Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2047
Jeg leter etter en enhet som kan kjøre Android Auto eller Apple CarPlay, og som kan kjøpes i Norge. Planen er å bytte ut en gammel spiller av den litt større typen (Dobbel "bracket", om det gir noe mening). For enkelthetens skyld ser jeg aller helst etter noen med Android Auto, da det er snakk om å koble den opp mot en Android-telefon i bilen. Jeg trenger full "radio-funksjonalitet", så en iPad eller Android-tablet festet i midtkonsoll er uaktuelt.

Finnes det noen slike på markedet i Norge enda, som er av god kvalitet og ikke ser for stygge ut? Store bonuspoeng for DAB-støtte.
Sist endret av Deadlock Radium; 13. august 2017 kl. 12:47.
Rimelig få slike med DAB+ radio. Men Pioneer har en, om du kan se for deg å legge ut 10 lapper. Du ønsker å kombinere vanlig radio med tale fra GPS etc?
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Rimelig få slike med DAB+ radio. Men Pioneer har en, om du kan se for deg å legge ut 10 lapper. Du ønsker å kombinere vanlig radio med tale fra GPS etc?
Vis hele sitatet...
Jeg tenkte mest på Android Auto for å få integrert den med telefonen (Galaxy S6), og for å kunne bruke Google Maps, Bluetooth osv. uten å måtte gå til anskaffelse av ekstern GPS eller å bruke telefonen i seg selv. DAB er ikke et must, men en bonus. Slik jeg har skjønt det er det ganske få slike på markedet i Norge.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Her er alle prisjakt har inne med Android Auto og DAB+, regner med at du har sett det men. Ser ut som om du fort må opp i 10k for å få en slik enhet gitt...
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Trådstarter Donor
Ser dessverre slik ut, ja. Og jeg som trodde Android Auto ikke kom til å være såå dyrt. Jaja, får la det ligge litt på is da.
Men må du ha skjermen på Android Auto på selve spilleren?

Eg bruker Android Auto men alt vises da på skjermen på telefonen, som står i en holder nært synsfeltet mitt når eg kjører. Eg kan styre musikkavspilling enten fra telefonen, spilleren i bilen eller rattet.