Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4515
Det er kanskje ikke så imponerende for alle, men for meg en det nesten uvirkelig, i dag har kanalen min på soundcloud oversteget 10.000 avspillinger Jeg er evig takknemlig og jeg vet at det er mye takket være dette forumet og freaksa som henger hær, så jeg ville egentlig bare si mange takk og selvfølgelig feirer jeg dette med å legge ut en ny låt, tekst i beskrivelsen på soundcloud siden.. Takk igjen folkens

https://soundcloud.com/kloakk/kloakk-beklager
Fet låt ��
Gratulerer! skal sjekke ut den nye låta nuh!
Fy faen, råbra! Grattis med 10k��
Respekt! Teksten mann. Du er både ordsmed og lyriker. Vilt.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sebbai Vis innlegg
Fet låt ��
Vis hele sitatet...
Fet feedback, setter pris på det ass.

Sitat av Aya123 Vis innlegg
Gratulerer! skal sjekke ut den nye låta nuh!
Vis hele sitatet...
Mange takk, håper den faller i smak

Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
Fy faen, råbra! Grattis med 10k��
Vis hele sitatet...
Det som er råbra er at du likte låta, varmer en ellers kald sjel.

Sitat av random67489 Vis innlegg
Respekt! Teksten mann. Du er både ordsmed og lyriker. Vilt.
Vis hele sitatet...
Vet det blir litt narsissistisk, menne den feedbacken der, den lever jeg lenge på ass. Takk så mye freaks!
Ganske bra sang, talentet er der
@Kloakk narsissistisk? På ingen måte. Ikke bukk for janteloven. Det må være helt greit å få positive tilbakemeldinger og gi uttrykk for at en setter pris på det. Vi burde alle bli bedre på både å gi ros og å få ros. Er lov å kjenne på det når det kommer positiv feedback uten å skamme seg.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av random67489 Vis innlegg
@Kloakk narsissistisk? På ingen måte. Ikke bukk for janteloven. Det må være helt greit å få positive tilbakemeldinger og gi uttrykk for at en setter pris på det. Vi burde alle bli bedre på både å gi ros og å få ros. Er lov å kjenne på det når det kommer positiv feedback uten å skamme seg.
Vis hele sitatet...
Solgt, mange takk for perspektiv

Sitat av Fyre_Rev Vis innlegg
Ganske bra sang, talentet er der
Vis hele sitatet...
Takk ass, setter enormt pris på det! Jobber stadig for å bli bedre og selv om kanskje noen av låtene burde vært kassert, så legges de ut i håp om at noen kan sette en finger på hvor jeg kan bli bedre, så alle tilbakemeldinger er gull for meg, sånn helt utenom tema, fyr en for meg også
Sist endret av Kloakk; 18. juni 2019 kl. 23:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gratulerer med 10k avspillinger!

Fet beat, rå tekst og tettsittende flow. Ja dette er Kloakk i god stil =)
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av Vandringsmann Vis innlegg
Gratulerer med 10k avspillinger!

Fet beat, rå tekst og tettsittende flow. Ja dette er Kloakk i god stil =)
Vis hele sitatet...
Mange takk bro', setter pris på det