Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4725
Leste et emne her om karakterer og lærere, det fikk meg til å tenke..

Jeg og en lærer kranglet ofte i 10. klasse (har blandt anna sparket meg ut av klasserommet fordi jeg satt på en annens plass, og gadd ikke å flytte meg!)

En dag skulle vi levere inn en stil eller et særemne, og det hadde jeg helt glemt av (hadde sikkert ikke gjort det uansett.. ja jeg er kul som ikke gjør leksene mine)
Iallfall så hadde en fra A-klassen fått samme greia, og levert til en anna lærer
som han fikk 6'er på!

Så jeg lånte word-dokumentet hans, og leverte inn samme greia til min møllspiste lærer som aldri skifter klær og har støgt hår!

Jeg var sååå jævla sikker på at jeg iallfall skulle få en omtrendt like god karakter, men NEI!
fikk en sur 4'er!

Jeg kunne jo ikke klage på karakteren, for da hadde de gitt den til en anna lærer..
Så jeg tok ikke sjangsen på den! I tilfelle A-klasse læreren hadde fått den.

Faens drittlærer!

Noen andre som har opplevd lignende?
Jeg gikk på formgivning på grunnkurs og opplevde at lærerinnen ga meg bedre karakter når jeg ba om tips og rettledning fra henne, enn om jeg jobbet selvstendig og egoistisk.
evolution; Nei, jeg har ikke opplevd slikt selv... Men så var ikke jeg en lat kødd som laget kvalm for lærern heller da... Grunnen til at du fikk en firer var helt sikkert at læreren gjennomskuet deg, og at dette ikke var ditt arbeid.

Slutt å leke taper og ta et tak så skal du se læreren ikke er så hard mot deg likevel...
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Hadde kun læreren i 1 år, og han var en dritt...
Han gjennomskuet meg ikke, siden han så vidt viste hvem jeg var!
Og jeg har aldri vært jævlig mot noen av lærerne mine og har alltid fått et godt forhold med dem, ikke engang de andre lærerne likte han!

Så ikke kom her og be meg om å slutte å leke taper!


For jeg slutter faenmeg ikke å leke taper!
Du er veldig god til å leke taper.
Jupp, jeg hadde en gang en lærer som hatet meg.
Det var kjipt.

Her er et tips: Bytt skole/klasse...
Har aldri opplevd at en lærer er urettferdig mot meg, men jeg har opplevd uttalige jenter som furter og maser bare fordi de fikk en 5+ istedet for 6.. og skulle de få 6- så sutrer de da også.. sånn er det uansett hvor på skalaen det er snakk om, og jo de prøvde i min klasse på vgs å få sparka 2stk lærere fordi jentene følte de fikk for lite å gjøre! herrejesus!

Selv ønsker jeg å ta mastergrad i biologi og deretter et år med pedagogikk (det kan ikke være sånn det skrives? ), for å bli lærer ^^
Har aldri opplevd at en lærer har hatet meg, men det er flere lærere som hater klassen vår :P Vi har hvertfall sendt 3 lærere grinende ut på gangen.

Heimkunnskapslæreren vi hadde i fjor ga alle jentene bedre karakter. Det var nærmest 0 forskjell mellom den beste gruppen med gutter og de med jenter. Men neida, guttene fikk 4 mens alle jentene fikk 5+ og 6.
Såvidt jeg vet er ikke lærere særlig glad i juksepaver, bråkmakere og idioter, så jeg forstår denne læreren godt.
Vi hadde en lærer på ungdomsskolen som var drittsekk mot alle. Vi fikk henne sparka <3
En kamerat og jeg hadde det sinnsykt moro i 10. klasse. Vi hadde Engelsk Fordypning, en gang når vi hadde time så slo han meg, læreren så ikke han, men når jeg slo tilbake så fikk jeg kjeft og jeg tok det opp på mobilen, takk gud!

