Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 5354
Ja!
Hadde en periode veldig lyst på ps3. Men fant ut at jeg måtte kjøpe minst hd-ready tv for at jeg skulle få noe særlig bra utbytte av det. og da kommer det plutselig på godt over 10 000 kr. MEN!Hvis jeg kjøper 360 trenger jeg ikke den tven, og det er under halv pris. Kan dere gi meg andre argumenter og prøve å overbevise meg til å kjøpe 360 isteden?

Takk
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Fordi Halo 3 kommer ut
Trenger ikke TV'en ?

Du trenger jo ingen spesiell TV for PS3.

Forskjellen er stort sett at PS3 har enda ikke hatt noen store problemer, 360'en derimot har hatt en fatalitetrate (dør på seg) i 50% av tilfellene med en RROD (google it).

Ellers dersom du skal spille Blu-ray må du ha PS3, skal du spille HD må du kjøpe Xbox + en ekstern HD-dvd spiller, per idag ville jeg gått for PS3 da jeg ser at Blu-Ray kommer mest sansynelig til å dominere markedet.
Alle argumentene du trenger: http://www.youtube.com/watch?v=uZQA2zGihCs

Litt mer seriøst: http://www.youtube.com/watch?v=4ZXpCrzVX0Y&NR=1
Sist endret av campod; 13. september 2007 kl. 22:55.
Du trenger like mye hdtv for xbox360 som du gjør med ps3.

Sånn som jeg ser det er samtlige argumenter om HD-DVD eller Blu-Ray piss, både Xbox360 og PS3 er først og fremst spillkonsoller. Spillkonsoller bruker man stort sett til å spille spill på, og da er xbox360 milevis bedre enn ps3 for øyeblikket.

Skal du ha en filmavspiller ville jeg uansett holdt meg til dvd fortsatt og ventet til striden mellom Blu-Ray og HD-DVD ble klarere avgjort (selv om BD leder så er det ikke akkurat usannsynlig at dette vil snu seg da det stadig meldes om filmstudioer som signerer avtaler om eksklusivitet med ett av formatene)
Kjøp av konsoll avhenger det for det meste jo av hva slags spill du er ute etter. PS og Xbox tilbyr ulike spill. Jeg ville ha valgt PS3 fordi jeg liker Gran Turismo. Finn ut hva slags spill du liker, og hvilken konsoll som kan spille spillet/spillene.

Sitat av AtXbYeA
Blu-Ray kommer mest sansynelig til å dominere markedet.
Vis hele sitatet...
Jeg tror hverken HD-DVD eller Blu-Ray kommer til å dominere markedet (ihvertfall ikke særlig lenge) fordi de ikke er så revolusjonære forhold til vanlig DVD - bare større kapasitet, men minnebrikkene vil derimot sannsynligvis erstatte alle platene. Men hvem vet.
Jeg synes at 360 er best pga. prisen.

det kommer jo mange kjente og bra spilltitler nå snart, for eksempel Halo 3, Skate, Bioshock(har jo kommet ut da...)

det er forresten ikke like stor sansynlighet for at den går i stykker siden den er blitt fikset en del på siden den første ble sluppet.

en annen grunn er at alle spill til ps3 tar så lang tid før de kommer ut, siden de sliter me då programmere til prosessoren(Skrivefeil??)
Tja.. Dvd vs Cd, veit ikke helt.. begge er jo i bruk så vidt jeg vet enda blir som dvd mot BD og HD-dvd alt har sitt bruksområde. jeg tror vi får en universalspiller løsning etterhvert, og det vil som smått helle over til det formatet hollywood støtter. men det var OT..

Kjøp konsollen som støtter spillene du liker, jeg f.eks. har 360 fordi jeg liker halo og en del av spill som er eksklusivt til 360.. men ditt valg, det er omtrent det samme hva du velger, gøy blir det uansett.
Har både Xbox 360 og PS3, og må si jeg er fornøyd med begge to.
MEN! Desverre, så har Xbox så mange produksjons-feil, at det trekker ned minst 5 stjerner. Se på film på xbox ? Kan du bare glemme. Kjølesystemet er så dårlig gjennomtenkt, at etter 15 minutter er det helt umulig å se en film, fordi laseren har problemer. Mest sannsynelig p.g.a varme. Den nekter plent å spille av discer med noen form for riper. Har ikke merket så mye med PS3 enda, men det kommer nok.

