Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 7469
Jeg vet ikke helt om jeg vil kalle lystgass for rusmiddel, men det gir ihvertfall en rusfølelse. Og ut i fra min oppfattelse kan vi kalle en rusfølelse for et rusmiddel. Men med tanke på at dette er lovlig inntatt hos offentlig tannlege, velger jeg å si at det er en særlig mild form av rus, men absolutt det beste jeg har vært borte i.

Hva: N2O (Lystgass/lattergass)
Tilstedeværende: Meg og 2 eldre tannlegedamer
Når: 10.00 Tirsdags morgen
Varighet: Ca 30-45 minutter

Dette er ikke første gang jeg har prøvd lystgass ettersom jeg alltid har hatt tannlegeskrekk. Sist gang var da jeg var 11 år gammel, husker altså ikke særlig mye fra opplevelsen, i tillegg til at jeg ikke var særlig observant på effekten.

Endelig hadde karius og baktus komt på plass, og det var tid for borring. Aldri om jeg lar borrejernet komme i munnen min uten lystgass involvert.

Damene satt på masken og fyrte gassen i gang. Jeg var egentlig litt nervøs, kunne faktisk kjenne svetten på hendene, uten at jeg kan forklare dette. I starten kjente jeg at hendene begynte å prikke, veldig følelsesløs. Hode begynte å surre litt akkurat som om jeg skulle vært mildt brisen. Hun ene av tannlegene spurte om jeg begynte å suse litt, men så godt som jeg hadde det, ba jeg henne om å skru litt høyere på gassen.

Gjennom nesen trakk jeg da dette ned i kroppen, det smakte en helt spesiell smak som jeg ikke klarer å sette ord på. Litt søt og litt sær. Jeg begynte stadig å bli mer prikkete i kroppen, og merket at det var spesiellt lite følelser i hendene. Jeg hadde foldet hendene, men kroppen var blitt så sløv at de bare falt langs siden. Fokuserte stadig på å dra mer av gassen gjennom nesen, holde det lenge inne, for så å slippe det ut. I løpet av prosessen som varte omkring 30 minutter hadde jeg 3 høydepunkt. Disse høydepunktene kan jeg ikke forklare, det eneste jeg tenkte på var at dette må jeg informere alle medlemmer av freakforum om. Ja det var egentlig det hele jeg tenkte under prosessen.

Tannlegedamene hadde også noen spesielle samtaler under dette. De startet plutselig å snakke om vanngymnastikk. Jeg klarte ikke å holde meg, men syns det var fantastisk morsomt. Mulig det er et grunnlag for navnet "lattergass".

De var snart ferdig med borringen, som jeg faktisk ikke fokuserte på en gang. Kunne ikke kjenne at de var ani meg, jeg var såpass bedøvet over hele kroppen. Da de sa seg ferdig, måtte jeg spørre en ekstra gang om det ikke var flere hull de skulle behandle samtidig. Alvorlig talt, jeg kunne ligget der i 4 timer i strekk.

Konklusjon:

Av de få "rusmidlene" jeg har prøvd, er dette absolutt det som har gitt meg den beste effekten. Jeg følte at jeg kunne fly. Jeg var bokstavelig talt heeelt i himmelen. Hvis du eksempelvis tenker på alkohol, vil du bli kvalm av større mengder. Samme gjelder for nikotin. Med lystgassen føler du at du kan få utilstrekkelige mengder uten å føle noe ubehag. Det eneste ubehaget jeg følte var på slutten, ubehaget etter å ville ha mer.

Tror denne gassen er veldig avhengighetsskapende med tanke på at jeg ikke har tenkt på annet siden klokken 11.00 i dag. Kjenner kroppen roper etter mer om jeg må si det direkte. Hadde jeg fått en dose hver dag i en uke, hadde jeg garantert gått til kjøp av mitt eget utstyr, eller i nød tatt turen på jernia for noen patroner.

