Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 855
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har svidd bort mye cola og fått en grei funk. Men dere som har sitti årevis med dette, røyker dere glass og aluminium, bong med rist og aske eller hvordan?

Beste jeg kommer på er glass med bred topp, aluminiumsfolie teipet rundt, 2/3 vann også stikke no hull, legge på rist, aske forså en bit med freebase. Eller så har jeg en bong med choke, her megger jeg rist også aske oppå, men da har jeg ikke vann i da…

Plis kom med innspill! Takk på forhånd<3
Lag steiner,crack.
Glasspipe.

Folie blir ofte bare mye røyk….
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk rocks istedet for pulver ����
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jeg gir opp��
Problemer med å fremstille rocks?
Folie à deux
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Problemer med å fremstille rocks?
Vis hele sitatet...
Haha som on du kan det?

OP, du har elendig coke hvis du faktisk må lage dette til crack. I første omgang så burde du rense det å se hvor mye som er igjen i det du kjøper. Acetone fungerer men det kommer helt ann på hva du kjøper. På reddit finner du 100 000 tråder på hvordan du lager dette og det er enkelt
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av noguhso Vis innlegg
Haha som on du kan det?

OP, du har elendig coke hvis du faktisk må lage dette til crack. I første omgang så burde du rense det å se hvor mye som er igjen i det du kjøper. Acetone fungerer men det kommer helt ann på hva du kjøper. På reddit finner du 100 000 tråder på hvordan du lager dette og det er enkelt
Vis hele sitatet...
Lage det til crack? Jeg fribaser det så jeg kan smoke det, med ett tap på 0,07g etter kok er det ikke elendig coke, bare du som har elendig kunnskaper/erfaringer.