Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 805
Var akkurat å så på en bruktbil jeg gjerne vil kjøpe.
Bilen fant jeg på finn.no og søkte opp nummret som var registrert på et jente navn.
Ringte å en mann tok telefonen og vi avtalte å møtes, da jeg møtte han måtte jeg kjøre etter han til et industri område der bilen sto inne i en hall, bilen var et kjempe kjøp og jeg ville gjerne kjøpe, men sa jeg måtte eventuellt hente den på mandag og betale kontant, da kom det en liten jente i 8-10 års alderen ut av bilen hans og han ropte på henne med navn da viste det seg at telefon nummret han brukte var registrert på henne. Jeg kom frem til at det var litt muffens med den bortgjemte bilen og telefonen som var registrert på en unge så jeg søkte opp navn på eier av bilen som viste seg å være en 66 år gammel mann fra nordnorge som er i en helt annen landsdel som jeg ikke finner kontakt info på på gulesider.
Hele greia ble så suspekt at jeg slår det nok fra meg men ble jo jævlig nyskjerrig, hva kan jeg gjøre for å finne ut om det er reelt eller lureri?
Kontakt han som stod oppgitt som eier og forhør deg, eventuelt kontakt politiet og hør om det er rapportert noe på denne bilen.
Sist endret av Fuzzybossen; 1. mars 2013 kl. 20:06.
finner ikke noe kontakt info på nett om han som bilen er registrert på, kun skette opplysninger og postnummer.
Selgeren kan jo uansett ikke signere en salgsmelding for en bil som er registrert på et annet navn.
Lukter lureri lang vei. Du kan jo spørre karen om hvorfor bilen var bortgjemt og registrert på en annen person?
Nei nei nei, ring politidistriketet den suspekte eieren bor i!
Eller kanskje bilen ikke er omregistrert enda? Til nåværende eier, that is.

Hvis den er meldt stjålet får du finne det ut da.
Sist endret av Europeanut; 1. mars 2013 kl. 20:24.