Jeg anbefaler alle å påta seg tannlegeskrekk, for derretter få tilbud om lystgass! Gleder meg allerede til neste gang.
Haha, nå vet jeg hva jeg skal spørre om neste gang jeg er hos tannlegen .
Morsom rapport, KP!
Dette høres ut som en utrolig morsom opplevelse, veldig bra skrevet rapport. Gav meg lyst til å bestille en legetime bare for å få prøvd dette
Sitat av elkcoc Vis innlegg
Tror denne gassen er veldig avhengighetsskapende med tanke på at jeg ikke har tenkt på annet siden klokken 11.00 i dag. Kjenner kroppen roper etter mer om jeg må si det direkte. Hadde jeg fått en dose hver dag i en uke, hadde jeg garantert gått til kjøp av mitt eget utstyr, eller i nød tatt turen på jernia for noen patroner.
Vis hele sitatet...
Her er jeg helt enig. I det ene tilfellet jeg har testet ut dette stoffet var det det kuleste jeg noensinne har vært borti, og noe som jeg følte jeg bare måtte prøve å kombinere med alt annet! Veldig sterkt, dog kortvarig "sug".

Det er ikke et stoff som burde undervurderes selv om det kan virke jævla simpelt og ufarlig. Det er en NMDA-antagonist, i samme klasse som ketamin og DXM, og kan gi ganske drøye opplevelser - spesielt i kombinasjon med andre stoffer, som LSD ("gascid") eller ketamin.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det høres moro ut. Har alltid hatt sykt lyst til å teste lystgass, men tannlegen min vet dessverre at jeg (in fact) hovner sånn opp av bedøvelsen at jeg heller borrer uten . Hør hørt at man kan mekke denne gassen selv. Lete etter oppskrifta blir vel kanskje et nær foreståedne google prosjekt...
Får ikke barn under 16 år gratis tannlegetimer?
Under 20 tror jeg faktisk, men da måtte noen stille tiden tilbake ni år for min del.

Jeg er dessverre "gal" , så jeg får gratis behandling... Imidlertid vet de jo at jeg ikke eier tannlegeskrekk...
Trådstarter... du sier du har prøvd få rusmiddeler , hvilke har du prøvd?
Sitat av noobpower Vis innlegg
Trådstarter... du sier du har prøvd få rusmiddeler , hvilke har du prøvd?
Vis hele sitatet...
Av tidligere rusmidler har jeg prøvd alkohol, vanlig røyk og hasj et par ganger ( fant ikke dette så veeeldig interessant). Skal da også nevnes at jeg har fått GHB i drikken min under uheldige omstendigheter. Dette husker jeg ingenting av, og har umulig fått en heldig rus.

Slik som det er i dag vil jeg aldri prøve sterkere rusmidler enn det jeg allerede har prøvd. Kokain og den slags er ikke helt min greie (med tanke på konsekvenser) og at min viljestyrke kanskje ikke er den sterkeste. Forholder meg helst til sikrere rusmidler, og syns lystgass er mer enn nok fantastisk! Det er ikke så ille at jeg går på jernia og kjøper patroner, selv om det til tider frister. Holder meg til de timene hos tannlegen. Gleder meg allerede til 10 Desember, da har jeg time igjen, med lystgass
Sitat av elkcoc Vis innlegg

Slik som det er i dag vil jeg aldri prøve sterkere rusmidler enn det jeg allerede har prøvd.
Vis hele sitatet...
Du har allerede prøvd en av de sterkeste (alkohol).

Men fin rapport, skal prøve dette selv neste gang jeg er hos tannlegen
Sitat av Muradi Vis innlegg
Du har allerede prøvd en av de sterkeste (alkohol).

Men fin rapport, skal prøve dette selv neste gang jeg er hos tannlegen
Vis hele sitatet...
Hehe, ja for såvidt. Men jeg tror du skjønte tankegangen
Fin rapport=) har time hos tannlegen på mandag og skal borre, så da får jeg vel spørre etter lystgass! Eller kanskje det blir mistenksomt...