Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 468
Hei, nå har det seg sånn at etter 2 -3 år med perfekt tjeneste har pcen valgt å streike.

Problemet skal visst nok komme fra harddiskene, har en 750gb, 1tb og en 60gb ssd. Jeg fikk startet maskinen og skrevet inn passordet, men når jeg kom inn poppet det opp med hardisk failure I/O failure og noe scan shit. Men ssd virket halvveis fortsatt. Jeg tok ut 750gb og 1tb og startet maskinen, det samme problemet kom, så startet jeg maskinen med 60gbssd disken og en splitter ny 120gb ssd. da dukket ikke hardiskfailure og scans og slike ting opp, men problemet nå er windows. pcen fungerer sånn som den skal men alle snarveier fra skrivebordet er borte og snarveier fra start menyen er borte osv.

Hva skal jeg gjøre!? Vil det smarteste være og laste ned pirat windows og innstalere alt på nytt? hvordan gjør jeg dette?

Mange tusen takk til alle svar!
Jeg husker ikke
96 8
stille den noen måneder tilbake