Men så har du jo det faktum at Halo3 kommer snart, og det veier minst dobbelt så mye som alle 'for-argumentene' tilsammen.
Noe som også er jævlig fett med 360 er Achievement-systemet. Du utfører en gitt Achievement-oppgave i et spill og får dermed poeng som addes til gamerscoren din. Høres sikkert ikke ut som noe særlig, men du blir avhengig etterhvert. Dette gir akkurat den rette drivkraften du trenger for å bli god i et spill
Xbox 360 pga prisen og spill-utvalget. PS3 for den er best.
Sitat av TheShit
Noe som også er jævlig fett med 360 er Achievement-systemet. Du utfører en gitt Achievement-oppgave i et spill og får dermed poeng som addes til gamerscoren din. Høres sikkert ikke ut som noe særlig, men du blir avhengig etterhvert. Dette gir akkurat den rette drivkraften du trenger for å bli god i et spill
Vis hele sitatet...
og gamerscoren kan du bruke til absolutt ingenting, annet enn å bevise for et lite spekter livet ditt spiller på. men avhengig blir man
Sitat av mrniceguy
og gamerscoren kan du bruke til absolutt ingenting, annet enn å bevise for et lite spekter livet ditt spiller på. men avhengig blir man
Vis hele sitatet...
Nei, med gamescoren kan man kjøpe expansjons packs, småspill, osv.
Sitat av Diablo
Nei, med gamescoren kan man kjøpe expansjons packs, småspill, osv.
Vis hele sitatet...
eller ikke
Er egentlig usikker der, men en kammerat har 360 og den er deilig den ass.

Nå har begge kommet likt ca. ut i test da. Slik at ingen av dem er VELDIG overlegne over den andre.

PS3 har nå blueray spiller da, som er ekstra deilig. Men ellers har dem kommet ganske likt ut i lyd, grafikk, spillopplevelse osv. Trur ikke forskjellen er den største egentlig.
Denne tråden mangler et poll.
Halo 3! Den er billigere, større utvalg av spill.
I følge en ViMenn test så kom Xbox 360 bedre ut enn PS3.
Sitat av redkite
Halo 3! Den er billigere, større utvalg av spill.
I følge en ViMenn test så kom Xbox 360 bedre ut enn PS3.
Vis hele sitatet...
leste du den vimenn testen? den var søppel fra topp til bunn, og hadde ingen gode argumenter for noen av partene. eneste var at 360 har flere spill. doh, ps3 kom nettopp ut..
Sitat av mrniceguy
leste du den vimenn testen? den var søppel fra topp til bunn, og hadde ingen gode argumenter for noen av partene. eneste var at 360 har flere spill. doh, ps3 kom nettopp ut..
Vis hele sitatet...
Han ber om argumenter for 360.. Såklart er det et argument at den har flere spill! Om PS3 nettop har kommet ut eller ikke er irrellevant. Hva skal du med en PS3 nå uten spill?

Xbox 360 har flere spill, og sånn som situasjonen er mellom de to konsollene nå er det det eneste virkelig gode argumentet. Om to år vil situasjonen være veldig annerledes, da PS3 får vist krefter. Den har et større hardwarepotensiale enn 360en, men nå så taper den på pris og på mangel av gode spill.
vill bare legge til at håndkontrollerne til 360 er de beste jeg har prøvd. ps3 kjennes som at de knekker bare du er borti de, og sitter dårlig i hendene. har spilt ps2 i alle år, men etter å ha vendt meg til overgangen til 360 liker jeg kontrolleren mye bedre.
Xbox 360 er endel billigere, så hvis du ikke trenger blueray spiller eller gran turismo 5 så ville jeg gått for 360
Det beste argumentet for å gå for 360 er at den er enkel å modde slik at du kan spille brente spill. På den måten vil du spare en formue, den formuen kan du invistere i ny TV.

