Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1726
Var på fest med gutta, og vi hadde en god del molly. Vi hadde tatt samme mollyen forrige uke, så jeg stussa ikke over hva jeg sniffet. Jeg tok min første linje, som var ganske stor. Det gikk relativt fint. Alle de andre gutta tok sin første linje, men de fleste klarte ikke mer. Så jeg meldte meg frivillig til å sniffe et par ekstra linjer. Jeg lagde 5 litt mindre linjer, og prøvde å bli ferdig med alle så kjapt som mulig. Så jeg gjorde det, og kjente med en gang at det var en jævlig dårlig ide. Jeg gikk rolig ut av badet vi sniffet på, så ikke de andre skulle bli stressa og tro at noe skulle være galt eller noe sånt. Trengte egentlig bare litt luft, så jeg satt meg på trappa rett utenfor ingangsdøra. Når jeg satt der, kjente jeg at mollyen hitta jævlig med en gang. Men plutselig føltes det ut som om jeg måtte spy. Før jeg viste ordet av det, rant det masse masse skum ut av kjeften min. Fikk spytta ut alt, og gikk rett inn igjen uten å merke noe mer til det resten av kvelden.

Tenkte ikke så mye over det før nå egentlig, og lurte egentlig bare på om noen har opplevd noe av det samme? Eller om vi fikk noe dårlig molly som var blandet med noe annet bullshit
Det et nok bare oppturen som hitta, og kroppen reagerer på at den får stoffer som ikke skal være der i seg. Virker som du har tatt alt for mye, og ofte. anbefaler å bruke digitalvekt doser etter kroppens vekt. Og vent minimum 1mnd mellom hver gang, helst 3.

Kan også være at du brekker deg av smaken.
Trådstarter
12 4
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Det et nok bare oppturen som hitta, og kroppen reagerer på at den får stoffer som ikke skal være der i seg. Virker som du har tatt alt for mye, og ofte. anbefaler å bruke digitalvekt doser etter kroppens vekt. Og vent minimum 1mnd mellom hver gang, helst 3.

Kan også være at du brekker deg av smaken.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar! Ja det er nok fult mulig at jeg tok for mye. Tok molly 3 uker på rad, og angrer egentlig litt. Vet jeg bare burde ta det 1 gang hver 3 mnd helst.

Så har tenkt til å vente minst 4 mnd før neste gang.
Anonym bruker
"Overrasket Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Nedtur Vis innlegg
Tusen takk for svar! Ja det er nok fult mulig at jeg tok for mye. Tok molly 3 uker på rad, og angrer egentlig litt. Vet jeg bare burde ta det 1 gang hver 3 mnd helst.

Så har tenkt til å vente minst 4 mnd før neste gang.
Vis hele sitatet...
Pass på! Jeg misbrukte mdma og får ikke funk lenger. Jeg sliter også med depresjon pga mdma.
Skjedde det samme med meg etter at jeg droppa litt for mye.
Ble uvel, kastet opp skum.

Helt "fin" etter dette.
Alt er relativt
Høres ut som du overdoserte litt her. vær forsiktig, MDMA friterer hjernen din fortere enn noe annet hvis du ikke behandler det med respekt.
Det ble for mange sommerfugler i magen.
Sånt kan også skje når man dropper. Sett folk oppleve det samme under sopp-opptur.
Sist endret av Bothrops; 22. september 2021 kl. 17:08.
Anonym bruker
"Såret Blåhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som alle andre sier her.. helt normalt! Noen jeg har vært med spyr som en gris etter inntak av mdma, men etter det er alt normalt og fantastisk. Tar jeg for mye så kobler jeg bare ut og ligger på gulvet og hygger til piken er over.
Har også selv fått for mye, så plutselig må pjuke.. Så veldig vanlig, men kjipt å oppleve. Men igjen når en er på mdma så føles det ikke så ille å havne der... Litt lattis bare