Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10213
Lastet ned adobe illustrator fra thepiratebay. Prøvde å installere det, men det fungerte ikke så bra. Fikk mange meldinger fra antivirusen. Fullførte installasjonen 3-4 ganger, men har ikke funnet programmet på pcen. Når jeg bruker dataen min nå, popper det opp helt random surveys og reklame i forskjellige vinduer.

Er det noen måter å tilbakestille eller fjerne det jeg installerte i går kveld?

Føler meg helt idiot
Kjør en scan med et antivirusprogram. Har god erfaring med malwarebytes. Bør gjøre susen.
Nå er det mange år siden jeg brukte windows og holdt på med cracking etc. men den gang husker jeg at TrendMicro Housecall var gull

Det var gratis da, men vet ikke åssen ståa er i dag
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Regner med du har fått fjerna adware? Hvis ikke funker dette glimrings:
https://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/
Og hvis du ikke har fått tak i adobe illu
Jeg har en "ren" pirat-versjon - gi meg en pm, så får du link.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Lastet ned adobe illustrator fra thepiratebay.
Prøvde å installere det, men det fungerte ikke så bra. Fikk mange meldinger fra antivirusen.
Vis hele sitatet...
Antivirus program reagerer ofte på "cracking" delen av pirat vare.
Står ofte i installasjons instruksene at man skal skru av antivirus midliertidlig under installasjonen.

Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Når jeg bruker dataen min nå, popper det opp helt random surveys og reklame i forskjellige vinduer.
Vis hele sitatet...
Det har jeg aldri opplevd, å jeg har installert en del pirat kopier.

Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Er det noen måter å tilbakestille eller fjerne det jeg installerte i går kveld?
Vis hele sitatet...
Har du ett gjenopprettings punkt?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av CallMeMaybe.Dog Vis innlegg
Lastet ned adobe illustrator fra thepiratebay. Prøvde å installere det, men det fungerte ikke så bra. Fikk mange meldinger fra antivirusen. Fullførte installasjonen 3-4 ganger, men har ikke funnet programmet på pcen. Når jeg bruker dataen min nå, popper det opp helt random surveys og reklame i forskjellige vinduer.

Er det noen måter å tilbakestille eller fjerne det jeg installerte i går kveld?

Føler meg helt idiot
Vis hele sitatet...
Du må bruke private kvalitets torrent sider Skaff deg en invite av en kompiss du kjenner eller noe slikt. Men hvis du absolutt må laste ned ifra tpb o.l, så velg torrenter med flere 100 eller 1000 seeds! Ikke at det er 100% sikkert da heller, men det er hvertfall en bra pekepinn. Følg med på fil størrelser, på innholdet i torrentene. Skal du laste ned f.eks firefox på torrent, så sier det seg selv av torrenten bør ligger på rundt 40-80 MB

Sitat av Paranoid83 Vis innlegg
Du må bruke private kvalitets torrent sider Skaff deg en invite av en kompiss du kjenner eller noe slikt. Men hvis du absolutt må laste ned ifra tpb o.l, så velg torrenter med flere 100 eller 1000 seeds! Ikke at det er 100% sikkert da heller, men det er hvertfall en bra pekepinn. Følg med på fil størrelser, på innholdet i torrentene. Skal du laste ned f.eks firefox på torrent, så sier det seg selv av torrenten bør ligger på rundt 40-80 MB
Vis hele sitatet...
Adobe Illustrator 2020 v24 0 1 X64 Multilingual-WEBiSO = 1,93GB
Adobe Illustrator CC 2019 v23 0 Multilingual REPACK X64-WEBiSO = 1,93GB
Adobe Illustrator CC 2019 v23 0 3 X64 Multilingual-WEBiSO = 1,82GB

Vet ikke hva slags versjon du lastet ned? Kan du sende meg linken til den du lastet ned?
Sist endret av Paranoid83; 6. november 2021 kl. 16:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.