Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 4219
dette blir mest sannsynlig ikke en full triprapport men mer litt om hva som skjedde med meg under en tur med litt for mye weed.


vi var 3-4 venner som satt å røyket på noe "lemon haze" høy thc og lav cbd innhold.

etter at vi delte en joint mellom meg og 3 andre kjente jeg med en gang at dette er noe av det sykeste jeg har røyket før, aldri vært borti noe så kraftig.


30 minutter inn i turen blir jeg helt hinsidiges høy. jeg fikk en type høy jeg aldri har vært borti før.
jeg hiver innpå en brødskive selvom jeg ikke var spesielt sulten.

det som er morsomt er at nå begynner jeg å glemme helt hvem jeg er, dette høres sikkert merkelig ut. men hver gang jeg åpna øyene mine så klødde jeg meg i hodet over hvorfor jeg var her jeg var.

etter kort tid så kom jeg på hvorfor jeg var her jeg var og hvem de folka var. jeg var ikke i veldig humør til å prate å satt egentlig bare å rotet rundt i mine egne tanker.

når jeg lukket øyene mine så var det som jeg gikk rundt i en helt ny minecraft verden og utforsket nye chunks -i mitt tilfelle var disse nye chunksa minner som jeg "hadde glemt"

jeg fikk mye barndomsminner i hodet og tenkte mye på ting som f.eks døra der vi bodde før eller løven i starten av Tom og Jerry.

etter litt vandring rundt i mitt eget hodet og mye tanker om hva jeg egentlig driver med så begynner jeg å tenke på min mor, jeg ble helt sjokka. jeg tenkte "er det moren min? hun ser jo så rar ut!" det var som å møte en ny person som du på ett eller annet vis viste hvem var.

hver gang jeg åpnet øyene mine skvatt jeg å tenkte hva i alle gjør jeg her! men roet meg ned med at jeg kun var høy og at det gikk over snart.

hver minutt virka det som hele hodet fikk en kjapp reboot og måtte laste seg inn på nytt.


ganske ubehagelig men interessant tur.




noen andre her som også har røyket seg så høy at du glemmer din egen eksistens?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Jamann! Det har jeg!


Men hør denne rapporten, har noen vært "stuck in time" på weed? Jeg røykte en joint for 2-3mnd siden, satt meg med på benken kjente en følese i halsen, og tenkte "hva skjer nå?" Så kom jeg på g’en kicket inn XD, reiste meg opp snakket raskt! Redd som faen, gikk meg en tur vekk fra de andre, loket rundt i byen uten anelse om hvor, men så gikk jeg framover men kroppen min bevegde seg ikke, fikk så jævla angst, gikk rundt i sirkler, begynte å bli redd pga alt snurret rundt, men så plutselig, var det akkuratt som jeg våknet fra en drøm, mens jeg gikk i sirkler, all angsten ble vekke.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja. Husker også at jeg røyka så mye at jeg fikk en intens følelse av at alt som skjedde, hadde skjedd før, og ble ekstremt paranoid. Når jeg snakket kunne jeg ikke forstå at det var min egen stemme og jeg så flere ganger på hendene mine for å forsikre meg om at det var mine. Kløp i fingeren eller kjente på veldig varmt, rennende vann for å få en virkelighetsfølelse men smerteterskelen ble kjempe lav og virkelighetsoppfatningen ikke-eksisterende. Var egentlig en skummel opplevelse, men stoppa meg aldri fra å inhalere for mye i starten hver jævla gang, og så ha noia i et par timer før det til slutt roa seg.
Anonym bruker
"Rik Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Minner meg om hvordan jeg opplevde å være fjern, da jeg nettopp hadde startet å røyke.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er noe jeg også har merket om jeg blir utrolig fjærn, jeg kommer på gamle minner som jeg helt hadde glemt av. Spesifikke ting jeg gjorde i barndommen, ting som skjedde på skolen (ingenting negative traumer).

Det er noe jeg har vært litt fasinert over, er som om jeg plutselig får supergod langtids hukommelse
Jeg liker å kalle det assosiasjoner. Det er der det ligger for meg iallefall mtp det du skriver om superhukommelse