Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 16395
Har sett denne videoèn og lurer på hvor man kan få slike sett med verktøy til og lage slike et punds rakketer. Har funnet noen men de kommer for opp i 700,- uten frakt, kan jeg ikke få tak i billigere?

I videoen oppfår så kan du få tegningene til det settet gratis. Har lastet det ned og gått til forkjellige bedrifter som jobber med metall og spør om de kunne lage det. Noen kunne men da ble det fort noen tusen og betale får det.

Noen som vet hvor dette kan kjøpes til en rimelig pris?
(Har tenkt og spør noen TIP linjer om de kan lage dem, får se hva dem sier på neste mandag?)

Håper dere kjønner hva jeg er på jakt etter. Bare spør om det det er noe dere lurer på og jeg takker på forhånd til alle som kan svare
Sitat av CracklingPyro Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Har sett det settet, men har tenkt og lage et punds rakketer alså 3/4 Tror ikke jeg kan ha serlig store "reports" på dem små der

Er noe slikt som dette jeg er ute etter, bare kansje litt billigere. Viss TIP linjen ikke vil lage det til meg tror jeg at jeg kjøper dette settet me mindre noen eller jeg finner et billigere et

Noen som vet om han sender til Norge? Er ikke så god på Amazon... link
Her har du en side som selger verktøy i forskjellige størrelser: http://www.wolterpyrotools.com/?page=cc_catg&cat=rocket