Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 32853
Sitat av yancca Vis innlegg
Fy faen er du jordas dummeste type eller??Startgass er det værste å blande ut speed med.Trur du det er farlig eller-JA..Kikker i hue og håra reiser seg hæ..Men så er det så sterkt at kroppen blir ødelagt,ikke minst se på trynet ditt!Der er til å starte biler med,nok sagt!!Veit masse om detta,gikk 3 uker i strekk på startgassmakka rett i blodet!Du trur ikke hvor fucka du blir.Ville du hatt bensin i spriten hvis det ga kikk??Like dumt hvertfall.Men du er ung skjønner jeg,og glem ikke at du anbefaler andre å bøffe ut med startgass!!Du kan drepe noen,startgass inn i åra så alt ttreffer hjertet samtidig det er ikke bra.Få tak i rein speed ,er det vansklig så kjøp en boks startgass og og fuck opp hue og kroppen din.Du vet ikke hva amf er du trur jeg.
Vis hele sitatet...
Diethyl-ether
Tviler på det er startgassen som har fucka opp huet ditt. Diethyl-ether som brukes av noen få startgass produsenter renser pepperen for en del urenheter alt etter hvor mye av Diethyl-ether du lar fordampe.

Bittelitt av etheren vil binde seg til pepperen etter det jeg har forstått. Isopropanol og aceton er og flittigt brukt for å endre konsistens og smak. At noen mener de blir fucka i huet av det har kanskje noe med at de får i seg mye sterkere amfetamin. Blir 10g behandlet med Diethyl-ether(startgass) vil vanligvis 40-45% forsvinne og du sitter igjen med ca 6 gram.

[COLOR="DarkOrange"]Google er din venn[/COLOR]
Vil bare si til dere som putter lightergass og lignende i speeden for så og selge det til folk som skyter(gir mer intenst rush). Bruk otrivin nespray istedet, gir samme rush. Så slipper dere å spre helseskade, i værstefall dødsfall. Takk......
Sitat av KarlMySuitcase Vis innlegg
Vil bare si til dere som putter lightergass og lignende i speeden for så og selge det til folk som skyter(gir mer intenst rush). Bruk otrivin nespray istedet, gir samme rush. Så slipper dere å spre helseskade, i værstefall dødsfall. Takk......
Vis hele sitatet...
(Min utheving)

Jeg klarte desverre ikke å la være...

Litt på siden; Det har ved et par tilfeller dukket opp uvanlig rent heroin i Oslo, noe som spesielt merkes ved kraftig økning i antall overdoser.
Problemet med mye stoff, særlig når det skytes, er at rene produkter er så sterke at det er vanskelig å måle dosene. Prisene er også kalkulert ut fra dette, renere stoff gir høyere pris.
Problemet som sådan er jo snarere at en del av bøffingen gjøres med stoffer som i seg eller sammen med amfetamin (eller hva du nå skal ha) gir uønskede virkninger.
Jeg lurer på om det er lov å legge ut bilder av gate amfetamin her så på forumet så kanskje noen kan "se" om det er dårlig? Ikke at det kan bedømmes ved utsende, vet jo det, men om det er lov?
Sist endret av Cherie; 9. juni 2011 kl. 17:28.
Sitat av Cherie Vis innlegg
Jeg lurer på om det er lov å legge ut bilder av gate amfetamin her så på forumet så kanskje noen kan "se" om det er dårlig? Ikke at det kan bedømmes ved utsende, vet jo det, men om det er lov?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=167006
Dette er jo ikke "gate-amf" i sin rette forstand, men det er i hvertfall amf og det har blitt lagt ut tidligere uten store reaksjonene.
Oki. Det min venn har er ikke noe hun har kjøpt på gata heller, det er gjennom en såkalt ok/grei dealer, men kaller alt gate amf som ikke er fra apoteket uansett.

Så jeg kan lage en slik tråd uten at den blir slettet med en gang?
Sist endret av Cherie; 9. juni 2011 kl. 18:51.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
En kompis var i retten her om dagen - fikk dom for besittelse av amf. Dommeren fortale at gjennomsnittlig renhet på det som blir beslaglagt i Norge er på 28 prosent.
Sitat av irisblomsten Vis innlegg
En kompis var i retten her om dagen - fikk dom for besittelse av amf. Dommeren fortale at gjennomsnittlig renhet på det som blir beslaglagt i Norge er på 28 prosent.
Vis hele sitatet...
Det stemmer; her er øvrige tall fra kripos: https://www.politi.no/vedlegg/lokale...edlegg_782.pdf

Overraskende stor variasjon i renhetsgrad på de større amfetaminbeslagene. Også overraskende at methbeslag er i gjennomsnitt over dobbelt så rene som amfetaminbeslag (64%).
Fenazon baby.
Tar til seg lukta og smaken..

Fenazon er Koffeintabletter, de taper på en klortest, da det blir seende ut som lys kaffe.

