Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 5410
Jeg vet at benzo blir testet når man tar pissprøve hos onkel blå, men tester de for alle slaks benzo'r?

Etter å ha google litt kom jeg fram til dette :
t is posible for clonazepam or its major metabolite to be detected 14-28 days from urine drug testing. Even with daily use of the drug many urine screens may not test specifically for clonazepam. Most drug test only test for a couple of common benzodiazepine metabolites and are not specific for clonazepam. However it is possible to detect clonazepam in the urine for up to a month or slightly longer.

Vis hele sitatet...
Så noen som kan bekrefte om det stemmer? Eller om noen har blitt tatt på pissings for Clonezepam(rivotril)?

Takker for svar
Sist endret av Dr.Feelgood; 7. februar 2011 kl. 23:27.
Jeg vil tro at personen som skrev det der mener blodet og ikke urinet. Stoffet forblir mye lengre i hele deg, enn tiden det tar før det er skylt ut i urinet. For å si det rett ut så kan det da umulig være slik at man pisser klonazepam i en måneds tid etter et lite inntak. At stoffet kan spores i blod og hårfiber er sansynelig, men det skal ikke ta så lang tid før du får skylt ut hovedmengden av stoffet. Opp til en uke vil jeg tippe, jeg klarer ikke å finne en eneste ålreit kilde som beskriver akkurat dette.

Men det er jo ingenting å få gjort noe med uansett, bare lykke til.
Uansett, når de først tester urinen din får de et spekter med nesten alle stoffer i den(Har ikke erfaring fra noen situasjon, men er noe vi har jobbet med i kjemien).

Man sammenlikner så spekteret med en database som inneholder "fingeravtrykk" av kjente rusmidler. Vertfall har de mulighet til å gjøre det. Vet ikke om det er noen forskjell i kostnader på å teste spesifikt eller å sammenlikne med en database.
Sist endret av Katalysator; 8. februar 2011 kl. 01:24.
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, snakket med en som var på pissings, og diezapam(valium) slo ut, men ikke clonezapam(rivotril) mente han nå da, men han er ikke sikker kilde. Så derfor lurer jeg på om noen har utført dette i praksis og kan bekrefte, slik man slipper å beskymre seg? =)
Sist endret av Dr.Feelgood; 8. februar 2011 kl. 18:06.
Sitat av Dr.Feelgood Vis innlegg
Eller om noen har blitt tatt på pissings for Clonezepam(rivotril)?
Vis hele sitatet...
ja
http://i.imgur.com/0HhJy.jpg
Би-2
Dr.Feelgood's Avatar
Trådstarter
2free; Takk for svaret