Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4262
Hei!

Er ny her, Har lest lenge, men nylig oppretet bruker .

Har fått tak i et glass med Xanor 2 mg .
Men jeg er voldsomt i tvil om det er ekte eller ikke .
De kommer fra Polen ser jeg . Glasset var forseglet( jeg åpnet forpakningen) og så veldig legit ut
De er faste og fine . har dropet dem fra ståhøyde ned til gulvet uten dem knekker .

men det bekymrer meg at det står "2" da det har vert så mange falske av dem .


https://imgur.com/a/XDqblNw

https://imgur.com/a/UpwQ9Bq
Anonym bruker
"Urolig Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk glass av samme type for over 1 år siden, med legit 2mg's, men tablettene dine ser litt annerledes ut.

Mener å huske at mine var litt mer avlange i formen og hadde en annen inprint, ala UPJ-ett eller annet. Mulig de har skifta typen de merker tabsa på men forpakning og glass er identisk med de jeg fikk. Vil ikke garantere noe men prøv et bildesøk på Google eller noe.
Pfizer sine Xanax ser ikke slik ut. Om det er forskjellig for hvor de er produsert vet jeg ikke.

Men skal ikke stå XANAX på Pfizer så vidt jeg vet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fikk glass av samme type for over 1 år siden, med legit 2mg's, men tablettene dine ser litt annerledes ut.

Mener å huske at mine var litt mer avlange i formen og hadde en annen inprint, ala UPJ-ett eller annet.
Vis hele sitatet...
U94
Sist endret av Naturgrønn; 15. august 2019 kl. 13:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har hat de glassene. De er presset, men det betyr ikke at de holder kvalitet.

Nå til dags får du bare U94 stempel fra pfizer.
Kan gå god for det han over sier, de virker. Mengde virkestoff kan man umulig vite.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
har fått akkurat slike før, husker ikke hvor de var fra men de var legit. på de norske jeg har fått har det stått xanor på esken og glasset og U94 på selve beinet, lurer på om det bare er i scandinavia de markedføres under navnet xanor. men når det er sagt så kom det noen falske hit til byen for ca to år siden, de så slik ut som dine og inneholdt fentanyl men de så jeg aldri noe eske eller glass til så de kom nok løse via darkweb og de var nokså dårlig presset. om du er usikker så kan du sikkert få de testet, her i trondheim kan man levere inn en eller to til helse og overdose teamet så finner de det ut
Hei alle. Takker for alle svar, setter stor pris på det.

Nå har jeg ikke test kit av noe slag . Tenkte forøvrig å bestille noen tester på nett . EZ benzo kit eller noe fentanyl kit sett.

Jeg gjorde et par google search og fant ut de kommer fra Polen . Nå det er sagt , kan jeg ikke si jeg føler meg tryggere på tafflene . Alt virker legit og , og utrolig presskvalitet . vanskelig å knekke . ingen ting som sier de er hjemmepresset

jeg tar å la vær med dem tenker jeg

Syns det er forferdelig at vendoere på nett putter fentanyl og dritti dem . Skremmende

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har fått akkurat slike før, husker ikke hvor de var fra men de var legit. på de norske jeg har fått har det stått xanor på esken og glasset og U94 på selve beinet, lurer på om det bare er i scandinavia de markedføres under navnet xanor. men når det er sagt så kom det noen falske hit til byen for ca to år siden, de så slik ut som dine og inneholdt fentanyl men de så jeg aldri noe eske eller glass til så de kom nok løse via darkweb og de var nokså dårlig presset. om du er usikker så kan du sikkert få de testet, her i trondheim kan man levere inn en eller to til helse og overdose teamet så finner de det ut
Vis hele sitatet...


Befinner meg i Stavanger . Er ikke sikker på om det er noe Helse og Overdose team her .
Sist endret av Mr.Flanders; 15. august 2019 kl. 15:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har akkurat samme som disse du har nå, har hatt dem mange ganger. Spist over 2-3 på en dag, og spist flere glass av dem. De er legit, ikke noe å være redd for. Vi vet begge hvor du har fått tak i dem fra. Ta tungen på en av stavene så kjenner du en litt «sur» smak(vet ikke helt ordet jeg leter etter) og det er sånn alprazolam smaker.

Disse er ikke noe problem å ta, bare pass på å ikke bli avhengig, det er ganske lett. Ordet jeg let etter var sur/BITTER...

Kos deg!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
har fått akkurat slike før, husker ikke hvor de var fra men de var legit. på de norske jeg har fått har det stått xanor på esken og glasset og U94 på selve beinet, lurer på om det bare er i scandinavia de markedføres under navnet xanor.
Vis hele sitatet...
I Norge heter Xanax Xanor ja..? Ingenting med saken å gjøre? Hva de heter i SE og DK vet jeg ikke.

Sitat av Mr.Flanders Vis innlegg
Hei alle. Takker for alle svar, setter stor pris på det.

Nå har jeg ikke test kit av noe slag . Tenkte forøvrig å bestille noen tester på nett . EZ benzo kit eller noe fentanyl kit sett.

