som finnes.. Jeg selger foresten sånne kort til 150,- 1 dags leveringstid

Veldig enkle i bruk!

Kommer ny ds versjon snart, DSi, den vil ha minne og dobbel touchscreen med mer. Lansert i Japan, fåes på dealextreme, men kan IKKE bruke sånne kort på den! (enda)

edit:
Sitat av mylullaby Vis innlegg
Noen som vet hvor man kan laste ned spill?
Finnes det Norske "backup" spill også eller
er det kun engelske?
Vis hele sitatet...
Hva er norske backup spill? Finnes noen barnespill med skandinaviske tekster på nds-roms.com, ja
Sist endret av wanna-b; 29. november 2008 kl. 18:56.
Har Du noen Norske barnespill også?
Jeg ga link til en side med alle spillene på?