Ingen har greid å hacke PS3 enda
Pensjonert byråkrat
tep0sen's Avatar
Donor
Argumenter for å kjøpe en xbox 360
- Fantastiske håndkontroller
- Fantastisk spillutvalg i de fleste sjangre (Halter enda litt på JRPG og RPG generelt)
- Xbox Live er en utrolig god tjeneste, selv om den koster penger
- Achivements/Gamerscore - Det gjør at du ønsker å spille det lille ekstra. Det å kunne konkurere med venne dine om hvem som har fått til flest achivements er egentlig veldig gøy
- Mulighet for 120gb hardisk
- Xbox Live Arcade
- Gode garantiordninger (Noe som strengt tatt er nødvendig)

Men xboxen har selfølgelig sine negative sider, jeg har selv vert nødt til å sende min til reprasjon
- Overoppheting som fører til hardwaresvikt
- Den bråker som en gris
- Noen maskiner har en tendens til å ødelegge cder
- xbox live koster penger

Jeg er personlig kjempefornøyd med xboxen min, da hovedsaklig pga det gode spillutvalget, som til nå gruser PS3 sitt utvalg. Kontrollene sitter perfekt, og det er en glede og spille på internett, uten store problemer. Da xboxen ble ødelagt tok det under 2 uker å få tilsendt en ny maskin (pluss de sender med en kompensajsonsbit, alt ifra 1måned gratis xbox live til live vision kamerat eller spiller, avhengig av hvor lang tid de bruker) Men 360en må vær den maskinenb jeg har som jeg er mest fornøyd med
Tusen takk for alle argumentene de fleste av dere har kommet med, Its much appreciated
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Er skeptisk til begge på grunn av merkene. Både sony og microsoft har mye negativt på seg, sony blant annet på grunn av de har laget egne sære formater fremfor å bruke standariserte.
Ettersom det ikke er noen gode alternativer til de to, ville jeg nok valgt playstation 3. Sony har også et godt rykte for å ha god kvalitet, og tidligere playstationkonsoller har hatt stor suksess.
Sitat av datagutten
Ettersom det ikke er noen gode alternativer til de to, ville jeg nok valgt playstation 3. Sony har også et godt rykte for å ha god kvalitet, og tidligere playstationkonsoller har hatt stor suksess.
Vis hele sitatet...
Har sikkert ikke hørt om nintendo du, datagutt
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jo, fortrekker nintendo selv, men nevnte ikke noe om det her, siden wii er vel egentlig ikke et reelt alternativ til PS3/360, ettersom den ikke har HD grafikk og muligheter for hdd.
▼ ... over en uke senere ... ▼
hva med den nye 360 versjonen ? den som blir lagd for å få ps3 til å se dårlig och unødvendig ut. har hørt mengder av snakk om den fra folk. er det noen som kan bekrefte at en slik xbox blir laget/er laget?
Sist endret av tazzzn; 24. september 2007 kl. 12:15.
Sitat av tazzzn
hva med den nye 360 versjonen ? den som blir lagd for å få ps3 til å se dårlig och unødvendig ut. har hørt mengder av snakk om den fra folk. er det noen som kan bekrefte at en slik xbox blir laget/er laget?
Vis hele sitatet...
Tenker du på xbox 360 elite?
Kjøp Xbox 360 Elite, da har du en maskin uten alle "spedbarns" problemene til de første releasene av 360'n. Eliten er tilgjengelig for ca.4000,- og bråker mindre en til og med ps3. og har en integrert harddisk på 120GB. I tilegg er kjøleproblemene fikset slik at den ikke viser deg den berømte Red Ring Of Death etter en uke med hektisk bruk.
Format krigen kommer like langt som minidisk uansett, så det ville ikke jeg ha brydd meg spesielt mye om.

Sitat av Turbolego
Vis hele sitatet...
Den videoen var vel litt vel partisk ?
Sitat av Pastor-T
Tenker du på xbox 360 elite?
Vis hele sitatet...
yes det gjør jeg. den blir bra
Sitat av tazzzn
yes det gjør jeg. den blir bra
Vis hele sitatet...
den har kommet for lenge siden :P
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av mrniceguy
doh, ps3 kom nettopp ut..
Vis hele sitatet...
Her er kanskje det beste argumentet for å kjøpe Xbox 360.
En konsoll av samme generasjon, med bare marginale forskjeller hardwaremessig (herunder også temmelig lik grafikkplattform), hvor den ene kom ... 2 år før den andre?