Endte opp med en 5'er, kanskje ejg var en dritt, men tror han så mer på det faglige enn oppførselen min. ^^

Det henger ikke sammen lol Oo
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Trynefaktor er et velkjent fenomen. Hvis du ikke hadde drevet å jukset, blitt kastet ut fra klasseromet og lignende, så hadde lærerne sikkert likt deg bedre og du hadde fått bedre karakter. Kanskje ikke rettferdig, men karma er heller ikke rettferdig.
Hadde en engelsklærer som ikke ville snakke norsk i timen, og jeg ville ikke snakke engelsk da jeg hadde heller større prob med å utale det meste. Så vi endte opp men en heftig komunikasjonssvikt der jeg klikka på hu på norsk og hu klikka like heftig tilbake på engelsk

Støyk til jul pga dette. Men fikk tatt det opp med en annen lærer som fikk snakka vett i hu dama, og greide å ro inn en koselig 2 til avgangskarakter.

Kan vel her se ut som at det var jeg som var drittsekk, men tingen var at jeg ikke snakka engelsk liksom...

Men jeg vil tro at det motsatte er mer vanlig, som sakt over "trynefaktor". Har selv gått opp både 2 og 3 karakterer de siste 2-3 ukene før sommern

Noen her som har gjort læreren en "tjeneste" for å få bedre karakterer da? :P
Fikk selv dårligere karakterer i enkelte fag pga jeg var venner med klassens "pøbler" i hennes øyne. Jeg gjorde aldri noe *englefjes*, jeg bare så på... og fikk ofte snakket dem utav ting med kommentaren "ja men de satt her med meg de!" og de funka, så jeg var uskyldig, det visste hun.

De mine venner gjorde var å vandre rundt i klasserom, kastet ting på hverandre (papir o.l) og alltid komme forseint, litt forstyrrende lyder og kommentarer, men de slo ikke ned andre folk osv. Hadde store konsentrasjonsproblemer men jeg fikk dem opp en karakter i mange fag pga jeg tok meg tid til å forklare dem på normalt vis, ikke med lange kompliserte setninger, ofte med helt urelevante kommentarer imellom faktaen, så de falt ganske fort ut når hun forklarte.

Jeg forklarte FAKTAEN, ikke alt maset hennes imellom som ikke var pensum. Da klarte de å konsentrere seg. Så skulle liksom jeg svi da fordi jeg var venner med dem? Hjalp dem? Med at hun etterhvert ikke likte meg, og klagde på helt urelevante ting osv.

F eks jeg skrev ikke godt nok på prøver. Jeg visste jeg svarte det jeg skulle, har aldri vært tilhenger av og svare masse "fyllstoff" uten mening. Så jeg svarte "jeg svarer jo rett hva er det som ikke er godt nok?" "du kan skriver mer!" "skrive mer hva da når jeg har svart på spørsmålet?eksempler?" (var på sånn foreldre/elevmøte og vi fikk utdelt en prøve da, så hun hadde jo prøve foran seg) "jo ja nei, var ikke så gale på akkurat denne prøven da, men det pleier å være for korte svar."

Fikk 4 i fag jeg kunne svært godt også, hørte noen av svarene til de andre iklassen engang,var jo bare tull alt de skrev, 4+/5, mens jeg fikk ....4... som svarte saklig og det jeg skulle svare??? Mange sånne eksempler. Andre lærere ga meg 5 i norsk og 6 i engelsk uten problem, men jeg fikk det aldri av henne. Merket at hun ikke likte meg pga vennene mine,mens hun selv forsvate bølla i klassen som prøvde og slå ned vennene mine og som knuste sykkehjelmer o.l. "stakar han har jo problemer hjemme"..... og da skal vi finne oss i det? mens mine "kun ukonsetrerte" venner var liksom djevelyngel eller noe da?

Hater lærere. Har ikke møtt en som faktisk har vært 100% rettferdig, selv om de har visst all fakta og har kunnet "dømt" rettferdig.
Sitat av Lille My
Hater mennesker. Har ikke møtt en som faktisk har vært 100% rettferdig, selv om de har visst all fakta og har kunnet "dømt" rettferdig.
Vis hele sitatet...
Der, fikset den for deg.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av Odne
Jupp, jeg hadde en gang en lærer som hatet meg.
Det var kjipt.

Her er et tips: Bytt skole/klasse...
Vis hele sitatet...
Men sånn har det jo seg at vi hadde 2 lærere, den ene var den beste ever, og den andre var en dritt!

