Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1026
Jeg tok 200mg Disulfram (antabus) rundt kl 22 i forrigårs, altså ca 38 timer siden. Jeg ser at halveringstiden er omtrent 12 timer, men så står det samtidig i Felleskatalogen at man bør avstå fra alkohol i 14 dager. Jeg antar at dette er for å få absolutt nada bivirkninger for en generell gruppe, men de kan jo også ha tenkt at folk går på en kur, altså tar det flere ganger i uken og bygger opp et slags nivå av stoffet. Har et par pils i kjøleskapet. Vil jeg få det helt jævlig om jeg drikker de?
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hele poenget er vel at du ikke skal drikke? La pilsen stå.
Anonym bruker
"Selvforsynt Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk noe ala elveblest og hodepine når jeg drakk dag to uten antabus. Forsvant etter noen timer uten mer alkohol, men satan så det klødde
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk noe ala elveblest og hodepine når jeg drakk dag to uten antabus. Forsvant etter noen timer uten mer alkohol, men satan så det klødde
Vis hele sitatet...
Sånn går det når man gjør det man ikke skal..
Når jeg gikk på antabus kunne jeg ikke drikke uten og bli døds dårlig før det hadde gåt 7 til 8 dager uten.
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har drukket selv på antabus og etter. Den ene gangen slo det ut selv en uke etter siste inntak av antabus. Det var på julebord med jobben, ikke gøy. Knall rød i ansiktet og andre plasser på kroppen samt kraftig hjertedunk. Har også drukket dagen etter unnta av antabus og da også det samme men kraftig skallebank samtidig.
Anonym bruker
"Sugen Laks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg tar en antabus og ikke tar det fast kan jeg drikke etter tre døgn