Jeg gjorde et par google search og fant ut de kommer fra Polen . Nå det er sagt , kan jeg ikke si jeg føler meg tryggere på tafflene . Alt virker legit og , og utrolig presskvalitet . vanskelig å knekke . ingen ting som sier de er hjemmepresset
Vis hele sitatet...
Som tidligere nevnt. Det er ikke Pfizer som har presset de pillene.

Anbefaler deg å se dok. om falske medisiner på VG. Forseglet, perfekte blistere.. Såpass fake at leger i USA kjøpte det for å spare penger. Endte opp med å drepe en dame med falsk kreftmedisin.
Sist endret av Naturgrønn; 15. august 2019 kl. 15:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker;3524703]Har akkurat samme som disse du har nå, har hatt dem mange ganger. Spist over 2-3 på en dag, og spist flere glass av dem. De er legit, ikke noe å være redd for. Vi vet begge hvor du har fått tak i dem fra. Ta tungen på en av stavene så kjenner du en litt «sur» smak(vet ikke helt ordet jeg leter etter) og det er sånn alprazolam smaker.

Disse er ikke noe problem å ta, bare pass på å ikke bli avhengig, det er ganske lett. Ordet jeg let etter var sur/BITTER...

Kos deg!

Hehe, Godt jeg ikke er den eneste så har fått av den batchen
Okei . Takk for svar. det var betryggende .

Er det ikke en god indikasjon på pillen er bra. Når den synker i et "farris glass/Sprite? og ikke ligger å flyter for å gå i oppløsning .

[quote=Naturgrønn;3524712]I Norge heter Xanax Xanor ja..? Ingenting med saken å gjøre? Hva de heter i SE og DK vet jeg ikke.



Som tidligere nevnt. Det er ikke Pfizer som har presset de pillene.

Anbefaler deg å se dok. om falske medisiner på VG. Forseglet, perfekte blistere.. Såpass fake at leger i USA kjøpte det for å spare penger. Endte opp med å drepe en dame med falsk kreftmedisin.





Det stemmer at det heter Xanor i norge ja . Og Xanax utlandet /statene
Men du har de spanske Aristo 2 mg alprazolam som mange andre land selges under virkestoffet"alprazolam"

Serbiske - ksalol galenika 1 mg (små blå)


Må si , Jeg Elsker slike dokumentar . fant den ikke på vgtv vett du hva den heter ?

hahah fant den ( falske medisiner ) nevermind
Sist endret av Mr.Flanders; 15. august 2019 kl. 18:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du fått testet dem TS? Har tatt 1,5 nå, slapper godt av. Googler på «pfizer xanax bars» og de samme kommer opp altså.(?) men de har fungert LEEENGE på meg, det er xanax. Ta en
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvis det er noen du har kjøpt fra for eksempel på et mørkt nett som man kan stole på tror jeg du kan være trygg

og ja forresten, det var u93 stempel på de jeg fikk for 1 år siden, skikkelig stramme og fine jeg gjemmer de jeg har igjen som noen bikjebein.
God søndag folkens !

Har fått testet dem ut i helgen , og jeg sovna . så den gjorde jobben sin . Nå tok bare en halv om gangen . for å være på den forsikitige siden .
R.i.p 23.04.2021
Fikk 3 av disse glassene av sikkert samme kilde for 4mnd tilbake siden. Var skeptisk i starten men de gjorde jobben sin, så er nok ganske sikkert legit ja. Kos deg!
Nylig erfaring med Pfizer glass som jeg vet kom fra samme kanal. De første rundene var det "XANAX - 2" så plutselig kom de ekte i akkurat samme glassene. Jeg fikk ikke med meg om de første rundene var med forseglet glass eller brutt.

Jeg var bare en bystander gjennom det hele hos en bekjent så jeg husker ikke om det var brutt forsegling på de som var trykket "XANAX - 2" Men de siste som var trykket U94 var forseglet.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mener å huske at mine var litt mer avlange i formen og hadde en annen inprint, ala UPJ-ett eller annet.
Vis hele sitatet...
Står UPJOHN 55 trykket på Pfizer sine 0.5mg Xanor. i 2019..

Usikker men ganske sikker jeg har sett upjohn på 1mg også...

Trodde upjohn var generisk Alprazolam.

..står jo i felleskatalogen fant jeg ut når jeg nå skulle finne ut av dette upjohn greiene, for er/var mye upjohn på Deep som ikke var pfizer.

1mg Står det UPJOHN 99 iflg. felleskatalogen

Noen som vet hva dette UPJOHN betyr?

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6115742

Alprazolam is a triazolobenzodiazepine, a derivative of the benzodiazepines.
Vis hele sitatet...
Sist endret av Naturgrønn; 19. august 2019 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg

Noen som vet hva dette UPJOHN betyr?
Vis hele sitatet...
Upjohn er et selskap eid av Pfizer, som primært produserer off-patent generic medisin
Første gang jeg har hørt triazolobenzo? Hva ??

Hadde ett brett med 0.5 Xanor fra apotek i dette kongeriket.

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Første gang jeg har hørt triazolobenzo? Hva ??

Hadde ett brett med 0.5 Xanor fra apotek i dette kongeriket.
Vis hele sitatet...
Pfizer - Xanor - UPJOHN 55 - Rosa
Sist endret av Naturgrønn; 19. august 2019 kl. 20:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.