Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 12758
Da har jeg en beta av den nye helnorske Rust serveren online!

Jeg driver fortsatt og tuner litt småtterier, og ser på dette som en betatest frem til forced wipe. Når den wipen treffer, kommer jeg til å reklamere ganske hardt rundt på norske sider, så får vi se hvordan population legger seg etterhvert.

TILBAKEMELDINGER ØNSKES!

Rust Norge er en helnorsk Rust server, av norske spillere, for norske spillere! Her ønsker vi å samle norske gamere i ett litt mer hyggelig miljø enn det man vanligvis finner i dette spillet, på en litt mer unik og avslappet server enn det som er normalt.

client.connect rust.ravex.eu:28015
client.connect 135.181.43.131:28015

Rust Norge kjører på ett stort custom map, med en del ekstra monuments :
Vi har alle vanlige monumenter, pluss :
Aerodrome, Military Camp, Redwood Ruins Village, Farm Village, Road Tunnel System, Communication Site, Village, Crystal Excavation Site

Mappet har med andre ord en del unike ting!

Vi kjører følgende modifikasjoner på serveren :
-2x ressurser (sulfur er vanilla)
-Kortere netter -/pm funksjon
-Fastsatte raid tider (kl 18 til 23 hver dag)
-Litt raskere smelting i furnaces + Furnace splitter
-Større stack sizes -Halvert crafting tid
-Wipes kun på facepunch update. Første Torsdag hver måned.
-Det er en del ekstra scientists rundt på mappet også!

















Sist endret av RaveX; 24. juli 2020 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Artig! Eneste jeg lurer på er hvordan du overholder at folk kun raider fra 18 - 23?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei. Er denne serveren fortsatt oppe og går? Har ikke rust, men har vært interessert i det siste
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kommer det til til og være nybegynner vennlig? Har rundt 50 timer så er redd får at jeg blir klæppa av andre spillere hahahaha
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Oppe å gå eller dødd ut? Kontakt meg gjerne, ønsker folk fra Norge å spille med.
Trådstarter
Denne her er nok nede for lenge siden, var ikke noe særlig interesse. Though, om det er interesse fyrer jeg gjerne opp igjen
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Trådstarter
Om det er interesse, har jeg oppe en annen server nå med nesten bare nordmenn på. Raid kun mellom 19 og 22 hver kveld, hyggelige folk. Discord serveren om noen ønsket å sjekke ut : www.lufi.no/discord

Rust : client.connect rust.lufi.no:28015