Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 10656
Jeg lurer på hva man kan regne med av besøkende på en vanlig nettside nå om dagen. Når bør man si at man er fornøyd? Hvor mange besøkende har dere på deres nettsider (dere som har en)?
Det spørs helt an på hvem man sammenligner seg med.
Om man ikke sammenligner seg med noen, så har man sannsynligvis en styreparameter (f.eks. at hver tiende besøkende faktisk kjøper noe fra nettbutikken din).

Så da spørs det hva du legger i "en vanlig nettside" - Er det en blogg om elefanter på et gratisdomene, eller er det Komplett.no?

Besøkstall på Freak må noen andre svare på.
Trådstarter
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Det spørs helt an på hvem man sammenligner seg med.
Om man ikke sammenligner seg med noen, så har man sannsynligvis en styreparameter (f.eks. at hver tiende besøkende faktisk kjøper noe fra nettbutikken din).

Så da spørs det hva du legger i "en vanlig nettside" - Er det en blogg om elefanter på et gratisdomene, eller er det Komplett.no?

Besøkstall på Freak må noen andre svare på.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg var kanskje litt generell. La oss ta noen eksempler
1. En rørlegger 2 ansatte
2. En blogg (ikke rosa) deg alene som oftest
3. Et chatforum (kanskje ikke så spesialisert som dette.) 2-3 stk sammen om noe, kanskje film, kanskje foto etc.
1: 10 i måneden i starten hvis bedriften ikke er kjent fra før.
2: 20-50 i måneden. Hvem gidder å lese blogger idag?
3: 100 stk - 1 million brukere, avhengig av hvordan dere modererer det.

Litt ekstra om punkt 3.
Se på diskusjon.no og freak.no, dette er to av norges største diskusjonsforum så vidt jeg vet. Forumene er forskjellige fra hverandre, her på freakforum sensurerer vi ikke narkotika og gråsonegreier. Diskusjon.no gjør det.
Av den grunn kan vi anta at:
- Noen brukere vil ikke registrere seg på freakforum fordi de har fordommer om at freakforum er et dopforum.
- Noen brukere setter pris på at freakforum er et dopforum ( ) og registrerer seg.
- Noen brukere vil ikke registrere seg på diskusjon, som f.eks. undertegnede, fordi freak dekker alt jeg trenger i mitt liv. Jeg trenger ikke å diskutere det andre bullshitet som er på diskusjon.

Skjønner..?
Sist endret av Rusmisbrukeren; 25. juli 2017 kl. 07:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Gunnar Andreassen
4 0
Viktig å bruke rette tall - besøk - unike besøk og sidevisninger/hits. Det er nemlig alle forskjellige ting.