Men, er relativt ufarlig å få i seg. Selv skyter jeg aldri no, men vet mange som har skutt det som er bøffa med fenazon, de får ett lite kick når koffeinet kommer.
Av en eller annen grunn pleier alle ansiktskremene mine og minne meg om amfetamin pga lukta, så vet ikke om noen blander inn det og ?
Ren amfetamin er luktfritt..
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Ren amfetamin er luktfritt..
Vis hele sitatet...
Stemmer det, men utifra hva de fleste her i oslo hvor jeg bor liker amfetaminen sin med veldig funky lukt, som oftest en veldig sterk ether lukt. Mens jeg derimot liker den luktfri og syntes kvalitet er bedre da å!
Sitat av Cannabidiol Vis innlegg
Stemmer det, men utifra hva de fleste her i oslo hvor jeg bor liker amfetaminen sin med veldig funky lukt, som oftest en veldig sterk ether lukt. Mens jeg derimot liker den luktfri og syntes kvalitet er bedre da å!
Vis hele sitatet...
Ja er mange som av en merkelig grunn tror at amfetamin skal stinke mest mulig
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
Ja er mange som av en merkelig grunn tror at amfetamin skal stinke mest mulig
Vis hele sitatet...
Ja , skjønner det heller ikke. Har noen venniner som mener de blir mye mer rocka når den stinker funky! Jeg foretrekker min så luktfri som mulig!
De som liker amf som stinker,liker rushet dem får av ether/andre blandemidler.Man får og verre nedtur på den stinkende fanskapen,luktfri amf er renere og bedre.
Sitat av -fix- Vis innlegg
Jeg har vært borti amfetamin som har vært bøffa med: Ether, druesukker, startgass, tannkrem, fanalgin, ritalin, strattera, conserta, diverse smertestillende, diverse medisiner mot urolighet, sobril, vaskepulver, osv,osv...

Er bare fantasien som setter grenser for hva folk bøffer ut amfetamin med for å tjene mer spenn. De fleste langere har sin egen lille "oppskrift" som dem bruker når dem bøffer ut varene. Hvis dem ikke får det ferdigbøffa fra leverandøren.

Dagens samfunn er blitt sånn at penger er alt som betyr noe når det gjelder å overleve.. så folk tar drastiske steg for å tjene litt ekstra.

Vær forsiktige med hva dere får i dere! Mye farlig der ute!
Vis hele sitatet...
Å bøffe amfetamin med tannkrem høres dumt ut. Å bøffe med strattera er direkte farlig. Concerta i sin opprinnelige form som bøff i amfetamin er som møljekraft i mølja: Du starter med knuste biter og møljer den med varm kraft, deretter blir det grøt og spiser man ikke da er det bare tørr deigaktig slam tilbake, smertestillende er ikke uvanlig men for amf ganske bortlasta i grunn, andre medikamenter ikke umulig men tvilsomt om det er trenden andre steder enn kanskje plata, fanalgin trekker need speedrusen like mye som andre smertestillende og er absolutt en førstegangssak mer enn en gjenganger, vaskepulver har til gode å være registrert i kriminalstatistikken, osv. osv.
Sitat av selvmord Vis innlegg
En kamerat av meg som er ganske på peppern snakka om at folk har buffa ut med knust lysstoffrør for at det skal veie mer, kan umulig være sundt.
Men ikke veit jeg, er ikke så kjent med pepper..men høres ikke bra ut hvis det er sant.
Vis hele sitatet...
de bøffer ofte med forskjelige a.d.h.d. medisin, F,eks knust ritalin, eller kratin eller hva det kalles ellers finnes det noe man kan få tak i for og dobble antall grammer man har, alt for mye dritt rundt,

alltid gøy og få tak i noe skikkelig noe og bruke det sammen med dama en plass ingen forstyrrer da kan man ha det gøy lenge for og si det sånn xD husk masse vann og la viduet stå åpent ellers er det bye bye to the real world for en stund om du er uheldig haha :P
Sitat av benzohekkik Vis innlegg
eller kratin eller hva det kalles
Vis hele sitatet...
Kreatin? titegn
▼ ... noen måneder senere ... ▼
En bekjent av meg kjøpte noe på gata som lukta "som vanlig", dvs. med en svak eim av eter. Det så ogaå ok ut, i den forstand at noe av det hadde klistra seg fast til posen. Når hin kom hjem og smakte på det med pekefingeren smakte det syrlig, som sitron - ikke som noe pepper vedkommende har smakt før. Hin antar at det hin kjøpte var en pose hvor det hadde vært pepper en gang, derav lukta - men hvor innholdet var sterkt bøffa. Dette har ikke hin vært borte for før.

Noen tanker om hva dette kunne ha vært?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av aperunk
forskere har enda til gode å teste amf/speed i norge som inneholder mer enn 30% amfetamin.

he he, har saksdokumenter fra 5 år tilbake, det ble målt til 71,5 %

[QUOTE=Cannabidiol;2349799
Ja , skjønner det heller ikke. Har noen venniner som mener de blir mye mer rocka når den stinker funky! Jeg foretrekker min så luktfri som mulig!
Vis hele sitatet...
Rocka ja. For ren amfetamin blir du ikke noesærlig "ruset" av, men våken og klar. Så da spørs det hva folk vil ha da. Noen liker amf og noen skal ha rockepulver / makka
Det er sant at rusen av marsipan (det vil si, amfetamin med eter) vil virke litt annerledes enn ren amfetamin. Noen beskriver den som mer "tung" og "elektrisk". Får du noe som stinker er det helt klart et tegn på urenheter. Kjemikalier pleier som regel å lukte.
Noen gamle kompiser av meg blanda det ut med startgass..... Aner ikke hvordan eller hva som var poenget, annet enn at det visstnok "este" ut og blei tyngre antakelig.....
De endte dessuten med å skyte alt sjøl og sneik seg rundt i nabolaget med verktøy på innelommavfordi de syntes det var artig å ha litt smånoia.......

Oh well.......