Og det har seg jo at jeg likte klassen veldig godt samt hovedlærer, så jeg hadde ikke byttet klasse på grunn av jesus (drittlæreren)!

Kan heller ikke bytte skole, med tanke på at jeg bor i vadsø! (eller kan jo, men da må jeg flytte. og det var helt uaktuelt!

På muntlig eksamen i 10. klasse hadde jeg om historie, så jeg valgte å fortelle om De tre bukkene bruse!

Selv syns jeg at det gikk veldig bra, samme mente sensoren.. Men Drittlæreren (med stor d)
Rakka ned på alt sammen!

Men sensoren var uenig, så jeg fikk en 5'er
Newsflash: Er du drittsekk mot noen må du regne med at det er en sjanse for at de tar igjen med samme mynt.

Det er ikke veldig smart å bli uvenner med noen som skal sette karakterene du skal ha med deg videre i livet.

Edit: Du hadde muntlig eksamen i historie og valgte å fortelle et eventyr?
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Jepp.. vi kunne velge mellom 3 ting!

Et eventyr var et av alternativene!
Sitat av Lille My
Hater lærere. Har ikke møtt en som faktisk har vært 100% rettferdig, selv om de har visst all fakta og har kunnet "dømt" rettferdig.
Vis hele sitatet...
Så du hater meg uten å noen gang ha møtt meg? Noe spesielt der spør du meg…

Jeg er lærer og tilbringer hver dag i klasser med elever av alle slag. De aller, aller fleste er fantastiske mennesker, men naturligvis finnes det de som er utfordrenes. ( Legg merke til det politisk korrekte ordet. Egentlig mener jeg idioter…) Som lærer forventes det at jeg behandler alle helt likt og til enhver til er rettferdig. Det er rett og slett ikke lett. Av og til gjør jeg feil som alle andre mennesker gjør. Kanskje gir jeg kjeft til en uskyldig person, kanskje spiller trynefaktoren en rolle, men jeg og de aller fleste lærer gjør så godt vi kan.

Har du noe du er uenig med læreren din om, eller har du noe du vil klage på så gå og snakk med vedkommende. Vær seriøs og saklig. Da vil de aller fleste lærere høre på deg og kanskje vil de til og med forandre på ting som ikke er bra. Hvis noen av elevene mine kommer til meg på den måten, gjør jeg alt det jeg kan for å høre på dem og se om jeg gjør noe feil.

De som bare finner på faenskap og på generelt grunnlag oppfører seg som rasshøl oppnår ingenting med det hos meg i alle fall…
Ok, kult emne

Da virker det som om læreren ikke likte deg spesielt.

Jeg tror alle lærere har elever som de liker, og elever som de ikke liker så godt, men det er kun et fåtall som faktisk viser det så godt som du beskriver det her. Men det gjelder jo her som ved det meste andre ting i livet: Er du grei mot andre er de vanligvis greie mot deg.
Sitat av Halalgeir
Som lærer forventes det at jeg behandler alle helt likt og til enhver til er rettferdig. Det er rett og slett ikke lett. Av og til gjør jeg feil som alle andre mennesker gjør. Kanskje gir jeg kjeft til en uskyldig person, kanskje spiller trynefaktoren en rolle, men jeg og de aller fleste lærer gjør så godt vi kan.
Vis hele sitatet...
Der ser du hva jeg mener! klart du kan gjøre vel du også, men når du vet alle sidene i en sak, og da dømmer feil med vilje pga trynefaktor eller whatever, da er jo du en urettferdig lærer? F eks i mitt ekspempel, hvem er et problem? Rastløse og ukonsentrere sjeler som ikke lærer noe av tomprat i stedet for undervisning, eller de som slår ned andre og knuser tingene deres? Hvem burde fått hardest tilsnakk der? Vår lærer forsvarte stakar pøbelungen som hadde problemer, mens de som slet faglig pga dårlig undervisning, nei de var problemer. Ser du hvorfor jeg reagerte på henne?

Ja jeg tok opp dette med henne hvorfor han aldri fikk særlig tilsnakk, etter det gikk jeg aldri opp i karakter enda jeg satte meg det som mål og jobbet ekstra? Hun bare bortforklarte at han hadde problemer hjemme og da var det liksom synd på ham?

