Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 657
5-MeO-DMT? Please DM
Aethil the Dark's Avatar
2 0
Jeg har fått et glass/eske med 30 depottabelletter av Concerta og fant ut at det å skal pulverisere kapslene blir en vanskelig jobb. Skumleste litt på nett der en person skrev at kapslene ble laget for å unngå misbruk.

Stemmer dette? Jeg må beklage om det har vært en tidligere tråd angående samme spørsmål.

Takk!
Har prøvd mange gange ganga før å knus den men den e Stein hard trur det e beste å ta den oralt
Husker en venn av meg og jeg prøvde å knuse en 54mg Concerta pille, vi brukte en god stund på det og endte opp med å bruke en svær øks. For så å pirke bort det brunoransje skallet. Så visste vi heller ikke hva som var virkestoff og ikke av det som var igjen fra innsiden. Merka ikke så mye funk. Resten av pillene inntok vi på den vanlige måten, vi synes det var for hardt arbeid i forhold til gevinsten å måtte denge løs på de med øks og pirke rundt
Det er mulig, men ikke verdt alt arbeidet. Du kommer til å bli sittende en stund, er jævlig å pirke vekk det gummi laget.

https://commons.wikimedia.org/wiki/F...OS_diagram.png

Her ser du hva som er virkestoff og ikke.

Glemte å legge til at du også må ta vare på det den farge coaten rundt pilla, den før gummi laget. Det er virkemiddel der og.
Sist endret av Bolebenny; 24. september 2021 kl. 08:28. Grunn: Liten ting