Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2475
Anonym bruker
"Bitter Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har hørt før da jeg trente naturlig at underarmer er ikke vits å trene, det kommer med i øvelser som markløft og andre harde-tak-øvelser og går kun på gener osv...

Men hvordan er det på gear? Noen som vet og hvilke øvelser som jeg kan kjøre på med som vil gi mer solide underarmer?
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
For min del funker alt fra mark/rows med stang fett. Ekstra bra om du har tilgang på fatgrips. Et annet tips er deadhangs. se hvor lenge du kan henge. Ta tiden, bytt over til å bare bruke en hånd osv. Tar det alltid på slutten av en rygg økt. Får jo tøyd ut lats og skuldre i samme slengen!..
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Merker det også sykt av mye drop-sets, supersets osv. Spess på nedtrekk. ALLTID uten straps. Brenner som faen
Farmer walks. Last opp med vekt og gå langt, snakkes.
Legge armen på bena og rull stanga fram og tilbake i håndflata.( I sittende stilling seff) Fikk jeg som tips når jeg var en liten sneip :-)
Som du sikkert har skjønt med å se på en underarm, så er den bestående av ganske mange muskler.

Skal du trene å maks resultater så blir det 8 øvelser for å treffe alle.

Her handler det om å finne det som funker med lavest mulig vekter for beskytte leddet. Så unngå bevegelser som lett gir slitasje som å rullevekten helt ut i fingrene, noe som med tid vil merkes oppi ved albuen.

Sett den inn i anatomien og fin øvelser som passer deg.
Anonym bruker
"Bitter Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Konge! Alle svar hjelper her. Takker for svar boys, skal sjekke ut litt på nettet. Skal vi bygge forearms B)