Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 969
Jeg har funnet fram et gammelt spill når jeg ryddet i dag, (spillet het lomax) jeg har innstalert spillet men hver gang jeg prøver å kjøre det kommer det en feilmeldinf:
"Lomax will only on 8 and 16 bit deep desktops."

Spillet har virket helt fint før på samme Data som den jeg bruker nå.
Vet noen hva som er galt?
Prøv å rett opp feilen? Sett på 16 bits farger isteden
Sitat av Archj
Prøv å rett opp feilen? Sett på 16 bits farger isteden
Vis hele sitatet...
hvordan gjør jeg det?
Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger
Sitat av SpideQ
Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> instillinger
Vis hele sitatet...
TUSEN TAKK! endelig virket det!

edit: anbefaler Lomax til alle sammen kjempe artig spill!
Sist endret av Diablo; 4. februar 2007 kl. 20:03.
hva handler det om?
Det handler om et lite troll/artig skapning som skal gå rundt å bekjempe onde fiender som skjeletsjørøvere, zombier, vampyrer varulver merkelige cowboyer, onde "munker" osv. spillet kom ut i 1996 så grafiken er ikke den beste men den er absolutt brukbar. spillet er 2D med små 3D detaljer til pynt. igjenom spillet får du forskjelje hjelmer som har forskjele egenskaper(flame eksplosjon, "lijaneting" osv.) Må bare nevne at musikken på dette spillet er fantastisk! spillet er langt og underholdene hele veien.
Sitat av diablo
Det handler om et lite troll/artig skapning som skal gå rundt å bekjempe onde fiender som skjeletsjørøvere, zombier, vampyrer varulver merkelige cowboyer, onde "munker" osv. spillet kom ut i 1996 så grafiken er ikke den beste men den er absolutt brukbar. spillet er 2D med små 3D detaljer til pynt. igjenom spillet får du forskjelje hjelmer som har forskjele egenskaper(flame eksplosjon, "lijaneting" osv.) Må bare nevne at musikken på dette spillet er fantastisk! spillet er langt og underholdene hele veien.
Vis hele sitatet...
Hva heter det? Liker gamle klasikkere.
Sitat av zaXu
Hva heter det? Liker gamle klasikkere.
Vis hele sitatet...
Les tråden, og du vil få svar.
Sitat av MartinB
Les tråden, og du vil få svar.
Vis hele sitatet...
Heh, overså det. Så det andre gangen da.
Har det faktisk til Playstation 1 selv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
hoho fant nettop dette spillet selv.. til pc.. jeg har leita så sinnsykt trudde man bare fikk det til ps1 så jeg har googla det.. Men fant det tilfeldigvis på en side jeg besøkte..
Sitat av Oyvind89
hoho fant nettop dette spillet selv.. til pc.. jeg har leita så sinnsykt trudde man bare fikk det til ps1 så jeg har googla det.. Men fant det tilfeldigvis på en side jeg besøkte..
Vis hele sitatet...
Bra spill, ikke sant? Men fra voldtekt til alvor: dette er en gammel tråd jeg har fått svar på, så det var egentlig ikke noen grunn til å grave den opp igjen.

Edit: Spillet må prøves av alle. Det er genialt.
Sist endret av Diablo; 6. august 2007 kl. 19:55.
Haha, Lomax er genialt rundet det for flere år siden, utrolig morsomt og spekket med søte små lyder her og der. Som Diablo, anbefaler jeg alle å gjøre om til 16 bits farger og rett og slett prøve det ut!=)