I tillegg kommer nyeste premium-utgavene (shippet fra US i august og senere) utstyrt med HDMI-utgang, slik at man IKKE trenger å betale ekstra for den dustete Elite-utgaven for å få HDMI, med mindre man absolutt MÅ ha svart maskin med litt større disk. Se på pakken etter HDMI-merket, noen butikker skal allerede ha fått disse inn
Denne dustete maskinen, som også er kjent som 360 Elite har også en fordel i at den har bedre kjøling, og stillere vifter, noe som har ganske mye å si for de fleste. Er ikke direkte koselig me støvsugerlyd ifra konsollen. Også slipper man den berømte RROD som ca 33% av de "vanlige" 360 konsollene har bukket under for før eller siden.
Sist endret av synthetic; 24. september 2007 kl. 19:39.
Hadde gått for X360, av disse grunnene:

1. Prisen.
2. En gjennomført og integrert online-tjeneste.
3. Lengere fartstid, som da betyr at utviklere satser på konsollen, utnytter mulighetene som den har å tilby, samt at det kommer flere spill til konsollen.
4. Kan moddes/flashes til å spille backups.
5. En knakende god kontroller.
6. Størrelsen.

Skal vel nevnes at PS3 garantert kommer til å få flere gode spill etter litt tid.. MGS4 bl.a. er på vei, og nå skal jo six-axis kontrollerne snart begynne å shippe med force feedback / dual shock. Og om ikke så lenge kommer spillene til konsollen å se mye penere ut enn de gjør nå.. Tar som regel halvannet til to år før man får spill som utnytter maskinvaren i konsollene til det fulleste.

Men, hvis du har tenkt til å få deg konsoll før jul ville jeg garantert gått for XBOX 360, uten tvil.
Sist endret av Phun Q; 24. september 2007 kl. 20:28.
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Sitat av synthetic
Denne dustete maskinen, som også er kjent som 360 Elite har også en fordel i at den har bedre kjøling, og stillere vifter, noe som har ganske mye å si for de fleste. Er ikke direkte koselig me støvsugerlyd ifra konsollen. Også slipper man den berømte RROD som ca 33% av de "vanlige" 360 konsollene har bukket under for før eller siden.
Vis hele sitatet...
De nye premium-maskinene sies også å skulle komme med en CPU med lavere varmeutredning, henholdsvis 45nm-chipper, og vil derfor trolig ikke ha de samme kjøleproblemene som de tidligere 360-ene har hatt.

Trolig er det samme interne hardware i disse nye premium-ene som det er i elite. Core-utgaven går såvidt meg bekjent ut av markedet, og da tror jeg premium og elite vil være identiske med unntak kabinett og tilleggsutstyr, da det er rimeligere enn å produsere to vidt forskjellige maskiner.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Diablo
Nei, med gamescoren kan man kjøpe expansjons packs, småspill, osv.
Vis hele sitatet...

De poengene må du kjøpe i butikken^^
Sitat av daruu
Xbox 360 er endel billigere, så hvis du ikke trenger blueray spiller eller gran turismo 5 så ville jeg gått for 360
Vis hele sitatet...
Skal vi se:

PlayStation 3:

Konsoll: = $599,-
Trådløs Internet: = $0,-
HD spiller: = $0,-
Minnekortbrønn = $0,-
Blåtann: = $0,-
Online Service: PlayStation Network = $0 per år

Samlet sum
= $599,-

xbox 360:

Konsoll: = $399,-
Trådløs Internet: = $100,-
HD spiller: = $179,-
Minnekortbrønn = Finnes ikke
Blåtann = Finnes ikke
Online Service: xbox Live = $49 per år

Samlet sum = $727,-
Og da er xbox 360 også uten blåtann og minnekortbrønn.


Hvem var billigst igjen sa du?
Sist endret av simdal; 1. oktober 2007 kl. 21:37.
Synes argumentet med at PS3 har blu-ray spiller ikke er bra nok. Det kommer ikke til å bli med Blu-ray vs. HD-DVD som det var med VHS vs. Betamax. Hvis noen vinner kommer det til å ta laaang tid. Det fornuftige for filmavspilling er en kombispiller som tar Blu-ray og HD-DVD.