Det finnes noen flotte lærere der ute, men jeg har ikke møtt mange av de. Det er problemet mitt.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Nå er det en anna pøbel på skolen som holder helvete med gjengen sin (8klasse elns)!

jeg går 2. året vgs nå da, men hører fra lillebror og bestemor! (bestemor jobber i kantina på den skolen)!
Han har dyttet til bestemora min opptil flere gang og kastet søskenebarnet mitt i gulvet og holdt et rent helvete!

Jeg har så jævlig lyst å ta det opp med han (Muntlig)!
Men bestemor og hele jævla hurven vil at jeg skal holde meg unna siden han ikke har det så godt hjemme! (i følge dem da)
Hører at faren drikker, what the fuck? derfor må man bli en jævla pøbelunge som sniffer formfett i en alder av 13år som jeg ikke kan snakke til engang?
En gang i 10. klasse laget jeg en tidslinje i Macromedia Flash men fikk karakteren 1 fordi læreren mente at jeg hadde bedrevet plagiat. Tidslinjen hadde visstnok en "typisk internett-lay out". Det som er betenkelig er at hun selvsagt ikke hadde klart å finne en identisk en på internett og at jeg hadde levert en langt mer gjennomført tidslinje om WW2 et par uker før som jeg hadde fått 5/6 på. Jeg klagde og dagen etter gjorde hun karakteren om til 4. Selv så mener jeg at jeg burde ha fått 6 hvis den var så bra at hun ikke trodde at jeg hadde laget den selv.

Samme skjedde med et kart jeg hadde tegnet på data, med farger, byer, elver og alt som var relevant for oppgaven. Nok en gang mente de at jeg hadde kopiert en mal fra nettet og bare fargelagt den og satt inn byer, uten å kunne henvise til hvor denne kartmalen befant seg. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor det var relevant ettersom alle andre hadde fått utdelt en mal på ark som de fargela for hånd. Allikevel måtte jeg brenne diverse software og filer på en CD som jeg tok med på skolen for å forklare hvordan layers og slikt funket. Jeg klarte å overbevise dem og fikk oppgaven min godkjent.

Allikevel tror jeg ikke at læreren(ne) mislikte meg ettersom de var hyggelige stort sett hele tiden.
Sist endret av capital_g; 17. november 2006 kl. 15:28.
nå har ikke jeg lest hva alle har svar nedover, men jeg vet ut i fra erfaring at de fleste lærere setter karakter ut i fra innstats og vilje.. men orden og oppførsel kommer ann på person til person..
Når jeg gikk grunnkurs skulle jeg egentlig ha så mye mye mye dårligere orden og oppførsels karakter en hva jeg fikk for å si det sånn..
og nå jobber jeg faktisk som IKT lærling på en vidregående skole og hører og ser det meste som skjer på kontorene, og faktisk - lærere her på denne skolen er lojale overfor sine elever.

Sitat av buttercup
En gang i 10. klasse laget jeg en tidslinje i Macromedia Flash men fikk karakteren 1 fordi læreren mente at jeg hadde bedrevet plagiat. Tidslinjen hadde visstnok en "typisk internett-lay out". Det som er betenkelig er at hun selvsagt ikke hadde klart å finne en identisk en på internett og at jeg hadde levert en langt mer gjennomført tidslinje om WW2 et par uker før som jeg hadde fått 5/6 på. Jeg klagde og dagen etter gjorde hun karakteren om til 4. Selv så mener jeg at jeg burde ha fått 6 hvis den var så bra at hun ikke trodde at jeg hadde laget den selv.

Samme skjedde med et kart jeg hadde tegnet på data, med farger, byer, elver og alt som var relevant for oppgaven. Nok en gang mente de at jeg hadde kopiert en mal fra nettet og bare fargelagt den og satt inn byer, uten å kunne henvise til hvor denne kartmalen befant seg. Jeg kunne ikke skjønne hvorfor det var relevant ettersom alle andre hadde fått utdelt en mal på ark som de fargela for hånd. Allikevel måtte jeg brenne diverse software og filer på en CD som jeg tok med på skolen for å forklare hvordan layers og slikt funket. Jeg klarte å overbevise dem og fikk oppgaven min godkjent.

