Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 918
Anonym bruker
"Blind Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bestilte noe på dw, og fikk tilfeldigvis med et sample med amf. Jeg tar stimulanter som molly og coke, men har aldri prøvd amf. Har hørt mange si det er et skikkelig drittstoff, så vurderer å ikke ta det, men hvis jeg ender opp med å prøve så lurer jeg på hva man gjør på rusen? På molly og coke liker jeg f.eks å danse og høre på musikk, altså feste. Men jeg har ikke fått inntrykk at amf brukes til fest, heller til å gjøre dagligdagse mål som å vaske og sånt piss ahhaha. Jeg lurer på om det er primært sånne ting dere bruker amf til, eller om det er kun til ren rus?
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ett drittdop,ikke ta det,men kan feste på det men varer så lenge at du blir ikke særlig full,men kjipt å være så leenge våken å spængt i hodet men det er bare min mening
Det gangene jeg har testet det har vært i fest sammenheng med kompiser, var ikke mye å skryte av. Ble bare mer edru og vi fikk alle mye energi å bare loka rundt å røkya siggs til 6 om morningen, veldig oppskrytt rusmiddel men sikkert fort å bli hekta på om du lever et kjedelig liv. Anbefaler deg å kaste skiten.
Rip 8-4-23
Pisspreik.. god amf er som cola bare at det varer i 6 -7 timer. Mye bedre eufori og velvære
Sist endret av Sæd; 21. juli 2021 kl. 23:56.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Amf føles ut som mdma hos meg. God amf går mest på hodet. Men gata variantene går på kroppen gir den krible følelsen osv.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du fått en sampel fra darknet, så er det gjerne noe bra.
Synes kvalitets amf er bedre en kola. På fest så trenger man å kun ta en liten linje og formen er super =) trenger ikke å drikke noe særlig, og du kan danse og feste til du ikke orker mer.

Alt med måte, men amf fucke ikke opp kroppen på samme måte som cola gjør da en må justere en opp fler ganger med kanskje "dårlig kola" som er i ommløp noen ganger..
Amf er i mine øyne mer et verktøy en et gøyalt rusmiddel, gullfint til å fikse formen om du har hangover og har ærend du må gjøre f, eks, det kan tas på fest og det gir lignende virkning som cola men igjen syns jeg mer dette er et verktøy man bruker for å reparere dårlig form med
Game på speed er en slager om du driver med sånt. Er greit nok å feste på også. Noen får tilsynelatende mye mer eufori av det enn andre, er du en av de så tipper jeg på du vil like det godt. Tar du cola så kan du ta amf også imo..
Sist endret av Alge; 22. juli 2021 kl. 03:17.