Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3311
Bruker Xodus og Coinbase nå. Men så dukker Biance og Crypto.com opp med metall visakort og gratis Netflix og Spotify ++
Noen som har noe erfaring med dei wallene??
E vil ha en wallet som er økonomisk vinner og man ikke betaler avgifter og 10-15% for og gjør det om og ta ut..
Har holdt meg til Coinbase pga det var enkelt og greit og lave avgifter (utenom Exodus). Ønsket er én Wallet som holder styring på om man er i pluss eller minus med innskudd. Det er noe Coinbase mangler

Virker som det var lite krypto folk her på freak

Men etter en forferdelig nedgang siste 2 dagene så er e glad for og se Solana gjør jobben og forsetter oppover om noen trenger et tips
Er i 140% pluss der
Takk ha en fin kveld
Exodus er vell ikke den sikreste walleten, Cold eller hardware wallet er det som er best hvis man holder mye krypto.

Solana er bra, HEX er bedre��
NanoOX
Trådstarter
13 0
Ja pluss Exodus er dyrt. Men det er forsatt den e startet med for mange år siden..... Holder kun 13k på Exodus så er ute etter en mer oversiktlig som gir nok info men ikke så mye info det ser ut som et NASA prosjekt ��
Skal ta og sjekke ut den HEX så du snakker om

HEX is not supporter on Coinbase... Men 17% oppp i dag er jo bedre en Solana som er på 15%
Hehehe
Sist endret av thomas542; 8. september 2021 kl. 23:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har brukt crypto.com med Jade Green kortet i noen år nå og er fornøyd. Null gebyrer, 3% cashback på alt du kjøper, 100% cashback på spotify+netflix og tilgang til flyplass lounges rundt om i verden. De har greit utvalg på coins og veldig lett å bruke. Bruker ledger til å oppbevare høye verdier
Jeg bruker ledger nano x.