Allikevel tror jeg ikke at læreren(ne) mislikte meg ettersom de var hyggelige stort sett hele tiden.
Vis hele sitatet...
Jeg hater når sånnt skjer.. har skjedd meg utrolig mange ganger, og når jeg ber om bevis så har jeg aldrig fått det - men jeg ga meg aldrig, og jeg gikk videre med dette men kom aldrig noe vei :/
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av That
Når jeg gikk grunnkurs skulle jeg egentlig ha så mye mye mye dårligere orden og oppførsels karakter en hva jeg fikk for å si det sånn..
Vis hele sitatet...
Samme hær.. Fikk god orden og oppførsel på gk elektro!
hadde 12 dager og 130 timer elns, og glemte bøker flere ganger i uka!
I går så fant jeg ut at læreren min hater meg og vennen min. Vi har en stakkar i klassen som har slitt en del med mobbing, men jeg tror at det er over nå. Hele klassen hadde fremføring i grupper. Vi satt og lo av det ene og det andre. Kødda med at det var kjedelig og at det tok lang tid, da så ikke læreren på oss. Hvis vi sitter hved siden av hverandre da må vi bråke, det skjer bare. Når han som har slitt med mobbing hadde fremføring så gjorde han noe teit som gjorde at vi lo. Da så jeg på læreren min og hun hadde de killer instink øynene. Jeg så på den han hadde fremføring med og den personen lo også. Jeg så enda en gang på læreren min og det var det samme blikket. Jeg skjulte det at jeg lo så godt jeg kunne.


Hun så kun på oss. Hun er ute etter å ta oss. Hun tror at vi ler hver eneste gang at han gjør noe. Vi ler mest i de timene hvor han ikke er. Vi måtte i et møte å snakke med henne, og hvis at vi ler en gang til, bare de tror at det er av han så blir det nedsatt på oss.

edit: her er det aller beste fra møtet: Det er ikke lov å le av noen så lenge at de ikke vil det.

ifølge henne så skal man ikke kunne le så lenge at personen ikke gjør noe artig med vilje.
Sist endret av TSN; 17. november 2006 kl. 15:38.
Sitat av Lasse
Hadde en engelsklærer som ikke ville snakke norsk i timen, og jeg ville ikke snakke engelsk da jeg hadde heller større prob med å utale det meste. Så vi endte opp men en heftig komunikasjonssvikt der jeg klikka på hu på norsk og hu klikka like heftig tilbake på engelsk

Støyk til jul pga dette. Men fikk tatt det opp med en annen lærer som fikk snakka vett i hu dama, og greide å ro inn en koselig 2 til avgangskarakter.
Vis hele sitatet...
Vet ikke hvor gammel du er, men det å snakke engelsk er jo en stor del av karaktergrunnlaget ditt. Så hvis du nekter/ikke kan kommunisere på engelsk så er det ikke så rart at hun strøyk deg til jul. Husk at lærere ofte gir dårligere karakterer til jul en de gir til sommeren, rett og slett for å få elevene til å skjerpe seg.
evolution : høres ut som du har et ganske seriøst "attitude" problem, og at folk lett kan oppfatte deg som en liten drittonge, merk at jeg nå er veldig forhåndsdømmende, men ser ikke ut til at du har et problem med det.

Hadde selv en norsk lærer som mente jeg cheata på en innlevering i 8. klasse, hun mente at jeg ikke kunne skrive så bra som jeg gjorde, og brukte hele 8. klasse på å prøve å finne ut hvor jeg henta stilen som jeg skrev, jeg gikk til rektor og mente at hun drev med personlig trakasering, dagen etter latet hun som om jeg ikke eksisterte.
Fikk ny lærer i 9. og 10. der jeg fikk 6 i norsk fagene, er få følelser i verden som er bedre enn "in your face" øyeblikk.

Hun var egentlig den eneste læreren jeg aldri kom over, har alltids vært en person lærerne likte godt, or so I like to think.
oppfør deg pent mot læreren, så skal du se at ting snur seg. Jeg har en lærer på skolen som jeg hater over alt i livet. Men jeg bare smisker med hu. Og jeg får 5'er
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Salkin: Litt forhåndsbedømmende.. Ja!

