Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1808
Trenger litt ekspert hjelp her, jeg hører så vanvittig mye forskjellig om lasere, har lest mye rundt her på freakforumet og andre forum.

Vurderer og kjøpe disse to; 1, 2.

Er det gode kjøp, yter de det de sier? Noen som har de fra før?

Har en fra før, og har et spørsmål om den, er det en ekte 50 mW? Her er den.

Noen som kan svare?

- MM

Glemte og spørre om det er toll og frakt fra dealextreme?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Med de prisene DealExtreme fører, finnes det ikke mye slikt som et dårlig kjøp. Pennelaserene deres gir ofte færre mW enn DealExtreme hevder, men den dildo-laseren skal fungere ypperlig. Jeg tror du finner alt du trenger å vite ved å lese kommentarer og tråder på DealExtreme. Et Google-søk hjelper også. Lykke til med laserkjøp. Husk å kjøpe beskyttelsesbriller.
Den laseren du linker til på morrobutikken får du jo mye billigere hos dealextreme. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2390

Hater virkelig slike sider som bare bestiller for deg fra dealextreme og dobbler prisen i samme slengen.
Sitat av -MM- Vis innlegg
Trenger litt ekspert hjelp her, jeg hører så vanvittig mye forskjellig om lasere, har lest mye rundt her på freakforumet og andre forum.

Vurderer og kjøpe disse to; 1, 2.

Er det gode kjøp, yter de det de sier? Noen som har de fra før?

Har en fra før, og har et spørsmål om den, er det en ekte 50 mW? Her er den.

Noen som kan svare?

- MM

Glemte og spørre om det er toll og frakt fra dealextreme?
Vis hele sitatet...

1'ern er pot moddet. Altså ikke Ekte 100mw.

Den røde 200mw har jeg selv. Ok den, men grønn er UTROLIG mye fetere!
Trådstarter
50 4
Takk for gode svar, tror jeg blir og bestille snart.

Og ja Henrik, jeg vet at de er mye billigere på DealExtreme, men gjort er gjort

Ja vet at det ikke er orginal 100 mW, men den yter vel rundt 100 mW?

Noen av dere som har bestilt fra DE? Er det toll?
Koster laseren over 200 nok så blir det mest sannsynlig tollgebyr og 25%mva, men ingen av de to i førstepost går over grensen så det blir ikke toll på de vertfall.
Sist endret av henrikxt; 25. oktober 2009 kl. 15:04.
Sitat av -MM- Vis innlegg
Takk for gode svar, tror jeg blir og bestille snart.

Og ja Henrik, jeg vet at de er mye billigere på DealExtreme, men gjort er gjort

Ja vet at det ikke er orginal 100 mW, men den yter vel rundt 100 mW?

Noen av dere som har bestilt fra DE? Er det toll?
Vis hele sitatet...

Ja, alle pakker fra DE må momses.

Dette er fordi tollerene kjenner til DE såpass godt at de vet at det ikke er "gaver" osv.

Min forrige pakke be åpnet av dem.. Frekke fanter..
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Ja, alle pakker fra DE må momses.

Dette er fordi tollerene kjenner til DE såpass godt at de vet at det ikke er "gaver" osv.

Min forrige pakke be åpnet av dem.. Frekke fanter..
Vis hele sitatet...
DX?

http://www.dealextreme.com/images/2008s/dx_04.gif

en del av laserne DX har, er potmoddet, og da kan man ganske trygt si at det er tullewatt dem oppgir, det kan godt være laseren har den effekten det første sekundet, men faller gjerne langt ned etter den blir varm
Sitat av Jazzin Vis innlegg
Ja, alle pakker fra DE må momses.

Dette er fordi tollerene kjenner til DE såpass godt at de vet at det ikke er "gaver" osv.

Min forrige pakke be åpnet av dem.. Frekke fanter..
Vis hele sitatet...
Nei alle pakker må ikke momses, er verdien over 200 må dem mest sannsynlig momses, men ingen av laserene han linker til er over den grensen så de blir ikke tatt av trollerene.
Sitat av henrikxt Vis innlegg
Nei alle pakker må ikke momses, er verdien over 200 må dem mest sannsynlig momses, men ingen av laserene han linker til er over den grensen så de blir ikke tatt av trollerene.
Vis hele sitatet...
Mente alle over 200kr da!

