Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 26663
Har dog ikke lest hele tråden. Men måtte bare komme med en liten dokumentar, nemmelig Slanger I Paradis. Kan se den på NRK nett tv vil jeg tro
Spun er virkelig til å anbefale
Ein av dei beste rus-kortfilmane ever er filmtolkingi av William Burroughs «the Junky's Christmas». Det er William sjølv som er forteljar. For dei som er ukjend med Burroughs, skreiv han kaotiske og apokalyptiske bøker. Den mest kjende er kan hende Naked Lunch; eg har sjølv gjort ei omsetjing (oversettelse) av eit utdrag frå boki. William var heroinist sjølv i alle dei år. Han har kanskje det beste språket ein amerikanar nokonsinne har hatt. Det er ein slags brytande tone i det heile, balansert — og lell så sprøtt som ein fantastisk vill draum. Han fører vidare arvi frå Knut Hamsuns «Sult».
Sitat av Mitnick Vis innlegg
Det er en film som er dæven så artig men kommer ikke på hva den heter, han som er med i The 70 show. han Hyde, krølleduden. Også en annen jælk. Noen som vet hvem film jeg mener? Røyker pot dagen lang, kommer innpå rehabelitering osv..?
Vis hele sitatet...
Puff, Puff, Pass. Kan ikke si at jeg husker så mye mer enn at "irregardless isn't a word" fra denne :P

Mens jeg er i gang, må jeg anbefale alle som har sett Trainspotting til å også lese boka (av Irvine Welsh). Der kommer han innom alle typer dop og rare folk, filosoferer på hvorfor man blir hero-avhengig, og har en nydelig fortellingsmetode der man kommer inn i hodet til alle karakterene. I tillegg så kommer man innom tradisjonell sadistisk og hevngjerrig Irvine Wlsh stil, og boken har en mye kulere slutt enn filmen.

Edit: Quota feil gubbe.
Sist endret av anamnesis; 8. januar 2011 kl. 17:28.
When you're strange, doku/film om the doors, ikke kun drugs det handler om, men veldig bra hvis man liker The Doors i tillegg!
Anbefaler dette av filmer:
-Fear and Loathing in Las Vegas
-Spun
-Requiem For A Dream
-Trainspotting
-Grandma's Boy
-How High
-Half Baked
-Harold and Kumar 1 & 2
-Super High Me
-Cheech and Chong - Up in Smoke
-Dazed and Confused
-Pineapple Express

Og dette av serier:
-Weeds
-Breaking Bad
-Entourage

Det er hva jeg kommer på i farten, bruk IMDB for å finne info om filmene

Enjoy
- Profeten
- Up In Smoke
- The Departed
- Friday
- The Big Lebowski

Og mange, mange, mange fler. (Søk funksjon, google, IMDB)
▼ ... over en uke senere ... ▼
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Vil Selv anbefale Sanchez Get High. Det er 2 stk fra Dirty Sanchez om noen har sett på MTV, de drar rundt i verden og leter etter den perfekte rusen. De prøver bare naturlige ting, men alt fra Mexikansk flein til okse sperm. Morro å se hvordan de reagerer på de forskjellige stoffene.

http://www.youtube.com/watch?v=owgstvbjNic
http://narkoman.net/index.php?option...=article&id=46 Interessant film/dokumentar og mange flotte frisyrer
NORSK TILOGMED! oi oi oi !
Sist endret av Enesheen; 22. januar 2011 kl. 23:28.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Christiane F. er en utrolig film som må sees!