Hadde du kjent meg og gått 10. klasse med meg så hadde du nøyaktig skjønt hva problemet var!
Jeg er en veldig høflig snill ungdom som ikke bråker eller herjer tulling bare for å være "En av gjengen" :]
Du har jo sagt at du tuller på skolen:
(..fordi jeg satt på en annens plass, og <<gadd ikke å flytte meg>>!) Du kunne flyttet deg. Læreren bestemmer, og vil ha respekt fra elevene. Og det forstår jeg.
Du sier det ikke er kult å gjøre lekser. Det er kulere at du gjør leksene, og etterhvert blir bedre og bredre, enn at du legger ut en tråd på nff og synes synd på deg selv for at du ikke klarer å sitte stille på skolen.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Jeg har vel aldri sakt at jeg syns synd på meg selv?
Hvor mye makt skal lærere egentlig ha? kan de bestemme om du skal drite midt i klasserommet foran alle andre?

du sier at jeg ikke klarer å sitte stille på skolen ?
det var nøyaktig det jeg gjorde.. satt helt i ro fremst i klasserommet!
Jeg syns man er dritkul om man ikke gjør lekser!
[quote=Tobb] Da virker det som om læreren ikke likte deg spesielt.
QUOTE]

Jeg vil heller tro at de syntes forskjellig om særevnet. husk at det er ikke som matte at det er en fasitt
jeg har ikke sagt at du har sagt at du synes synd på deg selv. Men det er tydlig at du synes synd på deg selv.
Det finnes så klart grenser på hva lærerne bestemmer. Men læreren sa vel ikke at du skulle drite midt i klasserommet? Ikke det nei.
Jeg mente ikke at du skulle "sitte i ro" Bokstavlig talt. Men at du er en uro-kråke.
Sitat av evolution
Jeg syns man er dritkul om man ikke gjør lekser!
Vis hele sitatet...
Er du dritkul om du aldri får deg jobb fordi du ikke forstår noen verdens ting av hva som foregår rundt deg i verden og verken kan lese eller skrive? Og må få trygd resten av livet pga du var så utrolig dritkul på ungdomsskolen? Forsøk å gjør dem ihvertfall.

EDIT: greit greit så var det ironi. Fint for deg. Bare vi hadde sånne i klassen som var kule, de trengte ikke å gjøre lekser pga de skulle bli narkolangere....jadda. Tøffinger ass.
Sist endret av Lille My; 17. november 2006 kl. 17:53.
Better than thou.
Tror folk glemmer at enkelte folk bare hater hverandre. Jeg har opplevd å gå ned i karakter fordi læreren og jeg var i konstant klinsj. Hele klassen var like mye klar over det som meg.

Av og til er livet småkjipt. Get used to it.
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lille My
Er du dritkul om du aldri får deg jobb fordi du ikke forstår noen verdens ting av hva som foregår rundt deg i verden og verken kan lese eller skrive? Og må få trygd resten av livet pga du var så utrolig dritkul på ungdomsskolen? Forsøk å gjør dem ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Hmm.. hva het det igjen.. Hmmm!
Jo.. IRONI ffs!

Sitat av DeathMatch
jeg har ikke sagt at du har sagt at du synes synd på deg selv. Men det er tydlig at du synes synd på deg selv.
Det finnes så klart grenser på hva lærerne bestemmer. Men læreren sa vel ikke at du skulle drite midt i klasserommet? Ikke det nei.
Jeg mente ikke at du skulle "sitte i ro" Bokstavlig talt. Men at du er en uro-kråke.
Vis hele sitatet...
Jeg er virkelig ikke en uro kråke!
Den læreren har gått alle på nervene..
En person blei banka i klasserommet, han snudde seg og retta prøver!

