Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1446
Heisann, en test på no speed jeg hadde kom tilbake som "3-Methyl Buturyl Fentanyl" . Lurte på om noen kunne forklare hva dette er ?
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aldri hørt om akkurat "3-Methyl Buturyl Fentanyl", men jeg vil aldri rørt noe som inneholder fentanyl.
Anonym bruker
"Omgitt Brunrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Undres hvilken psykopat som lager slike heksebrygg.
Trådstarter
4 0
I min forståelse så er fentanyl noe du blir trøtt og avslappet av. dette var ampfetamin. kan det være at politiet har gjort en feil av no slag og miksa opp reslutater?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
vel, hadde speeden stikk motsatt effekt av speed? Tror det må være no krøll på laboratoriet, eller ytterst tvilsomt noen uforsiktige dealere som la igjen bittesmå rester i pakkinga som laben plukka opp.
Var det 100% 3-Methylbutyrfentanyl?
Sist endret av Bothrops; 31. august 2021 kl. 03:25.
Har du sett på toll nå eller? Er en episode der dem beslaglegger akkurat det du skriver... Lukter troll
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Sæd Vis innlegg
Har du sett på toll nå eller? Er en episode der dem beslaglegger akkurat det du skriver... Lukter troll
Vis hele sitatet...
Begynner utrolig nok å bli litt utbredt og blande ut kokain med litt fentanyl eller Fentanyl I meth I statene.

Fentanylen sprer seg potensielt mer til Norge snart grunnet Taliban vil prøve ødelegge produksjonen av Heroin.

Forhåpentligvis begynner vi å få inn Heroin fra det gyldne trianglet i Asia isteden, uten fentanyler.
Trådstarter
4 0
Sitat av Bothrops Vis innlegg
vel, hadde speeden stikk motsatt effekt av speed? Tror det må være no krøll på laboratoriet, eller ytterst tvilsomt noen uforsiktige dealere som la igjen bittesmå rester i pakkinga som laben plukka opp.
Var det 100% 3-Methylbutyrfentanyl?
Vis hele sitatet...
Det sto det ingenting om, men det sto at det var 1 gram.
De som tilsetter fentanyl i annet stoff er skitne stygge folk, man får ikke engang eufori av fentanyl, slik som man får av heroin. Og det er dømt til å drepe uerfarne brukere når det kan være i alle piller og pulver nesten. Vi lever på et sjansespill vi som skyter hauger med pulver og spiser utlandske fake piller for å fore avhengigheten. Jeg ser alltid noen andre skyte speeden før jeg tar min smell. Ser fort om den er bra.

s