Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 474
Hei! Har et irriterende problem jeg har googla meg ihjel på men ikke klarer å finne svar på.

Har en wifi og den kan alt på Mac, PC og iPhone, men så fort jeg er på en android-device så får jeg problemer med visse apps og må bruke mobildata. Har testet med andre android telefoner når jeg har hatt venner på besøk og de har alle samme problem, så vet at problemet har med configen på wifi å gjøre og ikke min device.

Norsk-Tipping appen, kan jeg ikke logge inn på med wifi, må gå inn på mobilnett for å kunne logge inn.
Tinder funker absolutt ikke på wifi, kun på mobilnett.
Tise appen funker på wifi, men er nødt til å logge inn via mobilnett.

Noen som har peil på hva det kan være for noe og hvordan jeg kan fikse dette?

Alle disse appene funker fint på iPhone og iPad når den er kobla til wifi, så må være noe i innstillingene som spesifikt android ikke takler, men skjønner ikke hva det kan være. Det er kun på wifien jeg har hjemme at jeg får disse problemene.
Sist endret av Revbatim; 14. mai 2023 kl. 09:19.