Jeg sa alltid: greit, ja, ok eller litt småkrangling! men jeg tok igjen med å si Nei for en gangs skyld.. Det endte med at jeg blei sparka ut av klasserommet!
det som er litt morrsomt er når læren begynner og heve stemmen til deg så bare svarer du rolig tilbake. da klikker de helt.
gjorde det med engelsk lærern.
jeg hadde sekken min på pulten og hun klikka helt da fordi alle rundt meg hadde sekken på bordet å lå som et slakt med hode oppå. jeg hadde da tenkt å ta ned sekken jeg skulle bare ta ut bøkene mine først men før jeg rekker det så begynner hun å rope å hele pakka så når hun er ferdig med spetakkelet så svarer jeg "du trenger ikke rope for jeg hører deg ganske så utmerket". da klikker hun enda mere.
men fikk hele klassen på min side da etter på. alle er enig i at hun er en bitch


hadde en annen engelsk lærer som var verre. han var bare vikar og han truet mange med utvisning fra skolen og har slått etter en som bare svarte litt frekt. dessuten så lukta han som rett og slett besj. var en annen i klassen som ble så jevlig lei han at han skrev brev til rektor og kjørte underskrifts kampanje. han jobber ivertfall ikke på skolen min lenger
Sist endret av nerga; 17. november 2006 kl. 19:42. Grunn: skrive leif
Jeg hadde en engelsklærer som ikke kunne engelsk. Jeg fant hele tiden nå å ta henne på, og det endte med at hun fløy på meg i en krangel.

Skal du fjerne en lærer, må du finne lærerens svake sider og få dem til å gjøre noe dumt. En lærer som slår blir som regel flytta på dagen.
Sitat av gaara
Jeg hadde sekken min på pulten og hun klikka helt da fordi alle rundt meg hadde sekken på bordet å lå som et slakt med hode oppå. jeg hadde da tenkt å ta ned sekken jeg skulle bare ta ut bøkene mine først men før jeg rekker det så begynner hun å rope å hele pakka så når hun er ferdig med spetakkelet så svarer jeg "du trenger ikke rope for jeg hører deg ganske så utmerket".
Vis hele sitatet...
Nei, hun skulle ikke begynnt å rope, men den setningen har en av de frekkeste undertonene jeg har hørt (Fra noen andre). Ja, jeg skjønner hvorfor du svarte sånn

Sitat av evolution
Jeg er virkelig ikke en uro kråke!
Den læreren har gått alle på nervene..
En person blei banka i klasserommet, han snudde seg og retta prøver!
Vis hele sitatet...
Det at en person ble banket i klasserommet er vel litt drøyt ? Kan være jeg ikke har fått det med meg, men jeg har ikke lest noe i Finnmarken om en ungdom som fikk bank av medelevene mens læreren rettet prøver ..
Sitat av Thedeeq
Jeg hadde en engelsklærer som ikke kunne engelsk. Jeg fant hele tiden nå å ta henne på, og det endte med at hun fløy på meg i en krangel.
Vis hele sitatet...
Tell me about it! Det er ikke noe som heter "English". Det heter "ingliss" og "he had dårlig eyesight".

Evolution: Etter hva du skriver i førsteposten, og prøver å rette på etter hvert viser bare meg at du er dum. Læreren krever respekt, og respekten skal være gjensidig. Noen lærere og elever går bare ikke sammen, sånn er det. Les hva Carlo skriver og husk det! Jeg har sett mange som deg, og dere tror det nytter å trosse læreren. Det kan du bare glemme.. Går du heller å konstant klager(saklig klaging, ikke syting!) til rektor blir det nok andre boller. Til slutt blir de så lei at de gjør noe med det. Men vær saklig da, for med sytinga du har vist her kommer du ingen vei!
kwm
kwm's Avatar
Trådstarter
Sitat av Phreaken
Det at en person ble banket i klasserommet er vel litt drøyt ? Kan være jeg ikke har fått det med meg, men jeg har ikke lest noe i Finnmarken om en ungdom som fikk bank av medelevene mens læreren rettet prøver ..
Vis hele sitatet...
Ikke hardcore banking! men slag i ansiktet, grining osv... det var ganske standard på den tiden!
Har videoer fra når han fikk juling siden han alltid fikk det.. Ja vi var noen idioter som holder helvete og det beklager jeg til han som alltid fikk juling!

Dessuten blir det ikke rapportert!
Sist endret av kwm; 18. november 2006 kl. 00:16.