@VivaLatrina: Du skjønte vel hva jeg mente..
Vil du ha grønn laser, kjøp denne http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372
Den er ca 80mW.

Den røde er ca 220mW.


Aldri aldri kjøp lasere fra dealextreme som er pot-modda. Hold deg til ''true''serien
Trådstarter
50 4
Bombasa den du linker til hører jeg blir fort varm..
Men jeg og en venn skulle bestille 2 lasere vær, så da blir det 4, må vi momse og betale toll da?
Sitat av -MM- Vis innlegg
Bombasa den du linker til hører jeg blir fort varm..
Men jeg og en venn skulle bestille 2 lasere vær, så da blir det 4, må vi momse og betale toll da?
Vis hele sitatet...
bestill dem hver for seg, du taper ingenting på det (fungerer bare hvis hvert produkt koster under 200 kroner)
Hvor sterk laser må man ha for å smelle ballonger/sette fyr på noe?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372

Hva kunne for eksempel denne vært til nytte for?
Sist endret av Life Goes On; 25. oktober 2009 kl. 17:31.
Trådstarter
50 4
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Hvor sterk laser må man ha for å smelle ballonger/sette fyr på noe?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372

Hva kunne for eksempel denne vært til nytte for?
Vis hele sitatet...
Ja det kan jeg si deg Har en "True 50mW" som sprekker ballonger, men ikke sette fyr på noe..


Men da gjør jeg slik
Sitat av Life Goes On Vis innlegg
Hvor sterk laser må man ha for å smelle ballonger/sette fyr på noe?

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1372

Hva kunne for eksempel denne vært til nytte for?
Vis hele sitatet...

Den smeller ballonger og brenner såvidt hull i søppelsekker, men ikke stort annet.
(utenom å lyse langtpokkerivold da seff)

Den laseren lyser flere kilometer om det er mørkt ute, og du ser strålen hele veien Er det forhold til det så kan du se strålen treffe skyene. Det kan andre observatører flere hundre meter unna også se Har testet. tøft som faen lol.

Den lyser med andre ord bra, men brenner dårlig. Tenner ikke fyrstikker.

Den røde derimot brenner det meste. Har tent fyrstikk på 4meters avstand med den ! Og det var på 3.0v batterier. Skaffer du deg 3.7v så blir laseren enda sterkere. Ca 270mW tar jeg ikke heeelt feil her.
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Den smeller ballonger og brenner såvidt hull i søppelsekker, men ikke stort annet.
(utenom å lyse langtpokkerivold da seff)

Den laseren lyser flere kilometer om det er mørkt ute, og du ser strålen hele veien Er det forhold til det så kan du se strålen treffe skyene. Det kan andre observatører flere hundre meter unna også se Har testet. tøft som faen lol.

Den lyser med andre ord bra, men brenner dårlig. Tenner ikke fyrstikker.

Den røde derimot brenner det meste. Har tent fyrstikk på 4meters avstand med den ! Og det var på 3.0v batterier. Skaffer du deg 3.7v så blir laseren enda sterkere. Ca 270mW tar jeg ikke heeelt feil her.
Vis hele sitatet...


Det røde er nokså nazi ja. Men jeg synes den er litt skummel jeg..

Skal du ha kvalitet og har penger så er http://www.illumi.no/shop/ stedet for deg.

Har en derfra, ga 3500kr. DEN, er nais
Trådstarter
50 4
Ånei, så mye penger har jeg ikke
Jeg er bare ute etter billige lasere. Er ikke så ivrig etter lasere
Men vi får se, om jeg fortsetter og intreserer meg i lasere, da kjøper jeg sikkert noen litt dyrere

Så hadde det vært artig og prøve og montere en selv
Kakcoo, har du noen linker?

EDIT: Solgte akkurat laseren min for 300 kr

Kan man bestille fra DX med postoppkrav?