Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 2985
Hva er moro å gjøre uten internett på en bærebar PC..?

Skal føre over noen programmer fra denne pc'en til den andre..

Noen som vet hva jeg kan "laste ned og så føre over, som ikke trengs nett"..

Jeg tenker altså på spill O.L...
Første som slår meg er batch å enkel HTML, det brukte jeg på lik linje med hvordan andre brukte kryssord når jeg var liten
Elma, skistunt. Emulatorer til forskjellige spillkonsoller
Sitat av Petter Pan
Første som slår meg er batch å enkel HTML, det brukte jeg på lik linje med hvordan andre brukte kryssord når jeg var liten
Vis hele sitatet...
fulstendig uenig.

Så husker man plutselig en kode og skal på nette og sjekke, ops, ingen nett.
Nei, batch og html trenger net.

men btw. forslag il offline ting:
Se på Filmer/serier
Høre på musikk
Spille GTA,Elma....
minesveiper

/tråd
html og batch er absolutt noe du lærer bedre om du er offline
Akkurat det er jo en evig diskusjon som avhenger fra individ til individ. Hvis man trenger noe hjelp eller sitter fast er det uansett greit å ha nettet.
noen spill som har vært kjekke (i noen timer ivertfall :P)
Dx ball - gammel orginal
Elma - er jo nevnt tidligere, alltid kjekt
Tetris - blir aldri lei

Litt større spill:
Altslags FPS spill som call of duty, doom osv
Det er jo så kjekt å ha PC, uten trådløst nettverkskort, og knekt NETGEAR adapter..
Sitter nå og sliter meg igjennom med Alta på footballmanager..
cs mot booter
eller du kan legge kabal osv,masse programmer som er standard på pcn som er morsommere en skole time

Edit: var ikke til skolen du skulle ha det nei
Sist endret av Holmen; 10. november 2007 kl. 01:57.
http://www.freegames.ws/games/free_o...me/3d_game.htm
Bra avhengighets skapende spill, for meg iallefall.
Last ned swf filen og ne swf player, så har du noe å gjøre noen timer =)
Så det var en som hadde sagt html / batch .
Det er noe som jeg støtter fullt ut .
Siden nettet mitt hopper lastet jeg ned apache, php og mysql + phpManual og når jeg ikke har nett koder jeg bare enda mer enn vanlig : )

Her er også noen spill jeg har spilt mye:
Minesveiper
Kabal
Diverse flashspill jeg har lasted ned .
osv ..
Nintendo 64 emulator for Windows
Nintendo 64 emulator for Macintosh

Google Søk for nintendo spill:

Kode

intitle:"index of /" "mario" n64 OR v64 -links -html -htm
http://static.emulator-zone.com/gallery/emulators/n64/project64/mario64/01.jpg
Sist endret av Turbolego; 10. november 2007 kl. 02:39.
Datamaskin er for teitinger! lær å strikke i stedet! mye morsommere


--------------

Neida, du kan alltids skaffe deg disse spillene over eller skaffe Pacsteam som fungerer som fette offline
Peggle er anbefalt
Og ja, det som turbolego kom med er også helt genialt !
Vil vel si at du kan fulføre Far Cry på Realistic, tar deg en stund det
Kan også spille litt Warcraft 3 , RoC og TFT Single Player.

Må nesten gi litt info om hvordan type spill du vil ha?
heroes of might and magic!
Av spill så slår jo Worms lett ihjel litt tid.
Sitat av Zepplin
Vil vel si at du kan fulføre Far Cry på Realistic, tar deg en stund det
Kan også spille litt Warcraft 3 , RoC og TFT Single Player.

Må nesten gi litt info om hvordan type spill du vil ha?
Vis hele sitatet...
Er det i det heletatt mulig å fullføre farcry på Realistic? :P
Må du være på maskinen mens du ikke har nett? Hvis ikke pleier jeg å ta meg en matbit for så å spille noen gode klassikere som Heroes III. Hvis du har en gammel/ny konsoll kan du jo dra fram det. <3Kose seg med Golden Sun på GBA<3

Edit: Min erfaring er at dersom jeg sitter på pcen mens jeg ikke har nett blir det til at jeg sjekker om det er nett igjen hvert minutt anyways.

Edit2: Andre anbefalte ting er å se om du har lo i navlen. Få ting som er like tilfredstillende som å dra ut store klumper fra navlen. Etter du er ferdig med den begeistringen kan du klø deg på steder det klør. Nyt det. Å klø seg er virkelig undervurdert!
Sist endret av zaXu; 10. november 2007 kl. 14:03.
Half-Life, Half-Life 2, Portal, Starcraft, Warcraft, Stepmania, Heroes III, Doom, Duke Nukem etc.

Mulighetene er mange
Hva med Gothic 3 eller Oblivion?

Begge er offline rollespill og du har mange spilletimer med de.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette kommer jo an på hvor interessen din ligger sånn ellers også..

Er du interessert i webutvikling er det en god ide å laste inn software, manualer og lesestoff for dette. Og det er et god forslag om det er av din interesse..

Selv har jeg en god del småspill av typen puzzles på laptopen. Også en del matematikk-utils for visulasjon og kalkulasjon.

Men som sagt må du jo snevre inn på ditt eget interesseområde.
Jeg leser masse om norrøn mytologi. Tekstene liggert ute på nett, det er bare å kopiere dem til word og lagre, og så kan du lese dem når du er offline. Dersom det er av interesse. Som nevnt før kommer det jo an på hva interessene dine er.
Sitat av turboasmund
Hva med Gothic 3 eller Oblivion?

Begge er offline rollespill og du har mange spilletimer med de.
Vis hele sitatet...
Oblivion anbefales! Mange mange timer med spilletid uten å gå lei, dritgøy spill. Men du må nesten like den type spill da.
Sitat av zipp
Oblivion anbefales! Mange mange timer med spilletid uten å gå lei, dritgøy spill.
Vis hele sitatet...
I second that motion! Eller siden du kanskje var den som støttet...I third that motion!
Oblivion anbefales, selv om jeg er så lei av det at jeg kan spy nå, etter 200 timers spilletid
The Elder Scrolls III og IV (Morrowind og Oblivion) er dritbra rollespill. Emulatorer til diverse konsoller er også veldig kjekt (kan anbefale Super Mario 64, ToZ:OoT og ToZ:MM til Nintendo 64). Half-Life spillene er sinnsykt bra også. CS mot bots, men dette er lett å gå lei av, for meg ihvertfall.
Sitat av Gest
Jeg leser masse om norrøn mytologi. Tekstene liggert ute på nett, det er bare å kopiere dem til word og lagre, og så kan du lese dem når du er offline. Dersom det er av interesse. Som nevnt før kommer det jo an på hva interessene dine er.
Vis hele sitatet...

Vigrid? titegn
Sitat av brunost
Vigrid? titegn
Vis hele sitatet...
Herregud, er da mulig å være interessert i norrøn mytologi uten å være nynazist.
Er som å si at man blir seriemorder av å lese Hvordan kvitte seg med et lik og bevis?
Sist endret av Archj; 11. november 2007 kl. 03:21.
Sitat av Jumbo
heroes of might and magic!
Vis hele sitatet...
Kunne ikke sagt meg mer enig! Last ned HoMM 3 eller 4, og du har morro i MAAAAAAANGE timer
Pc uten internett er bare en drit dyr kortstokk du bare kan spille kabal med............................