Sitat av simdal
Skal vi se:

PlayStation 3:

Konsoll: = $599,-
Trådløs Internet: = $0,-
HD spiller: = $0,-
Minnekortbrønn = $0,-
Blåtann: = $0,-
Online Service: PlayStation Network = $0 per år

Samlet sum = $599,-

xbox 360:

Konsoll: = $399,-
Trådløs Internet: = $100,-
HD spiller: = $179,-

Minnekortbrønn = Finnes ikke
Blåtann = Finnes ikke
Online Service: xbox Live = $49 per år

Samlet sum = $727,-
Og da er xbox 360 også uten blåtann og minnekortbrønn.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke xbox360 eller ps3, men hva mener du med at man må betale for trådløst nett? Når det gjelder HD-spiller er det unødvendig siden det er mye bedre å skaffe en kombispiller hvis du skal se HD-DVD/Blu-ray. Hva skal du med blåtann på en konsoll foruten å bruke trådløse kontroller?
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Du må kjøpe en slags usb trådløs ting for å bruke trådløst på xbox 360. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312877

Ser ikke vits i når kabel er mye mere stabilt å sikrere. Men noen synes sikkert det er greit.

Minnekortbrønn. Hva er det ?.

Trenger ingen form for minnekort på min xbox ivertfall, har savegames plass så det holder i massevis. Ser ingen hd dvder på butikken heller.

*edit*

Ser det har blitt bedre utvalg på norske nettsider av BR og HDdvd. Og ja jeg ser poenget ditt men jeg har ikke så stort utbytte av og kjøpe ps3.
Sist endret av Alphanio; 1. oktober 2007 kl. 22:46.
Sitat av zaXu
Synes argumentet med at PS3 har blu-ray spiller ikke er bra nok. Det kommer ikke til å bli med Blu-ray vs. HD-DVD som det var med VHS vs. Betamax. Hvis noen vinner kommer det til å ta laaang tid. Det fornuftige for filmavspilling er en kombispiller som tar Blu-ray og HD-DVD.
Når det gjelder HD-spiller er det unødvendig siden det er mye bedre å skaffe en kombispiller hvis du skal se HD-DVD/Blu-ray.
Vis hele sitatet...
Ja, det er greit nok det. Men når den billigste kombi spilleren på markedet koster rundt 12k er ikke det særlig lønnsomt. Og med tanke på at alle andre blu-ray spillere koster rundt 6-10k får man den for en ubeskrivelig billig penge med konsollen.

Sitat av zaXu
Jeg har ikke xbox360 eller ps3, men hva mener du med at man må betale for trådløst nett?
Vis hele sitatet...
Man må kjøpe denne for å kunne koble seg på trådløst internet med xbox 360. På PlayStation 3 er den innebygd i maskinen.

Sitat av zaXu
Hva skal du med blåtann på en konsoll foruten å bruke trådløse kontroller?
Vis hele sitatet...
PlayStation 3 har muligheter for blandt annet hookup med PlayStation Portable via blåtann. Det kommer garantert andre fatures med blåtann med tiden. Er alltid et pluss å ha.
Sist endret av simdal; 1. oktober 2007 kl. 22:42.
Simdal: Er det verdt å betale så mye mere for ps3 pga blu-ray, HD-DVD/Blu-Ray kommer ikke lengre en minidisc uansett. Skjønner ut ifra ditt MEGET partiske synspunkt at du har kjøpt deg ps3.
Sitat av synthetic
Simdal: Er det verdt å betale så mye mere for ps3 pga blu-ray, HD-DVD/Blu-Ray kommer ikke lengre en minidisc uansett. Skjønner ut ifra ditt MEGET partiske synspunkt at du har kjøpt deg ps3.
Vis hele sitatet...
Har ikke kjøpt meg PlayStation 3 jeg nei.. Har mest lyst på Wii.

Grunnen til at jeg kommer med slike MEGET partiske synspunkter er fordi jeg blir så hissig av at folk whiner om at xbox 360 er såååå mye bedre fordi den er billigere. Det er en utrolig lame og DÅRLIG grunn!
xbox 360 er en generelt dårligere maskin, og man får færre features for prisen.

Og det nytter ikke for Microsoft og komme med 2-3 oppgraderinger av maskinen i aller siste sekund for å greie å holde følge med PlayStation, så enkelt er det...
Sist endret av simdal; 1. oktober 2007 kl. 23:42.
Sitat av simdal
Har ikke kjøpt meg PlayStation 3 jeg nei.. Har mest lyst på Wii.

