Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1505
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en del erfaring med speed fra da jeg var yngre, reagerte da med mye energi, våken lenge og mistet matlyst og store pupiller.

Men nå etter ett par år pause opplevde jeg kun de to første dagene å bli våken og effektiv. Isteden er jeg blitt ekstremt trøtt, døsig, tung i kroppen og ingen påvirkning på pupillene. Svetter som ett helvette dog, og får kalde hender/føtter. Litt mindre matlyst men kan absolutt spise. Og sovner lett, fort og normal tid (7timer). Tar ikke for store striper, vet jeg har mindre toleranse enn tidligere. Noen opplevd noe lignende?

Må også legge til at jeg har hatt akkurat samme kjipe virkning på stoff som er solgt av to helt uavhengige selgere som bor langt fra hverandre, så rart om begge skulle vært heeelt buffa.
morkakespisende
Sorry at jeg sier det men det høres fortsatt ut som bøff.. eventuelt er kroppen din så langt nede på lagrene at du faktisk ikke opplever rusen. Eneste jeg kan komme på. Ta en tur til legen?
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nekter ikke for at du kan ha helt rett. Bare overrasket, siden det som sagt er testet fra to helt forskjellige dealere. Men får ta en legeskjekk for å utelukke det først ja.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du har blitt bøffa. Hvordan ser den ut, hva smaker den, hva lukter den, hvilken konsistens er det på den?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som du har blitt bøffa. Hvordan ser den ut, hva smaker den, hva lukter den, hvilken konsistens er det på den?
Vis hele sitatet...
Det er helt hvitt pulver med klumper som må knuses med kort. Lite å utsette på utseendet. Lukten er kjemisk, og ett hint av den kjente blomsterlukten. Svir lite i nesa men smaker jævlig. Typ knust Paracet, men kjenner det ikke er det. Var fuktig da jeg fikk det, men tørket over natta. Blir ekstremt varm og svett, får kalde hender/føtter, minsker matlysten en smule. Men blir like trøtt og doven uansett dose. Og lat. Ingen oppheng.
morkakespisende
Hvis du blander det ut med vann og det er mye bunnfall er det ganske sikkert noe du ikke vil ha i deg, enten bøff eller pillerester.

P.S.
Ikke for å gjøre det vanskeligere men jeg har fått ubåter i vannet av prima speed
Sist endret av supranaut; 2. juli 2023 kl. 02:11.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Hvis du blander det ut med vann og det er mye bunnfall er det ganske sikkert noe du ikke vil ha i deg, enten bøff eller pillerester.

P.S.
Ikke for å gjøre det vanskeligere men jeg har fått ubåter i vannet av prima speed
Vis hele sitatet...
Skal teste det ut, kommer tilbake med update
Har vært borti nok av folk som klager på 80% amfetamin. Enten fordi de tar for mye og blir trøtte, eller fordi di ikke er noe «kick». Også er det vel heller uvanlig å få «amfetamin» som det ikke er meth i.
Men ja, funker som regel dårlig uten næring innabords.

Mvh
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Bobben79 Vis innlegg
Har vært borti nok av folk som klager på 80% amfetamin. Enten fordi de tar for mye og blir trøtte, eller fordi di ikke er noe «kick». Også er det vel heller uvanlig å få «amfetamin» som det ikke er meth i.
Men ja, funker som regel dårlig uten næring innabords.

Mvh
Vis hele sitatet...
Sent svar, men var helt tappa på næring ja så du har nok ett godt poeng. Tok vanntesten på en kvarting og 80% ble oppløst i vann. Så konklusjon er nok at kroppen møtte veggen og stoffet var absolutt brukbart. Må legges til at jeg er lav på dopamin, noe som også kan ha spilt inn. Mvh