Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 5362
Min søster og jeg skal kjøre til Oslo i morgen, så driver jeg og brenner CD'r her, og trenger noen fete forslag. Så lurte jeg på: er det noen sanger som er "must" i bilen din? Eller noen andre sanger vi burde ha i bilen?



-Kojtkaka
Går for det meste i radio hos meg. Hilke sjangere liker dere? Selv ville jeg hørt på Skrillex.
Kær
Trådstarter
Vi er vel "alt eter" når det gjelder musikk. Alt fra balade,rock,pop,house,rap til Punk. Så, det meste, men ikke det mørkeste innen *** metall. Skrillex er med
Camo & Krooked - Cross The Line (Feat. Ayah Marar) er et must! Har du litt god lyd i bilen er sangen epic!
Ellers så har man jo;
Marcus Maison & Will Dragen - Excalibur
Nayer feat. Pitbull & Mohombi - Suave (Kiss Me)
Nickelback - Burn It To The Ground
Taio Cruz - Hangover
R.I.O feat. U - Jean - Animal
Professor Green ft. Emeli Sandé - Read All About It (Cahill Remix)
Basto - Again And Again
Gareth Emery & Ashley Wallbridge - Mansion
airbeat one project -airbeat army (arena_edit)
infected mushroom - saeed
osv osv. hør gjennom noe av de, å gi beskjed om du vil ha fler.
-Alter Bridge
-Biffy Clyro
-Mark Knopfler
-Red Jumpsuit apparatus
-A Day To Remember
-12 Stones
-Tyler Ward
-Pendulum
-Mat Kerney
-Mayday parade
-You Me At Six

Noe av det jeg hører på i bilen c:
Kær
Trådstarter
Takker for svar! Driver og hører på noe av det nå
Pendulum er jo et must i bilen!
The Proclaimers - (I'm Gonna be) 500 miles
Tyler The Creator - Yonkers
Hele albumet til Bass Drum of Death, GB City.

Skitten rock som har snurret i bilen min den siste måneden i strekk.
De sier selv om musikken sin at de spiller popmusikk høyt, fort og skranglete.

Bass Drum of Death - Get found
Bass Drum of Death - Nerve jamming

EDIT:

De spiller forresten i Oslo på tirsdag, anbefaler alle å ta turen, jeg kommer hvertfall til å være der.
Sist endret av The Great Catsby; 25. november 2011 kl. 00:31.
Heftig techno så du holder deg våken hele tia...

Eventuelt Pendulum som nevnt over ^^ Album:
Hold Your Color
In Silico
Immersion
Sist endret av Eplegutten; 25. november 2011 kl. 00:50.
Sitat av Poison Vis innlegg
Går for det meste i radio hos meg. Hilke sjangere liker dere? Selv ville jeg hørt på Skrillex.
Vis hele sitatet...
Hørte på Skrillex, Flux, Koan Sound og Knife Party i nesten 9 timer til Oslo på tirsdag, fremdeles ikke lei.

Ellers går det veldig mye i gammel musikk, gjerne 60's pop (Van Morrison - Brown Eyed Girl), Led Zeppelin, Wolfmother, Airbourne, AC/DC, Dream Theater, Disturbed, Stevie Wonder, Tower of Power o.l.
Lamb of god!
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Jeg hater å komme med referanser til humor fra amerikanske sitcomserier, men denne sangen er alt dere trenger.
Reagge sanger er bra, da er man rolig når man kjører bil. Man blir ikke lett opphisset over en liten filleting på veien, som visse andre blir det.
Har mye Tool.

Men alt fra Opeth - Pendulum - Between the buried and me - Litt skrillex, men er drittlei - SOAD osv osv
Sitat av Sargath Vis innlegg
Har mye Tool.

Men alt fra Opeth - Pendulum - Between the buried and me - Litt skrillex, men er drittlei - SOAD osv osv
Vis hele sitatet...
Hørt Puscifer?


OT: Hva med noe god gammel Rank1?
Eller Armin van Buuren - The Sound Of Goodbye.
Har en skive med Pantera i bilen til mor som jeg får låne litt. Reinventing Hell, best of-skive.
Nå som jeg får min egen bil, kjører jeg Spotify på Android! Gleder meg :P
Finn noe Soundtrack fra bilspill. EA er som regel gode på å plukke musikk i spilla sine.
Utrolig skuffet over at ingen har nevnt Highway To Hell!
Det meste som jeg kan synge med på - høyt. Er ofte den eneste måten jeg klarer å holde meg skikkelig våken på under lange turer i mørket.

Ellers så har jeg av uante grunner en enorm kjærlighet for Cake - Pretty Pink Ribbon.
For meg er det fantastisk med en blanding av:

Skrillex
Prodigy
Pendulum
Flux Pavilion
Black Mill
Sitat av Zepur Vis innlegg
Hørt Puscifer?


OT: Hva med noe god gammel Rank1?
Eller Armin van Buuren - The Sound Of Goodbye.
Vis hele sitatet...
Jepp! Har det

Puscifer har mye bra dem! Maynard kan sakene sine.
Lars Vaular - Neeei
Ok, da har jeg fått bilen min. Til nå har jeg kjørt med:
- Stravinskij - Vårofferet
- Petrucci/Rudess - An evening with
Avenged Sevenfold - litt av hvert

Og mye mer i den duren (eller mollen, avhenger av hvordan man ser det )
Sitat av Taake Vis innlegg
Jeg hater å komme med referanser til humor fra amerikanske sitcomserier, men denne sangen er alt dere trenger.
Vis hele sitatet...
HIMYM
Sitat av F4celess Vis innlegg
Finn noe Soundtrack fra bilspill. EA er som regel gode på å plukke musikk i spilla sine.
Vis hele sitatet...
Get Low - Lil Jon & The East Side Boyz

Ultimate sangen når du cruiser nede i byen. Harry som f, men skeet skeet
Motorhead - Hellraiser
Har alltid Maximum the Hormone, Watsky, Kvelertak, System of a Down og Kaizers Orchestra med når jeg kjører.
Vet om en sang som er ganske kul, husker ikke helt hva den heter - men hørte den i går! Innholdet i teksten var noe sånt som "purken tok bilen, så jeg måtte ta ts'en" ..
Sitat av Krillx Vis innlegg
Vet om en sang som er ganske kul, husker ikke helt hva den heter - men hørte den i går! Innholdet i teksten var noe sånt som "purken tok bilen, så jeg måtte ta ts'en" ..
Vis hele sitatet...
"snuten tok nøkkærn te opærn, måtte ta tsen!"
dette er dj broiler - hokksund
anbefaler å sjekke ut sangene hans på youtube :P god humørskaper
Har en veldig lik tråd fra sommere, denne har riktig nok mer sommer-preg over seg, men funker like bra på vinteren
http://freak.no/forum/showthread.php?t=184299

det ble også laget en spotifyliste, men noen tulinger følte for å slette alt (sånn går det når man lar folk på tilgang til å legge til / slette sanger )
http://open.spotify.com/user/olli408...mOPUIyJ0oAPLIu
Sist endret av olli408; 27. november 2011 kl. 13:38.
Hvis du setter på "Born to be wild", så er det egentlig ikke nødvendig med andre sanger. Rett og slett den komplette travler-musikken.