Grunnen til at jeg kommer med slike MEGET partiske synspunkter er fordi jeg blir så hissig av at folk whiner om at xbox 360 er såååå mye bedre fordi den er billigere. Det er en utrolig lame og DÅRLIG grunn!
xbox 360 er en generelt dårligere maskin, og man får færre features for prisen.

Og det nytter ikke for Microsoft og komme med 2-3 oppgraderinger av maskinen i aller siste sekund for å greie å holde følge med PlayStation, så enkelt er det...
Vis hele sitatet...
Men så har den generelt flere gode spill og er generelt billigere og har en generelt bedre kontroll. Jeg synes pris er et ok argument. Hvilken konsoll man vil ha kommer også ann på hvor mye penger en vil legge i det.

Edit: Har ikke xbox360 eller ps3 jeg heller.
Sist endret av zaXu; 1. oktober 2007 kl. 23:46.
Sitat av zaXu
Men så har den generelt flere gode spill og er generelt billigere og har en generelt bedre kontroll. Jeg synes pris er et ok argument. Hvilken konsoll man vil ha kommer også ann på hvor mye penger en vil legge i det.

Edit: Har ikke xbox360 eller ps3 jeg heller.
Vis hele sitatet...
De fleste gode spilla kommer til PlayStation også. Foruten Halo.

Og kontrollen er smak og behag. Såklart måtte Microsoft gjøre noe med mursteinkontrollen de hadde på xbox.
For min del liker jeg sixaxis kontrollen veldig godt.


Sitat av zaXu
og er generelt billigere
Vis hele sitatet...
Kjære deg, er jo akkurat det den ikke er...
Sitat av simdal
Sitat av zaXu
og er generelt billigere
Vis hele sitatet...
Kjære deg, er jo akkurat det den ikke er...
Vis hele sitatet...
Vel, den er jo det. Man må ikke ha en HD-DVD som tillegg på den? Og kan du forklare en xbox360 noob hva greia med trådløst nett går ut på?
Sitat av zaXu
Vel, den er jo det. Man må ikke ha en HD-DVD som tillegg på den? Og kan du forklare en xbox360 noob hva greia med trådløst nett går ut på?
Vis hele sitatet...
xbox 360 er i prinsippet dyrere enn PlayStation 3. Er bare å ta en ekstra titt på posten min tidligere i denne tråden.

Og greia med trådløst nett er at om du skal spille online med venner rundt om i verden med xbox Live må du koble deg på nettet. Og skal du gjøre dette trådløst trenger du dingsen til $100 i tillegg.. Dingsen er innebygget i PlayStation 3, men ikke i xbox 360.

Og ikke nok med det. Skal du spille online trenger du ikke bare internett dingsen til $100, men du må også betale $49 i måneden for å ha en xbox Live konto. Alt dette er gratis på PlayStation 3.
Sitat av simdal
Skal vi se:

PlayStation 3:

Konsoll: = $599,-
Trådløs Internet: = $0,-
HD spiller: = $0,-
Minnekortbrønn = $0,-
Blåtann: = $0,-
Online Service: PlayStation Network = $0 per år

Samlet sum
= $599,-

xbox 360:

Konsoll: = $399,-
Trådløs Internet: = $100,-
HD spiller: = $179,-
Minnekortbrønn = Finnes ikke
Blåtann = Finnes ikke
Online Service: xbox Live = $49 per år

Samlet sum = $727,-
Og da er xbox 360 også uten blåtann og minnekortbrønn.


Hvem var billigst igjen sa du?
Vis hele sitatet...
Ser ingen god grunn til at folk skal måtte kjøpe seg en HD-spiller til xbox 360 i skrivende stund, og jeg mener at den ikke hører hjemme i prissammenfatningen over hva man trenger å betale. I tillegg er det veldig mange som foretrekker kabel for å koble seg til nett, sikrere - og du trenger ikke en mobil 360.

Hvis du deretter spiller over Live i 4 år i strekk, har du betalt samme pris som for en PS3 i utgangspunktet. Legg også merke til at ekstrautstyr og spill ofte koster mer enn til 360.

Er det pengene som setter grenser for innkjøp av konsoll (og det står mellom PS3 og 360) - Kjøper du en 360.